PDA

Se full versjon : HorsePro

Ingvild
20-04-2008, 14:09
Tenkte å ha ein tråd med spørsmål og svar angåande dette programmet. Veit det er folk her som har mykje erfaring med det, som sikkert kan svare på spørsmål.

Eit frå meg: Eg har sett ei klasse som "utanfor konkurranse" ved ein feil, og vil ha denne tilbake til vanleg klasse. Korleis?

Ingvild
20-04-2008, 14:42
Og korleis får eg resultatlistene frå alle klassene inn i same PDF-dokument?

inaw
20-04-2008, 16:45
Vi har nettopp kjøpt HorsePro til klubben, og vi startet med å ha et distriktsstevne i kjøring. For å si det sånn, så hadde den helgen aldri gått bra hvis vi ikke hadde fått hjelp over telefon fra 2 stk som har holdt på med kjørestevner og HorsePro lenge.

HorsePro er et kjempebra verktøy, men det har stort forbedringspotensiale, særlig innenfor kjøring og når man skal ha sammenlagtklasser.

Ang spørsmålene dine, så kan jeg ikke hjelpe deg akkurat nå hvertfall, har ikke HorsePro på denne dataen... Men det skal ikke være noe problem å løse hvertfall det med å få klassen inn i konkurransen igjen. Sorry, ikke mye til hjelp...

Ingvild
20-04-2008, 16:50
Det nederste fann eg ut etterkvart. Måtte berre slette den klassa eg hadde sett utanfor konkurranse, og lage ei ny. Må øve litt på dette, eg skal ha sekreteriatet på D-stemne i mai. grøss...

Ingvild
10-05-2008, 22:07
Hmmm..

Me skal ha D-stemne, der 4 klasser skal gå som utvida klubb. Får ikkje til å sette desse fire klassene som utv klubb når resten av stemnet skal gå som Dstemne, så eg har måtta laga to separate stemner.. Er dette naudsynt?

Lucinda
11-05-2008, 00:00
Hmmm..

Me skal ha D-stemne, der 4 klasser skal gå som utvida klubb. Får ikkje til å sette desse fire klassene som utv klubb når resten av stemnet skal gå som Dstemne, så eg har måtta laga to separate stemner.. Er dette naudsynt?

Ja, eller så skriv på namnet til klassen att det er utvida klubbstemne. Er ingen andre løysinger foreløpig på dette.

Lucinda
11-05-2008, 00:02
Vi har nettopp kjøpt HorsePro til klubben, og vi startet med å ha et distriktsstevne i kjøring. For å si det sånn, så hadde den helgen aldri gått bra hvis vi ikke hadde fått hjelp over telefon fra 2 stk som har holdt på med kjørestevner og HorsePro lenge.

HorsePro er et kjempebra verktøy, men det har stort forbedringspotensiale, særlig innenfor kjøring og når man skal ha sammenlagtklasser.

Ang spørsmålene dine, så kan jeg ikke hjelpe deg akkurat nå hvertfall, har ikke HorsePro på denne dataen... Men det skal ikke være noe problem å løse hvertfall det med å få klassen inn i konkurransen igjen. Sorry, ikke mye til hjelp...

:digger:

hehe her sitter to stk som gav hjelp over tlf ei helg i april.... hmmm kan det være oss som sitter i sekretariatet på landsstemne i køyring på eid i helga :lol:

Lucinda
11-05-2008, 00:05
Og korleis får eg resultatlistene frå alle klassene inn i same PDF-dokument?

Trykk på alle i ein (sjå på høgre side, over utskriftsknappen) og deretter velg dei klassene du vil skrive ut samtidig. Etterpå velger du skriv ut til pdf fil i valgmenyen og trykk utskrift.

Ta deg ein tur innom sekretariatet på eid i helga så kan Line og eg vise deg. Vi biter ikkje....:lol:

Ingvild
11-05-2008, 11:07
Ja, det med resultatlistene fann eg ut ganske kjapt.

Åh, kunne eg fått eit 10-minutterskurs?? Det hadde vore kjempefint! Er liiiiitt nervøs for at heile d-stemnet i volda skal gå i dass fordi eg kræsjer horsepro eller noko.. *grøss* :p

Ingvild
13-05-2008, 14:15
NYTT PROBLEM

Herregud, korleis skal dette gå :lol:

ER det ikkje mogleg å legge inn startavg i horsepro??

Ragnhild
13-05-2008, 15:37
Andy har sett på det der?

