PDA

Se full versjon : Merkverdig historie...

IngaSN
05-01-2008, 13:22
før vi flytta hit til Vang, så bodde vi i Bø i Telemark(eller rundt der en plass).
vi hadde en katt som fikk kattunger, og vi beholdt en av dem. den tok jeg på bukkeklær, trilla i barnevogn osv. vi døpte henne Sissi. mora hennes stakk av, så hun ble den nye katten vår. rett før vi skulle flytte, så stakk hun av. jeg var kjempe lei meg for at hun ikke kunne bli med, men vi måtte alikevel reise. noen måneder senere oppdager mamma to svarte katter komme bort til huset vårt. først en litt stor og kraftig, bak en litt mindre. begge to er svarte. så stopper den største med litt avstand fra husen, og den minste kommer bort til døren og mjauer. det er Sissi. den store katten er fetteren hennes(nabokatta).

jeg skjønner fremderles ikke hva som skjedde. det tar 5 timer å kjøre med bil Bø-Vang, så at hun har gått hele veien er helt uforståerlig. og at nabokatta viste henne veien til OSS!?

av og til lurer jeg på om dyr har den 6. sans..

Anniken
05-01-2008, 13:31
Noe slikt hørte jeg om tidligere også, det var noen som hadde flytta fra oslo et setd, og til Trondheim, uten å ta med katta... Senere sto katta på døra og ville inn! :S

Tonje
05-01-2008, 13:37
Vi flytta noen km unna her vi bodde for en periode. Begge kattene tok vi med oss.
Den ene katta forsvant, 2dager etter sto den på døra på huset til stefar min(der vi flyttet fra) og ville inn. Vi dro å henta katta igjen, så var den borte.

Altså, katta ville ikke være dær vi flyttet!:p Så han vandret hele veien og hjem til sitt! Har nå flyttet tilbake(en stund siden) og Nuske har forsvunnet.
Vi tror mest sansynlivis han er tatt av grevlingen :/

Mandarinhest
05-01-2008, 13:41
Det er jo katter som henger seg fast under biler. Er jo fort gjort og komme seg av sted da.