PDA

Se full versjon : Noen som skal p pen Dag p Tomb p januar?

Oda
15-12-2007, 01:55
Jeg vil, og hper jeg fr med mamma. :p S, da er jeg interessert i hre om jeg er den eneste som vurderer hestelinja der til neste r? :D Eller hre om folk skal dit uansett :)

jea
15-12-2007, 02:11
Vurderer å gå der neste år igjen... Skal ett år på folkehøyskole først... Mulig je skal på åpen dag.. Hvis jeg får noen til å kjøre meg... ;)
Men er det sant at man må ha 5,3 i snitt for å komme inn?? i så fall sliter jeg....

Oda
15-12-2007, 02:29
Noen som skrev det et sted ja. DA sliter jeg også! Men jeg kjenner flere som går der, og jeg tror bestemt at de ikke hadde så høyt snitt. Eller, værtfall ikke to av dem. Men om så er sant, så sliter jeg. Da må jeg jo gå opp MINST en karakter i matte, og deet blir hardt :p

jea
15-12-2007, 02:34
Hvis de kunne sett på ungdomsskole-karakterene mine, så hadde jeg i den minste vært i nærheten, men de allmen-karakterene min ekke mye å skryte av.. hehe ;) Får håpe det karaktersnittet er feil.... ;)

Victoria
15-12-2007, 12:34
Jeg skal mest sannsynlig på Åpen Dag, eller så skal jeg dra dit med en venn på sånn privatvisning.

I fjor hørte jeg at man trengte 4 i snitt, men nå går det jo ut på poeng. Vet i hvertfall at man må ha 17 poeng for å komme inn på naturbruklinja på Sogn, og en med 4 i snitt vil ha ca. 40 poeng. Nå er kanskje ikke Sogn en av de beste skolene da..
Men jeg tror det er noen her på forumet som går på Tomb, så kan jo høre med dem.

Marte+Quicky
15-12-2007, 21:49
Marit Petra her p forumet gr p tomb..

Snittet er ikke s hyt som 5, det var det hvertfall ikke for et-to r siden

Ane,Blida&Brana
16-12-2007, 15:06
Selv går jeg på Valle vgs på Lena(som har samarbeid med Starum). Vi var og besøkte to tidligere klassekompiser på Tomb forrige mandag faktisk. =)
Da fikk vi en liten omvisning på bruket, spesielt rundt hesteundervisningen deres. MYE fokus på arbeidshest, men gud som i klødde oss i hue og lurte på hvorfor vi ikke gikk der....
Hadde jeg valgt opp igjen hadde jeg ikke vært i tvil! Tror jeg :p
Både samarbeidsopplegget deres med Sverige og Danmark, og undervisningen deres på skolen innen hest virket solig og veldig bra.
=)

henny-penny
01-01-2008, 17:56
snittet kommer jo ann på hvor mange som søker da, men siden det er en privatskole kan de bestemme hvem de vil ha. så de ser først på orden og oppførselskarakterene. men maaange som går her som ikke har superkarakterer.. bli med da og welcome to the club=)

Victoria
26-01-2008, 20:33
Så, hvor mange var på Tomb i dag?

Oda
28-01-2008, 01:20
Ikke jeg :(