PDA

Se full versjon : Den tredje bølgen

anjaaa
22-10-2007, 22:33
Så en film på skolen idag som jeg ble positivt overrasket over. Skolen har jo ikke det største filmutvalget, så vi valgte oss bare en film selvom den ikke virket som den kuleste.. Men faktisk ble hele klassen ganske forbauset når det viste seg at det var DEN spennende filmen!

Det er en svensk action/thriller (orignal tittel Den tredje vågen), og omhandler organisert kriminalitet.
Rebecca finner ut at hennes samboer Kane er involvert i smugling og ulovlige penger og må rømme landet. Hun avtaler et møte med sjefen for Europol, som har organisert kriminalitet som sin hovedprioritet. Hun blir sporet av samboerens torpedoer, men blir reddet i siste liten. Skal ikke avsløre mer...hehe:)

Noen som har sett den?
anbefaler den hvertfall for de som har lyst på litt spennening nå som dagene blir mørkere!

anettex
23-10-2007, 14:21
Har sett den ja, og likte den godt.
Liker nordiske filmerer / serier veldig godt jeg.
Om du ikke har sett "Noll tolerans" er jo den å anbefale, da den også handler om Johan Falk.

anjaaa
24-10-2007, 18:09
hmm.. skal se etter den!:)

inaw
26-10-2007, 13:44
Jeg har sett den, og helt ærlig synes jeg ikke den var sånn kjempebra... Da liker jeg mye bedre Livvaktene som er nr i triologien om Johan Falk :)