PDA

Se full versjon : Sunn-Hest

Silje og Tindra
13-11-2007, 20:40
Sunn-Hest
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Sunn-Hest (http://www.sunn-hest.no)

Berte
21-11-2007, 21:24
Forholdsvis dyr, men det har med typen produkter dem selger å gjøre. Helseprodukter er vel generelt dyrt uansett hvor man kjøper det.

Leveringstiden var meget bra;) Kjapt og greit, og som avtalt.

En ting jeg ikke var så veldig fornøyd med var kunnskapsnivået til dem som selger. Man bør kunne fortelle litt om produktene spør du meg. Når jeg skal kjøpe kosttilskudd o.l som jeg absolutt ikke har peiling på, så forventer jeg ihvertfall at selger kan fortelle meg om innhold og karenstider:(
Her virket det rett og slett som det var om å gjøre å selge mest mulig til flest mulig. Da liker jeg bedre den type butikker som følger opp kundene og har nok kunnskap til å anbefale kunden nøyaktig det han eller hun trenger uten å pakke på oss ekstra mye dill og dall.

Fikk litt samma følelsen av nettsidene, om å gjøre å ha mest mulig på minst mulig plass. Ble litt uoversiktlig.

Pluss for stort utvalg.

Minus for manglende kvitteringer.

Nina
20-03-2009, 09:38
Sendte mail med bestilling i går, men hvor lang tid tar det før man få tilbakemelding?

Asa Garsy
20-03-2009, 11:01
Jeg har bare bra tilbakemeld til sunn-hest, kjøpt magnetpadder og hasebelegg til gamla, ringte de å fikk bekreftet det men er en god stund siden.

Nina
22-03-2009, 12:01
Fikk tilbakemelding på bestillingen nå, men fikk litt hakeslepp. 150 kr i porto? Og da med forhåndsbetaling, altså ikke postoppkrav! Pakken veier 1 kg, og det er 60 kr i porto i posten, så det synes jeg var hårreisende.

Linoo
25-10-2009, 00:15
Noen som har erfaringer med vannsystemet deres? :)

magnetic
10-11-2009, 15:44
Har send et par mailer og spurt om hjelp for å kjøpe de rette tilskuddene til hesten min, men aldri fått svar. Skjønner hvorfor når jeg ser det som er skrevet over, de har vel ikke kunnskap om det. Noen som vet av tilsvarende butikker, hvor de har peiling? Altså hvor de selger sånne alternative tilskudd og utstyr..?

Anita&Svarten
10-11-2009, 15:48
Har send et par mailer og spurt om hjelp for å kjøpe de rette tilskuddene til hesten min, men aldri fått svar. Skjønner hvorfor når jeg ser det som er skrevet over, de har vel ikke kunnskap om det. Noen som vet av tilsvarende butikker, hvor de har peiling? Altså hvor de selger sånne alternative tilskudd og utstyr..?

Gladhesten.no! De vet hva de snakker om! Produktene må fåes gjennom veterinær, men de kan hjelpe deg med hvilken du trenger. Har selv brukt silver lining med godt resultat!

Harneshaug
10-11-2009, 17:10
Dette skjønner jeg da ingenting av? Hvor er det blitt av hun som eide butikken før da?
Husker jo ikke hva hun het, men hun hjalp meg masse da Bahram hadde magesår og jeg samarbeidet med henne og Tonje L Ness for å kurere og forebygge, det fungerte kjempefint

Se om jeg finner mail med navnet hennes på, hun visste i alle fall hva hun snakket om.

AnnaLene
10-11-2009, 21:40
Tror hun som driver butikken heter Renata Monie. Jeg har hatt bare positive opplevelser. Fått kjempegod hjelp i to ulike tilfeller med mye veiledning på telefon og vurdering av ulike produkter opp mot hverandre og oppfølging.
En venninne av meg har brukt henne på Thermografi undersøkelser og var også meget fornøyd med det.

zeldis
27-06-2012, 11:40
Jeg har bare bestilt hovrelaterte produkter i nettbutikken, og det er iallfall rask levering og null stress. Eneste stedet jeg har funnet epsom-salt i norge til en grei pris.

Anita&Svarten
03-07-2013, 22:47
Jeg har snakket med sunn-hest og ordren var ikke kommet gjennom hos de.

Harneshaug
04-07-2013, 01:45
Handlet der MANGE ganger og aldri hatt problem. . Du betaler jo med kort når du bestiller, da har de deg i systemet. Du har vel kontaktet dem først på FB siden du fikk svar der? Hvorfor ikke bare ringe . .

Athina og Luthar
07-07-2013, 19:29
Har handlet endel der. Har ingenting å utsette på de. Rask levering.