PDA

Se full versjon : Hjelp!!

imma
11-01-2008, 22:19
har tenkt meg til utlandet nå til høsten(ja,jeg og;) )
MEN! er det noen som hvet om det går ann og få hunden med? har en rottweiler hanne,som jeg IKKE kommer til og reise i fra,så det står liksom litt på han hvor jeg kan komme inn,men jeg er bekymret for at det ikke er så lett og komme inn noen plass når du liksom har en svær bulldoser du "drasser med deg"

er det noen som vet om det i de hele tatt er muligt og få låft og ha hunden med på noen av disse skolene i utlandet eller ikke????

Filizity
11-01-2008, 22:22
kommer jo sikkert veldig ann på om du skal leie hybel privat eller av skolen. hvilket land kan du tenke deg?

imma
11-01-2008, 22:38
danmark eller sverige:)
er jo ikke så veldigt lett og finne hybel/leilighet der du får ha slike hunder og da...hadde sikkert vore lettere og funnet plass viss det hadde vore en mindre hund liksom...huff... håper det ikke blir noe problem og få han med meg..

Filizity
11-01-2008, 22:39
du må jo eventuelt bare ringe rundt og spørre på de aktuelle plassene:) folk får jo leid leiligheter med sånne hunder i norge, så hvorfor ikke i utlandet?

imma
11-01-2008, 23:01
ja,må vell nesten jøre det...:) hehe...så var det jeg og språk tolking da...:lol: