PDA

Se full versjon : Sadlar (S)

Silje og Tindra
29-02-2008, 21:43
Sadlar
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Sadlar (http://www.sadlar.se)

Silje og Tindra
29-02-2008, 21:46
Så langt virker dette som et veldig godt drevet firma med en service jeg ikke har sett maken til på lenge! Fant en brukt sal der som jeg kunne tenke meg, mot innbytte i min egen. Denne hadde de ikke inne, men hun tilbød meg en helt ny sådan av eget valg, mot et lite mellomlegg og min egen sal.

I løpet av denne dagen her har vi kommet fra den første spede kontakt via mail, til å bli enige om at salene sendes i løpet av kommende uke, begge som gaver og det hele. Betaling var ikke noe stress heller. Sikker på at det er en 7-8 mail som har gått frem og tilbake i dag, uten problemer.

Kommer tilbake når jeg har fått salen min! :-)

Silje og Tindra
08-03-2008, 12:42
Min sal ble sendt mandag den 3., og kom frem i Sverige på torsdag. Salen fra Sverige ble sendt på torsdag, og er nå underveis i Posten. Frakten var i utgangspunktet satt til 670 SEK, men ble bare på 350 SEK, så da ble det enda billigere for meg. For en splitter ny sal ble hele prisen altså 3850 SEK, noe som tilsvarer rundt 3400 NOK.

Kan trygt anbefale Karin Åberg!