PDA

Se full versjon : Rideprøve

Mari
04-02-2008, 09:03
Nokon som har ridd rideprøve på fjordhest her? Kva skal ein gjere?

Elis&Merita
04-02-2008, 09:06
Jeg har ikke gjort det, men har sett det..
Tror det er grunnleggende gangarter, evnt sideførende øvelser, er ikke sikker, men noe alvorlig store greier kan det vel ikke være?

Vestbø
04-02-2008, 09:17
Rideprøven består i å vise hestens gangarter på begge hender. Det hende man blir bedt om å vise økning i trav, men det har jeg sjelden havnet oppi.

Gangartene blir bedømt, samt samarbeidsvilje/lydighet og harmoni mellom hest og rytter.

Veldig enkelt, bruksprøve-dommer sier hva hun/han vil at du skal gjøre, ikke noe å pugge utenat ;)

Ann Lajla
04-02-2008, 10:47
Tok rideprøve med Regina i 2006, og sjølv om eg kunne blitt meir fornøgd med rideprøva gjekk den greitt. Fekk sjølv velje om eg ville ri hesten i form eller ikkje, men dei ville sjå hesten i "fri form" også. Alle gangartane skulle visast, og eg fekk beskjed om å ta mykje volter. Kristine (~Kristine~) filma rideprøva, og den ligg her. (http://youtube.com/watch?v=kQaH0_7MBzE)

Løkki
04-02-2008, 12:20
Har svart på PM'en din :)

Mari
05-02-2008, 07:41
Takk for svar. Det er uansett ikkje eg som skal ri, men greitt å vite korleis tinga er, og kva Glittra må trenast i.

Mari
05-02-2008, 07:42
Tok rideprøve med Regina i 2006, og sjølv om eg kunne blitt meir fornøgd med rideprøva gjekk den greitt. Fekk sjølv velje om eg ville ri hesten i form eller ikkje, men dei ville sjå hesten i "fri form" også. Alle gangartane skulle visast, og eg fekk beskjed om å ta mykje volter. Kristine (~Kristine~) filma rideprøva, og den ligg her. (http://youtube.com/watch?v=kQaH0_7MBzE)

Veldig nyttig med film, takk! Er jo i Stryn vi skal vera med også,så. :)

Levinja
05-02-2008, 19:29
Takk for svar. Det er uansett ikkje eg som skal ri, men greitt å vite korleis tinga er, og kva Glittra må trenast i.

Men hvorfor skal du vise rideprøve?
Det er jo frivillig på fjordhest.
Rideprøven er så "enkel" på de norske rasene at det gir ikke noen fordeler til eller fra på helheten i utstillingsammenheng. Kun på n/L hesten hvor det er valgfritt med kjøre eller rideprøve, siden bruksprøvene må bestås.

Rideprøven(på norske raser) er kun en gangartsprøve, med litt vekt på lydighet/samarbeidsvilje.
kan ikke sammenlignes med andre rasers rideprøver på noen måte.

Mari
05-02-2008, 20:43
Men hvorfor skal du vise rideprøve?
Det er jo frivillig på fjordhest.
Rideprøven er så "enkel" på de norske rasene at det gir ikke noen fordeler til eller fra på helheten i utstillingsammenheng. Kun på n/L hesten hvor det er valgfritt med kjøre eller rideprøve, siden bruksprøvene må bestås.

Rideprøven(på norske raser) er kun en gangartsprøve, med litt vekt på lydighet/samarbeidsvilje.
kan ikke sammenlignes med andre rasers rideprøver på noen måte.

Fordi ho skal stilles i klasse for brukshopper, eg trur det er ein fordel.

Helle
05-02-2008, 22:39
Men du trenger jo for så vidt ikke ta bruksprøve i det hele tatt siden hun allerende er premiert?

Ann Lajla
06-02-2008, 01:13
Ein treng ikkje nei, men det er litt kjekt å viser merra skikkeleg når ein først viser i ei brukshestklasse :) Litt stas er det jo om det er einaste fjordmerra også ;)

Mari
06-02-2008, 05:58
Men du trenger jo for så vidt ikke ta bruksprøve i det hele tatt siden hun allerende er premiert?

Nei, men eg har lyst for spenninga, miljøtreninga og slikt sin del ;) Er jo mange som tek rideprøve når hoppa stillast på utstilling for 2.gong.