PDA

Se full versjon : Oppdatering fra meg med ny jobb:D

JiviDream
02-11-2007, 20:04
Jepp, har jo ikke vært her på leeenge, ikke tilgang til internett nå.. Eller, har tilgang, men sidene der går jo så treigt at jeg ikke orker å prøve engang:p

Fant ut at jeg fikk vel lage en tråd for å vise at jeg lever, etter at jeg fikk mld fra Ingeborg om hva F*** jeg gjør på om dagene:lol:

Har det ihvertfall kjempebra!:-D Rir fire hester fast, og to av de er supre sprang- og dressurhester! Startet 80cm på søndag med den ene hesten, jeg var storfornøyd, men med to refuseringer og noen sabla ekle hopp, så kom vi på siste:lol: Men men, all trening er nå god trening, jeg er fremdeles like fornøyd!:-D Spesielt siden jeg og hadde strekk i ryggen etter noen fantastisk store bukk på fredagen, sank av hesten etter hoppingen og knakk sammen, hadde j*vlig vondt.

Men ellers går det supert, kunne ikke hatt en bedre jobb:-D Og til sommeren skal jeg til starum på ridelederkurs, så da blir jeg instruktør fra høsten av:)!

Og forresten... Jeg lurer LITT på hva som skjer med junior,ung og seniorforumene her, vet ikke heelt hvordan jeg skal komme meg innpå igjen?:)

Tornado
02-11-2007, 20:06
Ahh, lenge siden jeg har hørt noe fra deg :)

Bra du lever, er ganske missunnelig på den jobben din. Heldiggris!

Ingvild
02-11-2007, 20:07
du må søke om deltakelse;)

Bra at du trivs!!:)

JiviDream
02-11-2007, 20:10
Akkurat gjort det, fant tråd om det jo..:rolleyes: Tenkte ikke helt over det i begynnelsen, at noen kunne kanskje ha skrevet noe om det, hehehe..

Tornado: Jeg er misunnelig på meg selv:D Men ikke når det blir oversvømmelse i ene stallen fordi dreneringen er f*cka... hehe...

Holbytla
02-11-2007, 20:11
Høres toppers ut! Hvor er det du jobber igjen?

Mvh Holbytla (misunnelig, hvorfor gjorde ikke jeg noe sånt da jeg var uuung, hehe)

JiviDream
02-11-2007, 20:15
Jeg jobber hos Bergitte Paus Skrede sin rideskole, i Fusa, strandvik:) Link til side: www.aktivhest.com :)

Tornado
02-11-2007, 20:17
Ja, du er virkelig heldig! Må være utrolig lærerikt!

JiviDream
02-11-2007, 20:20
Det er det:) Har lært så sinnsykt masse til nå at det er helt utrolig!