PDA

Se full versjon : Hjemmeside til klubb

Karen
15-10-2007, 19:51
Jeg, som er webansvarlig i en hesteklubb her i bygda skal lage hjemmeside.
Nå for øyeblikket har vi en midlertidig piczo-side, til vi får laga noe bedre.

Noen som vet av/anbefaler/har noe annet enn piczo? Noe som ikke er alt for dyrt og noe som er veldig enkelt og greit å lage?

Ingvild
15-10-2007, 19:53
Rideklubben har kjøpt domene og webhotell hos one.com. Fleire kan redigere på den, og ein kan anten bruke one.com sitt program, eller eit program som front page eller dreamweaver.

Sida kan sjåast på www.voldarideklubb.com (Denne er laga med frontpage). Klubben i nabobygda brukar one.com sitt program, sida er www.orkk.info

Marthe
15-10-2007, 20:01
Klubben her har også eget domene. ( www.sylling-rideklubb.com )

Karen
19-10-2007, 14:18
Jeg, personlig synes sånne sider blir velig rotete!
Ønsker noe ryddig, enkelt og pent.

den foreløpige ser sånn (http://piczo.com/budal-hesteklubb?cr=3&rfm=y) ut.

Lucinda
19-10-2007, 14:22
Gloppen Køyre- og Rideklubb har eiget domene www.gkrk.info

Eg programmerer den sjølv. Domene og webhotell koster 450 kr pr år ca. That's it og vi har domene og webhotell hos Domeneshop.no

mallilen
19-10-2007, 15:52
one.com er et enkelt og greit tilbud. Ikke så altfor dyrt, og fullt ut forståelig selv for en "retard" som meg. Anbefales dog å bruke et eksternt program til å bygge siden på, jeg synes den one tilbyr er altfor dårlig. Mange gode gratisprogrammer å få tak i, og du slipper reklamen som hos piczo. Synes forresten de fleste piczo-sider er helt elendige, de fleste overdirver bruken av gadgets som glitter og blink og pøser på med "pene bilder". Blir ofte for mye av det gode...