PDA

Se full versjon : Hvam vs. Kjelle vgs

Pseudonym
14-02-2008, 21:54
Jeg sitter i den klemma hvor jeg ikke aner hvor jeg vil gå ..

Jeg har vært på Kjelle å er stor fornøyd med alt, bortskjett fra at det er ganske liten stall, man kan ikke ta med egen hest å de har ikke andre året med hest der.

Jeg har enda ikke vært på Hvam, men ønsker å dra dit.
Men jeg kjenner ganske mange som går der eller har gådt der, å de sier så mye possitvit om den skolen. De har jo andre året med hest der også.

Jeg tenker jo at jeg skal gå to år på Natur og fordype meg innen hest, så to år lærle også to år på trener skole slik at jeg kan få A-lisensen som Travtrener. men jeg sitter seff fast på alt jeg kommer opp med av ideer på hva jeg skal bli å hva jeg egentli skal studere. men det er så langt jeg har komment nå, har enda ett år igjen da, heldigvis :)
Men Tips .. plis :D Kom gjerne med egene meninger og vurderinger av skolene.

mallilen
14-02-2008, 22:06
Gikk på Hvam, men det var lenge før hestelinja kom på plass der. Mye er nok forandret siden den gang, men vil tro at miljøet der er like godt som det alltid har vært :)

*Jane*
15-02-2008, 14:18
Jeg har aldri vært på Kjelle, men gikk på Hvam i tre år. Vil si at de har en ganske bra hestelinje. Fornøyd med resten av skolen også. Er det ikke en fordel å gå begge årene på samme skole? Og du må jo ha andre året for å gå ut i læra sant? Det begynner også å bli et ganske stort hestemiljø på Årnes. Med Nes ridesenter og Mørdre. Flere staller i nærheten hvor det er mulig å ha hesten.
Men som sagt har jeg ikke vært på Kjelle da...

Pseudonym
15-02-2008, 22:35
Jo, man må gå to år på natur først ..