PDA

Se full versjon : My horse and me

Sigrid
30-12-2007, 00:13
Noen som har det? Holder på å installere det nå jeg :D
Bestilte det fra CD-on her om dagen, og det kom i dag. ^^

Andrea
30-12-2007, 00:21
Jeg har, jeg har :D Har til DS, da.

Sigrid
30-12-2007, 00:25
Nå er installasjonen ferdig :D Nå skal jeg spille :p

EliFi
30-12-2007, 00:25
Hva er det for noe? :)

DonPånnis
30-12-2007, 00:28
Tenkte å kjøpe det, eller laste ned som torrent ;) Ser ut som et morsomt spill, alltid gøy med disse heste spilene! :D

Speedy As A Bullet
30-12-2007, 00:35
Hva slags spill er det?

Hanna
30-12-2007, 00:38
har bare prøvd demoen, virka bra!

MarenElskerHera
30-12-2007, 00:41
Hvilket spill er det ?? :D

DonPånnis
30-12-2007, 00:47
??
Heste spill...

MarenElskerHera
30-12-2007, 00:47
jojo, men hvor kan man få kjøpt det?

Siiilje
30-12-2007, 00:48
jeg får ikke til demoen jeg.. :( møkka data :@

MariaR
30-12-2007, 00:50
Det er et hestespill som FEI har "vært med på", altså skal det være veeldig bra :)

DonPånnis
30-12-2007, 00:54
Hvor man kan kjøpe det - den setningen forstod jeg, men ikke hvilket spill er det skulle være aka første setning, hehe ;)

Tror trådstarter skrev det.. Også skal man få det fra gamezone, el-kjøp og spaceworld tror jeg ikke har fått inn enda. Snakka noe om at det skulle komme reklame på TV først.

DonPånnis
30-12-2007, 00:55
jeg får ikke til demoen jeg.. :( møkka data :@

Er flere som har problemer med det. Gå innpå siden for spillet, klikk deg innpå forumet, skal være egen tråd der. Har ikke linker fremfor meg, men står i Ridehesten - bladet.

Hanna
30-12-2007, 01:36
jeg fikk det ikke til på min data (for dårlig skjermkort). beskriv problemet, så kan jeg se om det er det samme som meg... jeg fikk det til på pappas pc nemlig.

MariaR
30-12-2007, 01:43
Link til demo anyone? :)

Hanna
30-12-2007, 01:52
www.atari.com/myhorseandme troor jeg... (hvis hukommelsen min er snill)

Frida&Jameel
30-12-2007, 11:08
Hvor man kan kjøpe det - den setningen forstod jeg, men ikke hvilket spill er det skulle være aka første setning, hehe ;)

Tror trådstarter skrev det.. Også skal man få det fra gamezone, el-kjøp og spaceworld tror jeg ikke har fått inn enda. Snakka noe om at det skulle komme reklame på TV først.

Regner med Spaceworld har det, siden vi også har det (EB Games). Vi har hatt det lenge både til PC (tror jeg, ble litt usikker, men regner med det), DS og Wii ;)

Frida&Jameel
30-12-2007, 11:50
Tenkte jeg skulle prøve det bare for moro skyld, men hvordan får jeg åpnet demoen? Har lastet den ned, men får ikke prøvd å spille, det skjer ikke noe....

Sigrid
30-12-2007, 11:55
Det var ganske morsomt! :D De selger det på CD-on :p

Nina & Flight
30-12-2007, 12:05
Jeg fikk det til jul.. og dagen etter hadde jeg runnet det .. det var gøy, men det kunne vart litt lengre.. tror jeg var ferdig på 5 timer eller noe..

Andrea
30-12-2007, 12:22
Jeg får ikke til den spranggreia ute på level 4, jeg :(

Frida&Jameel
30-12-2007, 12:46
Hvordan får jeg åpnet demoen? Har lastet den ned, men finner ikke noe å trykke på for å åpne den.... Fant den :D

Fancypants
31-12-2007, 17:44
Har bare demoen fåreløbig jeg da, men jeg må si at det var skuffende at vi ikke skull ehoppe selv på sprangen.. ble litt lett da liksom.. Og at grafikken ikke var så bra xD

IngvildK
31-12-2007, 17:50
Lasta ned demoen i går og spilte litt, virka bra. :)

Fancy: Haha, jeg drev og holdte inn spacetasten når jeg skulle over hindrene.. :p Var det man måtte gjøre på stalljentaspillet, trodde det var samme greia her. xD

Hanna
31-12-2007, 19:02

Fancy: Haha, jeg drev og holdte inn spacetasten når jeg skulle over hindrene.. :p Var det man måtte gjøre på stalljentaspillet, trodde det var samme greia her. xD

haha det gjorde jeg også... x] men skjønte det etterhvert. egentlig så er det ganske bra, det er jo sånn det er i virkeligheten - det er vår jobb å komme bra på hinderet, og hestens jobb å hoppe...

Fancypants
31-12-2007, 19:05

haha det gjorde jeg også... x] men skjønte det etterhvert. egentlig så er det ganske bra, det er jo sånn det er i virkeligheten - det er vår jobb å komme bra på hinderet, og hestens jobb å hoppe...

