PDA

Se full versjon : Staller i Toten-området

Nina
29-10-2007, 14:14
Jeg skal da flytte hjem til Toten til sommeren (:D), og trenger stallplass til hestene. Siden jeg må på en stall som tar i mot hingst og som helst har utegang til isisien tenkte jeg det var greit å undersøke litt tidlig. Må vite om det er realistisk å finne en stall som både tar i mot hingst og har utegang, og ca hvor mye stallplasser koster i det området.
Så om noen vet om noe er det fint om dere tipser meg!:)

Wenche
29-10-2007, 17:17
Wohoo, flere FH'ere som blir Totninger! ;)

Er masse staller i området her, både som har utegang, og tar imot hingster. akkurat her og nå har jeg ingen oversikt over hvor det er ledig, men jeg kan jo ordne med noen nummer til deg, til aktuelle staller, så kan du ringe og høre :)

Prisene her varierer veldig, men det er jevnt over rimelig de aller fleste steder her. Du får stallplasser alt fra 800 kr til 4000 kr, men de færreste er så dyure som 4000. Vil tippe at snittet ligger på ca 1500-2000 kr, varierer hva som er inkl i den prisen. Hovslager er også rimelig, om du får tak i de rette folka. (Bare å si ifra, så kan du få et par nr. :) )

Vet du hvor på Toten du skal flytte? :)

Nina
02-11-2007, 10:04
Wohoo, flere FH'ere som blir Totninger! ;)

Er masse staller i området her, både som har utegang, og tar imot hingster. akkurat her og nå har jeg ingen oversikt over hvor det er ledig, men jeg kan jo ordne med noen nummer til deg, til aktuelle staller, så kan du ringe og høre :)

Prisene her varierer veldig, men det er jevnt over rimelig de aller fleste steder her. Du får stallplasser alt fra 800 kr til 4000 kr, men de færreste er så dyure som 4000. Vil tippe at snittet ligger på ca 1500-2000 kr, varierer hva som er inkl i den prisen. Hovslager er også rimelig, om du får tak i de rette folka. (Bare å si ifra, så kan du få et par nr. :) )

Vet du hvor på Toten du skal flytte? :)

Håper å finne meg et sted på Østre Toten, gjerne rundt Lena. Er jo Raufossing, men har ikke noe behov for å bo der akkurat. Drømmen er jo å bo på Kolbu, men får se hvor jeg får tak over hodet. ;)

Og nr til stallplasser og hovslagere er supert! Hdde ikke egen hest da jeg bodde på Toten selv, så tar i mot alle tips med takk!:)

Nina
27-12-2007, 23:34
Tenkte jeg skulle bumpe opp tråden litt da jeg vurdere å flytte oppover litt før enn planlagt. Så tips til stallplasser i området mottas med takk. :)

Mari
27-12-2007, 23:35
Veit om ein på Bøverbru :) (vart jo litt kjent i dei traktene før jul :roll:)

Nina
27-12-2007, 23:42
Hva heter den? Og vet du noe om priser etc?

Mari
27-12-2007, 23:42
Hva heter den? Og vet du noe om priser etc?

Nei, men kan gje deg nr. om du vil.

martekl
28-12-2007, 00:28
Skal du forlate oss Nina?

Gudhild
28-12-2007, 02:56
Jeg bor på Lena:D

Har du funnet noe?

Nina
29-12-2007, 02:14
Skal du forlate oss Nina?

Skal flytte til Toten til sommeren uansett. Trives bedre her. :) Men mulig ting går litt annerledes enn planlagt,så greit å ha noe i bakhånd i tilfelle. ;)

Jeg bor på Lena:D

Har du funnet noe?

Har ikke det nei. Ikke fått undersøkt så mye enda helelr siden det er litt uvisst når jeg flyter. Men vil bare sjekke litt rundt om det går greit å ha to hester økonomisk og om noen vil ha hingstetassen min på stallen. ;)

Liselotte
29-12-2007, 02:31
En islandshestdame som holder til på Skreia. Vet ikke om hun i hovedsak tar i mot oppstallingshester, og jeg vet ihvertfall ikke med tanke på hingsten.

Men hun som har stallen er kjempe ålreit ;D

Anne Velund :)

martekl
29-12-2007, 02:33
Skal flytte til Toten til sommeren uansett. Trives bedre her. :) Men mulig ting går litt annerledes enn planlagt,så greit å ha noe i bakhånd i tilfelle. ;)

Har ikke det nei. Ikke fått undersøkt så mye enda helelr siden det er litt uvisst når jeg flyter. Men vil bare sjekke litt rundt om det går greit å ha to hester økonomisk og om noen vil ha hingstetassen min på stallen. ;)

Vet at du skulle flytte til sommeren;) (Lille Sandypandy synes jeg var den ultimate tyggeleke i dag i mangel på caracas::P: .)

Gudhild
29-12-2007, 02:59
vil da tro det skal være mulig:)

Kan sende deg noen nr.på pm om du har lyst.

Nina
30-12-2007, 18:00
Vet at du skulle flytte til sommeren;) (Lille Sandypandy synes jeg var den ultimate tyggeleke i dag i mangel på caracas::P: .)

Kan hende det blir flytting før også,men det er bare et ørlite håp. ;)
(Og Sandy tygger vel på det meste nå om dagen..men Caracas skulle jo stå med han igjen nå..)

vil da tro det skal være mulig:)

Kan sende deg noen nr.på pm om du har lyst.

Gjerne det!:)

Oda
30-12-2007, 18:14
Kjenner ei som har stall på Stabo(/Stabu?) på Lena. Kjempefin stall. Vet ikke om hun har utegang eller tar imot hingst, men send PM om du vil ha navn og nr og slikt :)