PDA

Se full versjon : Film frå maraton

Lucinda
09-02-2008, 04:47
Linker til film av Myrimann i maraton.

Frå NM fjordhest på Eid 2006. Og dei vant da maratonklassen og grenmesterkap køyring. Som dei og vant grenmesterskapet dressur. Uvanleg kombinasjon det egentleg.

http://i64.photobucket.com/albums/h168/Ruthe_85/Myrimann/?action=view&current=MARATONNM2006.flv

Glad eg ikkje gromer her eg. Hadde ikkje turt.

Holbytla
09-02-2008, 05:07
Steiketa! Imponerende.

Som uinnvidd bet jeg meg bare merke i at han kastet hodet i været ved vendingene? Men kanskje det var såpass tøft, og i et sånt tempo? Det var jo ikke som at han kom ut av balanse.

Ser ikke noe unaturlig ved at han vant dressuren også. Ting henger gjerne sammen..

Superfin hest!

Mvh Holbytla (snakker som ikkepeilingpåkjøring)

Lucinda
09-02-2008, 05:20
Dressuren da tenker eg på dressurridning. Det er ikkje så vanleg att ein veletablert køyrehest samtidig gjer det topp i dressur ridning. Myrimann starta også FEI innledende program for ponni 2004 under stemnet og vant den klassen.

Vel veletablert køyrehest tja, Ruthe som kusker her og eigde han da er dog mest dressurrytter. Men dette er i uansett ein knakande god køyrehest.

Dei deltok også i NM køyring samme år. Med klart best tid i maraton, men Ruthe køyrde feil i ein port så ho fekk 20 straff og havna derfor eit stykke ned på lista.

Men ja det er klart dressuren henger sammen med resten. Ikkje det eg meinte. ;)

Att han kaster noko på hodet er nok vel mest fordi han er hissig og ivrig trur eg.

Lucinda
09-02-2008, 05:23
Kan og legge til att vogna Myrimann har på seg er ei meget tung vogn for ein enbet ponni. Men han drog den lekande lett.........

Holbytla
09-02-2008, 05:28
Jeg mente også dressurridning :). At det kan være litt sånn sammenheng mellom god kjørehest og god dressurhest

Mvh Holbytla (takk for oppklaring)

Julie og Kamy
09-02-2008, 07:45
Myrimann eller Myrfaks?:p Du har skrevet Myrimann øverst og Myrfaks i ditt siste innlegg:p

Om det er Myrimann ja, så er han KUUL, og en helt hærlig hest:)

Lucinda
09-02-2008, 09:06
Myrimann eller Myrfaks?:p Du har skrevet Myrimann øverst og Myrfaks i ditt siste innlegg:p

Om det er Myrimann ja, så er han KUUL, og en helt hærlig hest:)

;) Sånn går det når det er seint på kveld. Myrimann ja.

Mari
09-02-2008, 11:21
Wow, Myrimann er flott OG allsidig :D

Anna
09-02-2008, 15:12
Ligg ute ein film av Wenche Johannesen her http://www.kuskeringen.no/bilder.htm
Fy så ho køyrer! Heilt fantastisk! Går kjempefort, i tillegg så køyrer ho veldig fint!