PDA

Se full versjon : Anne Næss Hafstad

Silje og Tindra
18-11-2007, 18:34
Er det noen som har erfaringer med Anne Næss Hafstad? Hun kommer kanskje til stallen for å holde helgekurs i "NH". Litt interessert i å få høre erfaringer før jeg eventuelt melder meg på noe :-)

Om det ikke egner seg på trykk, tar man det via PM.

MeretheHa
19-11-2007, 17:20
Aldri hørt om... Det er så mange som er horsmanshiptrenere nå om dagen, at det er ikke lett å høre noe om dem desverre.

Silje og Tindra
19-11-2007, 18:34
Anne driver også en barfotskole eller noe slikt noe, og rir western, så vidt jeg har hørt. Dersom det hjelper. Driver et firma eller noe som heter "Samspill Med Hesten".

Amalie
19-11-2007, 18:42
Oj...
Jeg komm meg inn på en side: http://www.heggedalwesternriders.com/
Å da så jeg på bildene, Å det er hos henne jeg tokk mine første ridetimer..!
Jeg syntes vertfall henne var flink, som jeg husker da, Siden det begynner å bli en del årsiden..

MeretheHa
19-11-2007, 19:46
Anne driver også en barfotskole eller noe slikt noe, og rir western, så vidt jeg har hørt. Dersom det hjelper. Driver et firma eller noe som heter "Samspill Med Hesten".

Javååål... skal sjekke på nettet om jeg finner noe. Har vært på kurs hos Ellen Ofstad da hun var i nord norge. Hun med fler laget en video som faktisk er verdt å se. Antakelig finner dere den på hjemmsiden hennes. Han Borba var med på filmen.. barokkmannen!

Silje og Tindra
19-11-2007, 19:55
Du finner ikke noe på nettet, det har jeg sjekket selv. ;-) Grunnen for at jeg lurer på dette er som nevnt at hun kanskje kommer til stallen for å holde kurs..

Måne
19-11-2007, 19:57
OT, men jeg leser Arne Næss hver gang, jeg. :p

MeretheHa
19-11-2007, 19:59
Du finner ikke noe på nettet, det har jeg sjekket selv. ;-) Grunnen for at jeg lurer på dette er som nevnt at hun kanskje kommer til stallen for å holde kurs..

Ja det fikk jeg med meg... Jeg ville meldt meg på, man får vel egentlig aldri nok info.. Alle har noe å komme med.

Linda
19-11-2007, 21:43
Kjenner Anne godt :) Hun trimmer høvene på ene hesten vår regelmessig, og har trimmet flere for oss de siste årene.
Har ikke sett henne i "aksjon" i NH så mange ganger, men hun holdt på med ene hesten vi hadde for et par år siden, og har lært oss litt sånn småting innimellom. Synes hun er kjempe flink.

villdjervengullet
23-02-2008, 12:00
Hei. Jeg trener aktivt med Anne Næs Hafstad i HM og hun er en veldig dyktig trener innen dette. Hun er selv sikker og vet apsolutt hva hun gjør. Jeg er i alle fall stor fornøyd med hun og har lært masse av å trene med Anne. Jeg anbefaler hun apsolutt da hun har mye peiling på høver, horsemanship og en rekke andre ting, spør du hun om spørsmål så svarer hun så godt hun kan ellers så finner hun alltids ut et svar som stemmer :lol: Veldig morsom og flink dame dette her altså...

Lykke til!

Mvh. Rikke :D

Sol
23-02-2008, 12:03
Javååål... skal sjekke på nettet om jeg finner noe. Har vært på kurs hos Ellen Ofstad da hun var i nord norge. Hun med fler laget en video som faktisk er verdt å se. Antakelig finner dere den på hjemmsiden hennes. Han Borba var med på filmen.. barokkmannen!

"trainers across boarders" heter den;) Ellen Ofstad er vel en av de som tar høyset kursavgift på nh-kurs i Norge. jeg var på kurs med henne i 06, da tok hun 1200 for to dager a fem timer.. nå tar hun vel 1600 for det samme. men om man syns Ellen er en god trener, er det verdt pengene!

Kine
23-02-2008, 19:08
Jeg er kjempefornøyd med Anne i hvertfall. Hun trimmer høvene på hesten min og forrige hesten. Hadde en del problemer med forrige hesten, og hun hjalp meg godt. Veldig flink, og forklarer godt :) Superfornøyd med det hun gjør hos meg i hvertfall :D

Katrinesf
23-02-2008, 21:27
Vi skal ha kurs med henne på stallen vår nå til helgen! :D
Kan jo sende deg en oppdatering etter at hun har vært hos oss!
Vi gleder oss :D