PDA

Se full versjon : Bite seg fast i grimen

Bobbibrown
31-12-2007, 00:42
Heisann!
Ponnien som står i naboboksen til Robin, har jeg tatt på fersken i å bite seg fast i den nesereima på grima (altså den nederste reima, oppafor mulen) og der står han bom fast med grima i munnen. Robin bare står der og ser så bedagelig ut, litt komisk syn da:p
Hvorfor tror du han gjør dette, altså biter seg fast i grima?:)
Edit: For å legge til at det er den andre ponnien som biter seg fast i grima til Robin:p

Lopke
31-12-2007, 00:53
ot men hvorfor har den grime på seg på boks?? Kanskje den er ubehagelig?? eller den kjeder seg..

Hanne&SiljanGutten
31-12-2007, 00:56
Er ikke sikker, lurer egentlig på litt det samme..
Siljan og en hest som heter Pilgrim drev og gjorde det samme,
bare at de var ute da.. Og lekte litt, med Pilgrim ble ganske sur når Siljan dro i grimen hannes da. :p
Står Robin med grime på i boksen?

IngvildK
31-12-2007, 00:56
Veit ikke hvorfor han gjør det, men er lett å løse: ta av grima.

Bobbibrown
31-12-2007, 00:57
Han står ikke med grime i boksen, men når jeg driver å saler på, og f.eks har grimen i andre anledninger, så tar den andre ponnien å biter seg fast i grimen hans. :p

Augustina
31-12-2007, 01:00
Kan du ikke hindre at den andre ponnien biter seg fast da.. ? :P

Hanne&SiljanGutten
31-12-2007, 01:01
Han står ikke med grime i boksen, men når jeg driver å saler på, og f.eks har grimen i andre anledninger, så tar den andre ponnien å biter seg fast i grimen hans. :p

Åja, ok. Da så;).
Så det skal ikke mer til, en de to sek du bruker til og sale av
før han biter altså? :p
Haha! Pilgrim & Siljan drev bare og gjorde det ute, da de ikke de ikke
hadde mulighet til og nå hverandre i boksen.. Men skal si Pilgrim
og ikke mindst Siljan fikk en del ødlagte grimer da.. :p
Hehe...

Bobbibrown
31-12-2007, 01:04
Kan du ikke hindre at den andre ponnien biter seg fast da.. ? :P

Jo, he he, når jeg oppdager det så, men håper ikke han har tenkt å gjøre det flere ganger. Tror det er lurt hvis Robin ikke har på grime når han er i omhengn den ponnien:p

Maren<3
31-12-2007, 01:11
Ot: Når dyra mine står ute og jeg forlater stallen, blir de tatt inn av "stallen", de tar aldri av grimene uansett.

Alle skolehestene også står alltid med grimen på.. Ikke alle som har mulighet til å ta den av, desverre.. Tar alltid av grima på mine hester, men ja..

Anette
31-12-2007, 01:13
Haha, s&#229;nn gj&#248;r Aurello med Ali ogs&#229;. S&#229; fort Ali b&#248;ller med han, tar Aurello tak i grima hans, biter fast og slipper ikke :p Ganske g&#248;y &#229; se p&#229; hvor frustrert Ali blir av det....bakdelen er at grimene blir &#248;delagt med en gang da :/