PDA

Se full versjon : Seven games - når er man klar for neste?

Silje og Tindra
21-11-2007, 20:38
Spørsmålet er vel i grunn enkelt.. Når er man egentlig klar for å gå over til neste "lek"?

Mari
21-11-2007, 20:41
Hm, for vår del er det når vi meistrar den leiken vi driv på med. Ta til dømes fyrste leiken. Eg følte meg klar for å prøve leik nr. to etter nokre økter. Då kunne eg ta på ho over alt (absolutt OVER ALT), utan at ho reagerte, også når ho stod laus. Om det er nokon tommelfingerregel på når hesten er klar (og når ein sjølv er klar), det veit eg ikkje.

Silje og Tindra
21-11-2007, 22:25
Vil det si at den ikke leet på et øre en gang, Mari - eller bare at den stod stille og "godtok", dvs. gjorde ikke noe utav seg, annet enn ørene?

Kaja
21-11-2007, 23:23
Jeg vil si at forste lek, er viktigst aa kunne gaa helt gjennom. De andre lekene er ikke saa viktig aa ta i rekkefolge, men hesten maa jo skjonne det man ber den om, men den trenger ikke vike for bittesmaa signaler. Det blir fort kjedelig for hesten aa gaa gjennom samme lek hele tiden, og Parelli anbefaler aa ikke bruke mer enn en maaned paa de sju lekene. (saaklart er seven games en del av hverdagen, men snakk om aa gaa skikkelig gjennom her)

Mari
22-11-2007, 05:26
Vil det si at den ikke leet på et øre en gang, Mari - eller bare at den stod stille og "godtok", dvs. gjorde ikke noe utav seg, annet enn ørene?

Stå HEILT stille for min del, veit ikkje kva andre legg vekt på, men som Kaja seier - no kan vi gjere leikane overalt, og ho hugsar kva ho skal gjere, og kva som blir forventa. Så betre å "terpe" skikkeleg i starten.

Silje og Tindra
22-11-2007, 05:53
Okei, takk for svar :-)