PDA

Se full versjon : Skrive oppsigelse, haster

anexiel
01-11-2007, 17:39
Kan noen si hvordan,eller nøyaktig hva jeg skal skrive i oppsigelsen? Har 14dagers oppsigelses tid, så vil helst bli fortest mulig færdig med plassen.

Kan jo ikke skrive: Jeg slutter, siste arb dag blir torsdag 15.11 iflg kontrakten. Mvh anette

(so long,suckers!)
:D

Harneshaug
01-11-2007, 17:43
Navn og adr din

Navn og adr på bedriften

Oppsigelse

Jeg sier herved opp min stilling som *****(stilling) fra den **/** (dato)
I henhold til kontrakten blir da min siste arbeidsdag den **/**.

Mvh *****

Trenger ikke være noe mer enn det. Går ut fra at dette ikke er en jobb du har hatt lenge eller veldig personlig?
Du trenger ikke grunngi din oppsigelse.

anexiel
01-11-2007, 19:35
Supert, tusen takk:) Nei, jeg har jobbet 50% i 6mnder, begynnte på dyrebutikken igjenn forgje uke og glemte å si ifra til de om det. En på jobb møtte meg på jobb der og sa til sjefen att jeg var på der istedet for hos de, og sjefen klikka i vinkel. Hadde gått hjem tidlig den dagen fordi jeg var dårlig, men gikk til dyrebutikken kl 17, 2t etter det som skulle være endt arb dag hos de men det var ikke populært. Hovedsjefen ville ikke la meg gå opsigelsestida og den andre sjefen ville ha meg, og je var så dritt lei av å få høre fra folk jeg ikke kjenner att jeg gjør en dårlig jobb og er en byrde for kalaset så jeg gidder ikke mer. Kjennes ut som jeg ble 40kg letter over skuldra over å vite att jeg kun har 6 arbeidsdager igjenn der, er blakkerer en tyra, men i tykje godt humør! :D