PDA

Se full versjon : Billigere ridevester

Marte+Quicky
23-04-2008, 22:13
Ja, hvorfor er ridevester så himla dyre? (De som er gode å ri med)

Jeg har fint råd til det, men synes fortsatt de burde vært billigere, så de er lettere tilgjengelig for flere personer. Det er jo en sikkerhetssak, og mange dropper nok vest fordi det er såpass dyrt.

Hannah
24-04-2008, 15:46
Helt enig med deg:) Jeg hadde ridd en god stund før jeg fikk vest, fordi det var såpas dyrt. Og det var kanskje akuratt som nybegynner jeg trengte det mest... Men skjønner mamma og pappa da, litt kjipt å bruke så mange penger før de vet at du har lyst til å ri i det hele tatt.

Solo
24-04-2008, 20:13
jeg kjøpte en kjempebillig helt grei ridevest på Coop Obs :) hehe.. den er liksom ikke sånn suuper kvalitet, men funker kjempebra liksom. =)

Twin Joy
24-04-2008, 20:23
I borjes har de en helt ok en til 600kr:) Men er helt enig, der burde finnes behagelige OG billige sikkerhetsvester når det er såpass viktig. Synes at det er "dårlig gjort" å skulle tjene så mye som mulig på sikkerhetsustyr, da folk vil droppe det pga prisen. Selv hadde nok jeg ridd mye mer med vest om jeg fikk kjøpt meg en slik med masse ruter, men jeg har liksom aldri 3000 til overs å bruke på det....

Fancypants
24-04-2008, 20:24
Er det ikke det samme med alt da? Du får det du betaler for?
..Jeg trodde forresten du hadde laget to tråder, en for støvler og en for vester:lol: Jeg aner ikke hvorfor, men men..

Torhild
24-04-2008, 21:05
jeg kjpte en kjempebillig helt grei ridevest p Coop Obs :) hehe.. den er liksom ikke snn suuper kvalitet, men funker kjempebra liksom. =)

Hvordan er denne mtp sikkerhetsgodkjenning?
Tror jeg heller hadde satset p kjpe en noe dyrere vest hos en hestebutikk. Der vet du at vestene er sikre. Og om de blir trukket fra markedet slik som feks den forrige Alpha Horse modellen, s fr du pengene tilbake eller en annen modell.
En sikkerhetsvest som ikke er sikker, blir falsk trygghet!!!

Solo
25-04-2008, 08:14
Obs'en sin hadde sikkerhetsgodkjenning. Level 3 tror jeg det sto på den eller noe.. Kan skjekke i helgen da jeg skal bruke den. =)