PDA

Se full versjon : Baroque

Silje og Tindra
20-03-2008, 17:55
Baroque
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Baroque (http://www.baroque.no)

Cidril
23-03-2008, 05:27
Har ikke bestilt fra Baroque (ENDA!). Men sendte en mail med en del spørsmål til dem, og jeg fikk noen utrolig hyggelige og hjelpsomme svar tilbake! Var helt sjokkert! :)

Gudhild
09-09-2008, 17:09
Denne lurer jeg også på..
Hadde tenkt å bestille noen stibøyler der i fra i hvert fall.
Lang lev.tid?

Azawakh
15-09-2008, 21:49
Jeg har brukt baroque.no
VELDIG flotte ting de selger, og Inger Liv er veldig hyggelig, og lager veldig vakre lærvarer.

Iblant kan det være vanskelig å få kontakt, det er litt av og på, men når hun først setter igang, så går det fort!

Så altså, varene er virkelig verdt å vente på, og det er en hyggelig handel, men har man dårlig tid så kan det være et problem. Har man god tid og vil ha noe utenom det vanlige, så vil jeg anbefale baroque.no!

khador
05-10-2008, 12:12
Æsj, jeg får ikke kontakt jeg :(
Har sendt to mailer nå, men ikke noe svar...
Synd, for de har så enormt mye flott!
Og det er det eneste stedet på hele internettet jeg har funnet noe jeg har lett etter lenge!

Azawakh
05-10-2008, 17:21
Æsj, jeg får ikke kontakt jeg
Har sendt to mailer nå, men ikke noe svar...

Jeg tror Inger Liv er skadet akkurat nå(hun som driver butikken), uten å si noe for sikkert, men var noen som nevnte det!

Håper hun kommer tilbake snart, for jeg vil bestille hodelag av henne..

Missgadget
06-10-2008, 07:52
Ja, det kan ta litt tid å få svar. Eg har kjøpt en marjoman sal derifra, og servicen er upåklanderlig! =)

Cathrine og Lena
06-10-2008, 18:58
Er du fornøyd med salen?

Missgadget
06-10-2008, 22:28
Det er ingen ting i veien med salen, men eg skulle ønske at eg hadde oppgitt at eg ønsket litt "større" i setet. (eller ikkje i setet, men litt større mellom baksvissel og forsvissel slik at det ble bedre plass til låra mine).

Salen var fantastisk god å sitte i, det er som i sitte i en lenestol =)

AnneR
03-12-2008, 13:21
Noen som har erfaringer med denne? http://www.baroque.no/

Utrolig mye fint her, jeg har nylig sendt inn epost-bestilling for bla. kapsun, men har ikke hørt noe tilbake enda. Håper det er aktivt - noen andre som har bestilt herfra?

SOL P.R.E.
03-12-2008, 14:14
Noen som har erfaringer med denne? http://www.baroque.no/

Utrolig mye fint her, jeg har nylig sendt inn epost-bestilling for bla. kapsun, men har ikke hørt noe tilbake enda. Håper det er aktivt - noen andre som har bestilt herfra?

Jeg sendte også inn en bestilling på kapsun via mail, men fikk ingen tilbakemelding. Prøvde å ringe mange ganger, men ikke noe svar der heller. Det endte med at jeg bestilte kapsun fra en portugisisk side (du finner den under nettbutikker her på forumet). Den ble kjapt levert :)

Cidril
03-12-2008, 15:24
Har sendt endel mailer og prøvd å ringe flere ganger, men har aldri fått svar :/ Litt kjedelig, siden de har så mye fint ^^.

AnneR
03-12-2008, 15:43
Ah, så synd, da er det vel lite vits å vente. :( Takk for svar!

Mandarinhest
03-12-2008, 15:43
Jeg fikk hjelp av de til å skaffe noen spenner og div. gikk supert! Kontaktet da mail, og det er ca 1 år siden.

AnneR
03-12-2008, 15:45
Hm, da er det jo rart det plutselig er så stille på dem! Ser på nettsiden at den ble oppdatert for en mnd. siden, så de holder det vel fremdeles gående... men da bør de jo følge opp bestillinger osv., i det minste komme med litt info.

Mandarinhest
03-12-2008, 16:23
Hm, da er det jo rart det plutselig er så stille på dem! Ser på nettsiden at den ble oppdatert for en mnd. siden, så de holder det vel fremdeles gående... men da bør de jo følge opp bestillinger osv., i det minste komme med litt info.

Tror kanskje de oppdaterte den etter den datoen som står der og. Var inn for en uke siden og om jeg ikke husker feil var det ikke god jul osv. på siden da.

Jeg fikk iallefall skikkelig god serivce når jeg brukte de en gang for å importere noe.

Anita&Svarten
03-12-2008, 16:31
Hun som driver det er vanskelig å få tak på, men er verdt å vente på:)

Hun har sydd kapsun til meg, og har tafset på flere av tingene hun har sydd.. Kjempebra og pene ting!

AnneR
03-12-2008, 19:51
Det så jo veldig bra ut det de hadde, så bare jeg får fatt i noen og vet det 'er i gang' kan jeg gjerne vente... Er jo flott at noen i Norge driver slik import.

