PDA

Se full versjon : Dere som har hatt drektig hoppe...

Marte+Quicky
24-11-2007, 17:00
..når har dere begynt å merke at hoppa ble tung i kroppen og ikke hadde lyst/orket å jobbe så mye?

Hanna&Brá
24-11-2007, 17:08
Min hoppe fødte 27.mai.. Synes jeg merket at hun var tung allerede i februar...
Ei hoppe jeg hadde i trening i vinter fødte 1.juli... Hun var tung i mars...

Natalie_s
24-11-2007, 17:16
Det ble litt tyngre for Holter fra 9-10.mnd, men lyst til å jobbe hadde hun gjennom hele drektigheten, ble trent frem til føllingsdag:)

juliekj
24-11-2007, 17:35
Varierer veldig fra hoppe til hoppe. Lightacand L. er pigg som bare det helt til det er et par uker igjen, mens Rambling blei daff og "sur" etter bare et par måneder første gangen.

Edit: våre avlshopper er "bare" avlshopper da... De trenas ikke no mer enn det de gjør sjøl i luftegården (kan være mer enn nok til tider det altså... hehe)

Marte+Quicky
24-11-2007, 19:49
Edit: våre avlshopper er "bare" avlshopper da... De trenas ikke no mer enn det de gjør sjøl i luftegården (kan være mer enn nok til tider det altså... hehe)

Ja, har jo erfaring med hopper som "bare" er i avl, men har lite erfaring med å trene under drektigheten;)

Puselusa
26-11-2007, 22:45
Tja, nå?

Hoppa mi har allerede sluppet magen ned og bak, seks mnd på vei (på dagen i dag faktisk :)). Hun er svært godt grunntrent, og er i daglig bruk den dag i dag. Perfekt hold og på ingen måte feit.
Hun er av natur svært ivrig og arbeidsglad, men har roet seg nå. Merker godt at hun blir fortere sliten enn før.

Team Spot
26-11-2007, 23:42
Det står sjelden på viljen til Bella,men hun ble svært tung og nesten daff på jan./feb.da hun gikk drektig.(Fødte 29.april)
Merka godt at hun ikke orka halvparten av det hun egentlig ville,men fin form ellers!:)