Hahahha ^^ Jeg også! :lol: Men vet dere hvordan man fikk mer fart?
For det sto når man loadet at man burde speede opp litt på de lange strekningene? :/

IngvildK
31-12-2007, 19:19
Framoverpila på tastaturet? :p

Fancypants
31-12-2007, 19:28
Nei, ikke sånn.. Når den gallopperer vanlig, skal det kunne gå fortere?

Hanna
31-12-2007, 19:29
ååååh.. det var en knapp... space eller noe. sjekk på pausemenyen der man kan forandre knapper (tror jeg).

+Falco+
07-01-2008, 22:34
Har kjøpt spillet nå jeg:D

Men har et lite problem... Jeg får ikke til å installere det. Installasjonen blir ferdig og det kommer opp ei rute som bekrefter at spillet er installert. Så trykker jeg på "finish", men det skjer ikke noe. Har prøvd å gå inn på "min datamaskin" og åpne det der, men da kommer jeg bare til installasjonen igjen. Har også prøvd å restarte maskinen. Funka ikke det heller.

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

Fancypants
14-01-2008, 22:23
Okei, here is what I think!
Det var egentlig litt skuffende, en blanding mellom stalljenta og equestriad 2001.
Grafikken var mye bedre her enn på equestriad, og det var bra du fikk styre ridningen så mye, men, jeg følte jeg manglet litt av innholdet fra stalljenta (for å si det slik.)

Det var altså mye ridning, øvelser og slik, og du kunne bare børste hesten.. Når du vant, fikk du bare nye klær eller utstyr, det ble på en måte litt for lett.. Om dere skjønner? Det var også BARE sprang, eller bakkeøvelser, ingen dressur eller felt, skuffende!

Tenk om de kunne kommet med et spill som var en blanding mellom stalljenta og equestriad 2001!!? :D Hehe..

Augustina
14-01-2008, 22:40
*laster ned demo nå, men tviler på at det funker på macen.. :( *

Augustina
14-01-2008, 22:48
ååå,, det går ikke :(

Hanna
15-01-2008, 19:16
Okei, here is what I think!
Det var egentlig litt skuffende, en blanding mellom stalljenta og equestriad 2001.
Grafikken var mye bedre her enn på equestriad, og det var bra du fikk styre ridningen så mye, men, jeg følte jeg manglet litt av innholdet fra stalljenta (for å si det slik.)

Det var altså mye ridning, øvelser og slik, og du kunne bare børste hesten.. Når du vant, fikk du bare nye klær eller utstyr, det ble på en måte litt for lett.. Om dere skjønner? Det var også BARE sprang, eller bakkeøvelser, ingen dressur eller felt, skuffende!

Tenk om de kunne kommet med et spill som var en blanding mellom stalljenta og equestriad 2001!!? :D Hehe..

hvordan er dette equestriad du snakker om? hørtes litt gøy ut... bra grafikk er for pyser ;) (eller folk med bedre skjermkort enn meg)

Fancypants
15-01-2008, 20:26
Lånte det av min en gang meget hestefikserte venninne, som aldri fikk det igjen :lol: Tror det kom i pennyklubben en gang ^^ derfor regnet jeg med at dere visste hvilket det var ^^

Equestriad 2001 is professionally put together, though, and is enjoyable to play, at least for a few days. The game recreates four of the world's top three day event courses: Badminton, Burghley, Kentucky and Sydney. At each course you compete in the three events - dressage, cross country and showjumping. I'll describe each event in turn.
Dressage is the bit where the horse walks and trots around an arena, and this event is perhaps the most difficult of the three. You control your horse using the arrow keys plus a selection of other keys for walk, canter etc. Your aim is to try to follow the dotted path set out in front of you as accurately as possible - the less you deviate from the path, the better your score.

Cross country is next, and this is my favourite event. The graphics are very good and you really feel like you are speeding towards the fences. If you gallop for too long your horse starts panting and you have to walk. To jump over fences you have to hit the space bar when the horse is at a certain distance from the fence. If you misjudge this you can go flying off the horse, which is often worth doing just for the comedy value.
Showjumping is the last event, and is quite similar to cross country in that you have to press space at the correct time in order to jump. On all three events you have the option of about 5-6 different camera views, and you can see a replay once you have finished.

Throughout the game there is commentary on your performance by Lucinda Green and Russ Withers - this is very impressive the first few times you hear it, but their comments do become repetitive after a while. There are 4 different difficulty levels - beginner, amateur, veteran and professional. You have to progress through each level in turn - we managed to get through beginner and amateur very quickly, but by the time you get to professional (and the Sydney Olympics) it is very difficult.
Overall I would say that Equestriad 2001 is a good buy for any horse enthusiasts, young or old. I don't think you will be playing it regularly for a long time, but it is definitely much more fun than I had imagined.
Kilde. (http://www.ciao.co.uk/Equestriad_2001_PC__Review_5058930)

Hanna
15-01-2008, 20:36
hmm... jeg vil også låne!

jeg var bare med i Pennyklubben i et år eller så.. :roll: ville heller ri mer!

Fancypants
15-01-2008, 20:41
Haha ^^