Aina
08-12-2008, 21:23
Jeg har prøvd siden oktober i år da jeg skulle bestille noe. både ringt og sendt masse mailer men fortsatt pr i dag uten respons. Og det til tross for at siden har blitt oppdatert. Jeg synes det er usæriøst, og jeg gir opp :( Veldig synd fordi dem har så mye fint der.

REGO
08-03-2009, 22:07
Jeg har også gitt opp. Det er over et år siden jeg bestilite et hodelag derfra, og jeg har faktisk greid å få tak i damen i mellomtiden for å purre. Hun er veldig hyggelig, ja. Men hva hjelper det, når jeg ikke får det jeg har bestilt?

Stall Johansen
31-07-2009, 12:57
Fy flate så vakre bitt! :O Å prisen var egentlig like vakker! Her skal det handles, ja!

Nimbus
01-08-2009, 17:52
Jeg bestilte en halsring der i fjor, den ble spesialsydd etter mål og jeg fikk den etter litt over en uke bare! Veldig fint arbeid også! Så jeg var veldig fornøyd. Men en venninne av meg bestilte en del ting et par uker før meg, og hun har fremdeles ikke fått det... Og det er altså over et år siden. Så er visst litt opp og ned...

lenaulv
08-08-2009, 22:59
Jeg er en av de som har god erfaring med baroque import.
Har fått lærprøver i posten (for å være sikker på at det var helt rett farget), og har opplevd veldig bra kundebahandling.

Målsydde hodelag og kapsuner til den prisen tror jeg ikke man finner noe annet sted.
Siden er nå oppdatert, og Inger Liv selger nå også saler fra Deuber und Partner.
Til sammenlikning selges masseproduserte lærkapsuner for samme pris fra store leverandører...
Og da kan du ikke velge spennetype og nyanse/farge på læret.

Natalie_s
16-09-2009, 15:05
Jeg har veldig god erfaring med Baroque, bestilte nettopp et bitt derfra, sendte mail, fikk svar to timer senere, og etter 3 dager var pakken i postkassa:)

AnneR
16-09-2009, 15:35
Så bra! Da er det tydeligvis oppe. Var innom siden i går og siklet på bitt, så da er det vel bare å bestille igjen... :)

Azawakh
16-09-2009, 16:24
Er Baroque endelig oppe og går igjen?
Jeg synes det er nyyydelige ting som kommer derfra, og skulle gjerne hatt en sal også etterhvert, men har vært så ustabilt og vanskelig å få tak i folk der.. Men om det er igang igjen, så har jeg lyst på ting derfra!

Nitapita
05-04-2010, 16:30
Er nettbutikken lagt ned?

Salka
05-04-2010, 22:31
Jeg sendte også inn en bestilling på kapsun via mail, men fikk ingen tilbakemelding. Prøvde å ringe mange ganger, men ikke noe svar der heller. Det endte med at jeg bestilte kapsun fra en portugisisk side (du finner den under nettbutikker her på forumet). Den ble kjapt levert :)

Jeg også. Jeg får aldri noen form for tilbakemelding fra baroque.no :(
Synd, for de har utrolig mye flott utstyr. Det er som en godtebutikk!

Bestilte ny kapsun og fortøy fra den siden du tipset meg om, og varene kom veldig fort. Veldig fornøyd! :)

Thea og Ronja
12-05-2010, 15:40
Jeg fikk en mail av henne hvor det stod at hun skulle lage ny hjemmeside - spurte hva adressen var, men fikk aldri svar. Noen som vet?

xxAne
12-05-2010, 16:25
Stort utvalg av bitt, men det hjelper lite når bittene ikke er under 11,5 evt 12,5 for en del bitt.

Batmat
08-03-2011, 01:33
Endelig er Baroque Import på beina igjen! Ny FLOTT nettside og greier, dette har jeg ventet lenge på, etter å ha prøvd å få kontakt med dem i nesten to år! Hurra! :D

Azawakh
08-03-2011, 10:54
På tide! Håper de fortsetter stabilt denne gangen, masse fine ting og slettes ikke dumme priser derfra!

Batmat
13-03-2011, 00:43
Søren altså, det ser dårlig ut. Det er fem dager siden de mottok bestillingen min og jeg ble lovet svar i løpet av et døgn men har enda ikke hørt noe. Utrolig synd servicen har blitt så dårlig, de har utrolig mye fint utstyr og et enormt utvalg i bitt! Virker som de stadig vekk pangstarter og ikke klarer å drive videre, at det går i perioder.

Embliss
20-05-2012, 15:07
Fikk du det du bestilte, Matilde?

Grovegroven
30-06-2012, 02:03
Når jeg bestilte i fjor var det god service og hun svarte fort, dog det tok litt tid før jeg fikk kapsunen min... men veldig fornøyd med den, da!
Har lagt inn en ny bestilling nå på hodelag og bitt, hun har svart meg etter et par timer. Kan nok ta en stund før det kommer da hun må bestille bittet og sy hodelaget, men så langt fornøyd med service. Får bare se hvor lang tid det tar før jeg får varene. :-)