PDA

Se full versjon : Hva skal jeg bli mon tro...

ThereseSA
07-12-2007, 19:15
Hoff.. har en skikkelig ekkel følelse inni meg nå.. Holder på med VG2 studiespesialisering, med fagene kjemi, biologi, samfunnsfaglig matte og teknologi og forskningslære.. Men nå gir jeg opp.. Dumme meg har valgt alt for vanskelige fag, eller kjemien tar livet av meg da, og får dermed ikke til de andre faga heller som jo er ganske koselige faktisk.. men etterhvert som det har gått dårligere har jeg også mistet motet mer eller mindre.. Så har bestemt meg for å avbryte året og vente til høsten og da begynne på VG2 igjen, med de samme fagene unntatt kjemi.. Skal ha breddeidrett i stedet. Får vel generell studiekompetanse da regner jeg med.

Men hva skal jeg bli da? Hadde tidligere lyst til å bli veterinær, men nå er det utelukket. Jeg har også litt lyst til å bli politi.. Men så er det det da, at jeg aller-aller-aaaaller helst vil jobbe med hester, og da innen trav.. Drømmen er kanskje å bli monterytter og kanskje kusk, men sjansen for å lykkes er jo ganske liten... Jeg skal sette føll på hesten min til våren, og er jo redd jeg ikke skal få tid til å følge opp det og trene det og sånt om jeg skal gå hundre år på skole og ha en tidkrevende og stressende jobb..

Noen som har noen tips om hva man kan bli som man tjener ok på innen trav? Er nok kjekt å ha utdannelse uansett da, men går jo an å ta den litt seinere.. hoff.. vanskelig det her..:/