Ingvild
13-05-2008, 15:41
Nei, han kan ingenting med programmet, han. Skulle liksom vise meg, men det einaste han fekk til var å lage eit stemne.. ;)

Lucinda
13-05-2008, 15:49
NYTT PROBLEM

Herregud, korleis skal dette gå :lol:

ER det ikkje mogleg å legge inn startavg i horsepro??
Jo det er det

gå på klasser og legg det inn der. husker ikkje under vilken fane du finner det men det ser du.

ellers kan eg veilede meir når eg har horse pro forran meg. det har eg ikkje no

Ingvild
22-05-2008, 23:12
Dagens konklusjon: Horse Pro er teit!!!!!! Dusteprogram... *utbrot*

Lucinda
22-05-2008, 23:21
Kva er det no da???

Ingvild
22-05-2008, 23:24
Altså, folk får ekvipasjenr MINUS 1??

Og i ei klasse har me startnummer -1, 2,3,6,7.... Korleis endre på dette da?? Idiotiske greier... Eg har allereie lagra telefonnummeret ditt til helga, rekn med ein desperat telefon i titida på laurdag :lol:

Lucinda
22-05-2008, 23:29
Startnr du tenker på??
det kan du ordne, trykk på fiks startliste og ikkje hak av for å beholde negative startnummer

Ingvild
22-05-2008, 23:35
Tusen takk!!!!! eg føler eg bør ha eit kurs i dette! :lol:

Lucinda
23-05-2008, 00:04
Tusen takk!!!!! eg føler eg bør ha eit kurs i dette! :lol:

Dokke får lage til eit kurs i området. Eg kan komme å holde kurs eg......

Ingvild
23-05-2008, 09:36
DET må vi få til!

Men, sprangprotokollar - kan eg hente ut dei i HP? Det var nokon som sa det..

Lucinda
23-05-2008, 10:32
DET må vi få til!

Men, sprangprotokollar - kan eg hente ut dei i HP? Det var nokon som sa det..

Jepp. Dressurprotokoller også.

Stå i startliste vinduet. Og den klassen du skal skrive ut for. Til høgre finner du ein knapp til dommerprotokoller eller noko slikt.

Så greit å slippe sitte skrive på domemrprotokoller spesielt i dressur.

Ingvild
23-05-2008, 10:38
Tusen takk!!

Det er avgjort - me MÅ ha kurs... :lol:

Forresten, ein ting til.. Det er ei som skal ri eit program i helga som ikkje ligg inne i HP (Dressur). korleis løyser me dette?

Lucinda
23-05-2008, 12:06
Tusen takk!!

Det er avgjort - me MÅ ha kurs... :lol:

Forresten, ein ting til.. Det er ei som skal ri eit program i helga som ikkje ligg inne i HP (Dressur). korleis løyser me dette?

rekner med det er eit av handicap programma??

Send ein mail til support på horse pro om det.

Han bruker være flink å svare.

Han kan sikekrt ikkje fikse det tidsnok til dette stemnet men det vil nok kunne bli fiksa.

Fleur
23-05-2008, 12:21
Hva koster det for en rideklubb å ha/bruke Horsepro?

Vi er en liten klubb som kun arrangerer enkle klubbstevner, men jeg tror likevel at et slikt program hadde vært nyttig for oss.

Ingvild
23-05-2008, 23:39
BUHUUUU!!! NO klikkar horsepro for meg - det er ikkje min feil, det berre låser seg når eg skal skrive ut startlister! *DREPE*

Ingvild
25-05-2008, 16:04
Hundre poeng til meg! Eg har gjennomført eit heilt stemne med horse pro utan å få problem undervegs! (dei små som kom løyste me i ein fei). Dette lovar bra! :p

Måtte ringe til Lucinda, men det var av heilt andre grunnar :lol:

Ingvild
09-10-2008, 15:54
Dreg opp denne litt eg..

Er det mogleg å overføre eit stemne frå ei maskin til ei anna?

Lucinda
09-10-2008, 23:24
ja det er det. Ta sikkerhetskopi og så henter du den inn igjen på den ande maskina.

Veldig enkelt. ;)

NB du må stå på det stemnet du vil ha når du gjer sikkerhetskopien.

MonaB
09-10-2008, 23:57
denne tråden er nok nyttig, jeg blir nok også å lure på endel ting når sesongen kommer i gang igjen! (men har jo stort sett Line tilgjengelig da, høhø)

Ingvild
10-10-2008, 00:54
ja det er det. Ta sikkerhetskopi og så henter du den inn igjen på den ande maskina.

Veldig enkelt. ;)

NB du må stå på det stemnet du vil ha når du gjer sikkerhetskopien.

Aha, det var lett! Takk:)