PDA

Se full versjon : Erfaring med denne speedcarten?

Marte+Quicky
13-11-2007, 20:18
http://www.skoies.no/shop.asp?mp=19360021

Noen som har prøvd den feks?
Er ikke ute etter en superbra vogn, bare en som er helt ok.

Men det som er det viktigste er at den er stor nok... Nordan er veldig stor og har lange/kraftige bakspark, så den må være såpass at han ikke sparker baki.
Det gjør han nemlig med den vogna jeg har pleid å bruke når vi kjører fort. (Han sparker oppi den bøylen man har foten sin i)

Hva tror dere?

Marianne
13-11-2007, 20:21
Den ser jo helt grei ut :) Er Nordan veldig stor? Husker ikke at han var så veldig stor, hehe :)

Lenech
13-11-2007, 20:22
Har ikke vært borti vognen, men Rem sparker også borti vognen og bruker en sånn wood *et eller annet*, i hvertfall har den tredrag.. Den er laaaaang, og veldig god å kjøre i..!
Årh, hva er det den vognen heter da?

Kan sjekke det i morgen jeg :p

Marte+Quicky
13-11-2007, 20:22
Han er ganske stor.
Merra mi ble målt til 165 i manken som 3- eller 4-åring, og han er større enn henne.

Men når han traver, så strekker han bakbeina sine langt bakover, det er det som er problemet:p

Marte+Quicky
13-11-2007, 20:23
Har ikke vært borti vognen, men Rem sparker også borti vognen og bruker en sånn wood *et eller annet*, i hvertfall har den tredrag.. Den er laaaaang, og veldig god å kjøre i..!
Årh, hva er det den vognen heter da?

Kan sjekke det i morgen jeg :p

Okei, takk:)

insolita
13-11-2007, 20:24
Custom har en wood-vogn i hvertfall. Classic?

Vogna er helt grei den, men pass på at det er den nyeste typen, altså at det ikke er et gammelt lager de selger ut. De har vogna på kjepphesten også, men ikke til den prisen tenker jeg. Du kunne jo tatt en titt der (de hadde den før i hvertfall).

Lenech
13-11-2007, 20:34
Custom har en wood-vogn i hvertfall. Classic?

Det kan vel gjerne stemme..
Kan sjekke i morgen uansett :)

insolita
13-11-2007, 20:38
http://www.pgroos.com/?itemID=1118

Men den på stallen er trefarget.

Eva
13-11-2007, 20:48
Vi har hatt tre slike speedcarter fra Skoies.

Den første var så skakk i hjulstillingen at den åt hjul. Spilene i felgene knakk rett av, men det var først etter to sett hjul man oppdaget hvorfor. Da feilen ble oppdaget, fikk vi tilsendt nytt hjuloppheng, men det passet ikke. Etter en del frem og tilbake fikk vi betydelig avslag på en ny. Da hadde de forandret litt på dem.

De var jo blitt grisebillige nå da! Jeg har ingen egen speedcart, men vurderer om det jaggo ikke er på tide nå.

Og de er gode å kjøre i. Bedre enn Custom sin jogcart, eller woodclassic for den saks skyld.

Hadde en 167 vblmerr som gikk helt fint i disse, men hun trengte heller ikke XL i modi.

Ser nå at denne er ulik de vi har. Vi har den som kalles Graffi som er en jogcart. Ser nå at denne du linker til er en speedcart.

insolita
13-11-2007, 20:51
Og de er gode å kjøre i. Bedre enn Custom sin jogcart, eller woodclassic for den saks skyld.

Ja vi har woodclassic samt flere andre vogner på stallen, men det er min vogn som er mest populær å kjøre med (og det av de som kjører tur etter tur).

LisaFi
13-11-2007, 21:01
Hehe, husker gamle arbeidsgiver hadde ei sånn wood classic jeg, syntes den var sabla god jeg.. Populært kalt "fyrstikkvogna" hos oss, var mye "brutuser" der på den tida som IKKE fikk kjøres i den.. :D

Til dem hadde vi "panservogna" , dvs Jernspeedcart alla Storseth... Hadde hester som slo til de bøyde armene med slagreima, men INGENTING røyk på den vogna.. Hehe..

Joggard`vogna er vel god å sitte i vel?

Marte+Quicky
13-11-2007, 22:00
Hadde en 167 vblmerr som gikk helt fint i disse, men hun trengte heller ikke XL i modi.

Varmblodsmerra mi på 165 går supert i vogna jeg vanligvis bruker. Men Nordan på 170 går det ikke bra med, han sparker oppi. Så han har et langt baksteg.