PDA

Se full versjon : Ride-In?

Nikita
30-11-2007, 00:36
Hva er det?

anexiel
30-11-2007, 01:43
samme som drive-in vell, bare med hest og ikke bil vell :p

Nei, jeg har ikke peiling..

Nikita
01-12-2007, 12:48
Det stemmer det!!!!

Noen som har gjort det?

Siriga
04-12-2007, 20:12
lurer på om de synes det er kjekt med en ride-in på McDonald's..kanskje eg skal prøve det en gang *ler* russeknute for ridende russ:)

mallilen
04-12-2007, 20:25
tja.. Kan det kalles "ride-in" når man binder gampen i takrenna på joker og går inn og handler?
Eller når man står utenfor en kiosk, sittende på en hest, og brøler inn:"HAR DU MULIGHET TIL Å KOMME UT MED OSTEBACONPØLSE,EN HALVLITER COLA OG EN LOLLIPOP?"

Filizity
04-12-2007, 21:20
jeg har vært i drive in'en på mc donalds med hest;) hehe.....

Siriga
05-12-2007, 01:48
jeg har vært i drive in'en på mc donalds med hest;) hehe.....

gikk det bra eller? hva sa de på mac'en?.. fader, fikk seriøst lyst til å prøve.. ride inn på driv in og kjøpe meg en is

Hege&Blesi
30-12-2007, 21:41
Jeg har gått på drive in med hesteklær. Tells det? Hehe, det var så lang kø inne på Mc Donalds:p

lil_julie
31-01-2008, 19:51
Vi skal prøve, stallen er ikke langt unna mc'en. Eneste er vist det er biler bak og forran, og plutselig så går hesten bananas:p kan skje den roligste. Tror ikke jeg gjør det uten og ha Donn med, (stallens fjell, ingen hester gjør noe så lenge han er med! Og det er sant og!)

Grisou
13-02-2009, 14:32
Vi ridd fra pub til pub i Bayern ;-) kjempekoselig tur (uten alkohol :) ) og tidligere hadde vi en fint pizeria vi kunne ta pause - med flott mulighet å feste hester, vannbøtter osv. . Må tilgir at det er en av det veldig få ting jeg savner lit. Var altid koselig å ri ditt - ikke minst om sommeren. Er det noen som vet om såne turmuligheter her i Norge? eller heilt på topers i Nord-Trøndelag?

Arachnida
13-02-2009, 14:50
tja.. Kan det kalles "ride-in" når man binder gampen i takrenna på joker og går inn og handler?
Eller når man står utenfor en kiosk, sittende på en hest, og brøler inn:"HAR DU MULIGHET TIL Å KOMME UT MED OSTEBACONPØLSE,EN HALVLITER COLA OG EN LOLLIPOP?"

:rofl:

Dritbra!!

Julie og Kamy
13-02-2009, 15:01
lurer på om de synes det er kjekt med en ride-in på McDonald's..kanskje eg skal prøve det en gang *ler* russeknute for ridende russ:)

Vet om folk som har gjort det på Drive In på McDonald`s. Red bort med hest og stilte seg i køen og fikk det de bestilte:) Hehe

Ingus
13-02-2009, 15:22
Jeg har ridd mye til Narvesen med hest :p Bytter bare på å holde hester, eller kjøper for hverandre :) Red endel til Kiwi på Skotterud i sommer også faktisk. Esso har jeg ridd til også (er vel 4 år siden nå da :p) Har også vært på Rustadsaga med hest, bundet den og gått inn og spist - nå ville jeg ALDRI gjort det, men var ung og dum, og var sammen med hun som eide hesten. Heldigvis var det en fantastisk hest, som ikke hadde noe mot å spise gress en halvtimes tid :lol:

Grisou
14-02-2009, 12:31
å ri og kjør til nærmeste butikk er ja en ting - morsomt det og, og is om sommeren er altid velkommen - men fins her turisthytter eller liknende som hilser rytter og kusk velkommen? Noen som ri til ryttertreff?

Linoo
14-02-2009, 16:34
Vis jeg skal ha Bea hjemme i sommer tror jeg at jeg skal ri til Burger King, kanskje parkere på hesteparkeringa på kjøpesentret ved siden av :p

Camilla
14-02-2009, 18:09
Vis jeg skal ha Bea hjemme i sommer tror jeg at jeg skal ri til Burger King, kanskje parkere på hesteparkeringa på kjøpesentret ved siden av :p

Hadde tenkt til å ri meg en tur til Magneten i fjorsommer, jeg.. Innom butikken å kjøpe is i sommervarmen, mens hesten skulle stå på hesteparkeringa. Meeen jeg tørr ikke å sette henne fra meg der, så det ble ingen tur dit med hest..:p
TENK om noen "vil bort å hilse på" mens jeg er på butikken?! skummelt..
(Og jeg hadde hvertfall ikke satt fra meg hesten min på hesteparkering å gått bort til Burger King, det er jo et lite stykke unna.. Da hadde jeg heller tatt en "ride-in" i drive-in'en:p)

På Namdalseid rei/kjørte vi til bensinstasjonen og butikken hver sommer, men syns det blir noe annet enn å sette fra seg hesten utenfor et kjøpesenter :p

Linoo
14-02-2009, 19:05
Hadde tenkt til å ri meg en tur til Magneten i fjorsommer, jeg.. Innom butikken å kjøpe is i sommervarmen, mens hesten skulle stå på hesteparkeringa. Meeen jeg tørr ikke å sette henne fra meg der, så det ble ingen tur dit med hest..:p
TENK om noen "vil bort å hilse på" mens jeg er på butikken?! skummelt..
(Og jeg hadde hvertfall ikke satt fra meg hesten min på hesteparkering å gått bort til Burger King, det er jo et lite stykke unna.. Da hadde jeg heller tatt en "ride-in" i drive-in'en:p)

På Namdalseid rei/kjørte vi til bensinstasjonen og butikken hver sommer, men syns det blir noe annet enn å sette fra seg hesten utenfor et kjøpesenter :p
Ja, litt synd om den stikker av :S

Camilla
14-02-2009, 19:53
Ja, eller hvis noen evt. bestemmer seg for å slippe den løs.
Er isåfall lurt å være fler, så en kan stå igjen å passe hesten(e) :)

Grisou
14-02-2009, 22:46
jeg tror ikke heller jeg hadde tørt å parkerer hesten foran kjøpsenteret :( på plassene vi tok pause og en matbitt hadde vi fint utsikt på hestene eller sat nesten ved siden av dem i hagen :) da er det koselig å vær på tur.

Linoo
15-02-2009, 18:34
Ja, eller hvis noen evt. bestemmer seg for å slippe den løs.
Er isåfall lurt å være fler, så en kan stå igjen å passe hesten(e) :)
Ja, det er jo en mulighet å være flere ja ;)