PDA

Se full versjon : fagprøven= hjeelp

Hammer`N
01-11-2007, 20:15
jeg trenger hjelp skal snart opp i prøve.. hva ser de mer på enn noe annet?? det er i hest/trav

Sagitaria
01-11-2007, 20:29
Tja, du skal jo ha lært en god del til nå, Fôring er vel ganske greit å ha kontroll på.
Og et godt tips; hvis du skal håndtere/kjøre/ri hest, er det greit å bruke skikkelig sikkert utstyr, og opptre sikrest mulig. Forklar heller som om sensor ikke kan noenting, enn å forklare mindre siden h*n åpenbart vet det fra før.

Lykke til :)

Hammer`N
01-11-2007, 20:41
ok.. det er flott:D

tutta23
01-11-2007, 21:16
D viktigster er vel sikkerheten.At du hele tiden tenker sikkerhet.Ikke flytt en hest i bare panneluggen,men bruk alltid grime og leietau.(uansett om du skal flytte den fra en boks til en annen)Bruk sikkerhetsutstyr (men d regner jeg med du gjør da)
Du får garantert visitering av hest.Lær deg alt som har med d å gjøre!
Forebyggende helsearbeid bør du kunne(pugg alle ormkurene,jeg ble spurt om ALLE)Foring er viktig,du får helt sikkert å sette opp forplan.
Eksteriør bør du kunne litt om og lasting. Ellers er d vel veldig opp til hver enkelt plass.Du får sikkert om trav og kjøring,og d kan du sikkert.
Du kan ha mange feil for å bestå.D var faktisk ganske enkelt!Lykke til,du klarer d helt sikkert:)