PDA

Se full versjon : Jobbuke på skolen

Anniken
30-12-2007, 03:02
Ja, nå har det seg slik at vi skal ha jobb uke på skolen, og jeg aaaaner ikke hva jeg skal prøve å søke på!

Noen som har noen forslag eller noe slikt? :p

Anna
30-12-2007, 03:48
Eg var hos Henriette Skjelbred og jobba i arbeidsveka mi, utruleg kjekt!
Lærte kjempemasse, og gjor alt det lærlingen hennar brukte å gjere til vanleg, fekk ganske grei innsikt i korleis ho hadde det hvertfall!;) Hadde det rett og slett SUPERT!:D

Ina
30-12-2007, 14:11
jeg jobbet på en dyreklinikk da vi hadde arbeidsuke. Kjempefin uke.

Jeg vasket en god del, gulv, klær og div ting. Klargjorde utstyr før operasjon og vasket etterpå. Fikk være med under noen småoperasjoner, og klargjøre dyret (dvs barbering, vaksing ol) og hjelpe til under taking av røntgen.

Jobbet fra omtrent halv 9 til 4, og var dødssliten da jeg kom hjem. men det var verdt det. Hadde det kjempefint og lærte mye!
Så det anbefales.

Filizity
30-12-2007, 14:12
jeg jobbet på gatekjøkken og det anbefales IKKE! hehe

IngvildK
30-12-2007, 14:13
Jeg jobbet som journalist i lokalavisa. Begynte halv ni (var avhengig av buss og kunne derfor ikke begynne vanlig arbeidstid, kvart på 8) og var ferdig 3-halv 4. Pauser styrte jeg selv og jeg fikk flere saker å skrive om hver dag, ble sendt ut på oppdrag og sånn og alt jeg skrev kom på trykk. Trivdes kjempegodt, var leit å begynne på skolen igjen etter ei uke i avisa.

Anniken
30-12-2007, 15:55
jeg jobbet på en dyreklinikk da vi hadde arbeidsuke. Kjempefin uke.

Jeg vasket en god del, gulv, klær og div ting. Klargjorde utstyr før operasjon og vasket etterpå. Fikk være med under noen småoperasjoner, og klargjøre dyret (dvs barbering, vaksing ol) og hjelpe til under taking av røntgen.

Jobbet fra omtrent halv 9 til 4, og var dødssliten da jeg kom hjem. men det var verdt det. Hadde det kjempefint og lærte mye!
Så det anbefales.
Ja, har tenkt litt over det med dyreklinik, men så lite som jeg har fult med etter at jeg flytta litt utenfor byen, så vet jeg faktisk ikke om det er dyreklinik i byen lenger... :lol:

Anniken
30-12-2007, 15:57
Jeg jobbet som journalist i lokalavisa. Begynte halv ni (var avhengig av buss og kunne derfor ikke begynne vanlig arbeidstid, kvart på 8) og var ferdig 3-halv 4. Pauser styrte jeg selv og jeg fikk flere saker å skrive om hver dag, ble sendt ut på oppdrag og sånn og alt jeg skrev kom på trykk. Trivdes kjempegodt, var leit å begynne på skolen igjen etter ei uke i avisa.
avisa så er det 3 stk. som skal jobbe allerede... Tror ikke de tar inn så mange flere..;)

Ina
30-12-2007, 15:57
Bare å ta en titt i telefonkatalogen/ på gule siden det, utrolig hva man finner ;)

Anniken
30-12-2007, 15:58
jeg jobbet på gatekjøkken og det anbefales IKKE! hehe
Hehe, jeg liker ikke gatekjøkken, pluss at jeg blir kalt for rasist(:rolleyes:)... så jeg tror ikke jeg passer så godt inn der nei :lol:

Anniken
30-12-2007, 15:59
Bare å ta en titt i telefonkatalogen/ på gule siden det, utrolig hva man finner ;)
Hehe, skal skjekke opp ;)

Edit; Jeg fant på gulesider, så da er det notert nummer og addresse. ;)

Anniken
30-12-2007, 16:05
Eg var hos Henriette Skjelbred og jobba i arbeidsveka mi, utruleg kjekt!
Lærte kjempemasse, og gjor alt det lærlingen hennar brukte å gjere til vanleg, fekk ganske grei innsikt i korleis ho hadde det hvertfall!;) Hadde det rett og slett SUPERT!:D
Det hadde sikkert vært kjempe kjekt, men det blir sikkert litt for langt unna ;)

Anniken
19-01-2008, 20:03
Ja, nå har jeg fått meg jobb! :lol:
På ARK bokhandel :lol:

Pseudonym
26-01-2008, 18:39
Så bra da. jeg skal jobbe hos Stig Fossen i min arbeidsuke som er i uke 11.
Gleder meg mye :