PDA

Se full versjon : Stevne på stall lava

Lovise_Felex
11-10-2007, 01:41
Tenkte bare jeg skulle reklamere litt her for stevner som er på stall lava :
www.piczo.com/stall-lava

Heisann!!

Nå har vi satt opp nytt stevne 21. oktober som siste stevne for i år. Dette blir et sprangstevne på Stall Lava.

Vi kommer til å ha følgende klasser:

Klasse I 40 cm clear round, 50 kr
Klasse II 60 cm laghopping*, 50 kr
Klasse III 60 cm poenghopping**, 50 kr
Klasse IV 80 cm, 50 kr
Klasse V Gymkana, 30 kr

(kan bli litt endring i rekkefølge av klassene)

* Her vil to og to bli satt på lag. Her kan dere melde på to stk til et lag, eller en og en så setter vi opp lag.

** Her blir det satt opp en bane hvor hver enkelt hinder har poeng. Rytteren har en gitt tid til å hoppe de hinder en ønsker og samle flest mulig poeng. Den med mest poeng vinner. Vanskelige hinder har mest poeng. :)

Siden vi er litt sent ute med invitasjon til stevne, så håper vi at du vil være med å spre ordet om stevne, så håper vi på like mange deltakere som sist!!! :)

Påmeldingsfrist er onsdag 17. oktober. Påmelding til sito140691@hotmail.com eller på tlf: 40247544.

Det vil være salg av varm og kald mat og drikke.

Vi vil også igjen minne om at vi ikke er medlem av NRYF.

Håper å se deg på stevne!

Med vennlig hilsen

FDAT-Rogaland

Julie-Anne
11-10-2007, 01:42
Hoho, så gøy :)
Skal du bli med på det, Lovise ?

Lovise_Felex
11-10-2007, 01:43
tror de. ser om du kansje kan få startet med felex også :) tøfft bilde du har tatt av han foresten :)!

Julie-Anne
11-10-2007, 01:51
Hehe, takk :) .
Ja, det hadde vært kjempegøy :D . Kansje det der lag-greiene i 60 ?, Det var som en stafett, Sa Tonje. Så får jeg se om noen andre fra stallen vil bli med :)

Ingvild
11-10-2007, 01:59
Dette er vel ikkje eit lovleg stemne? I såfall tykkjer eg det er dumt å reklamere for det;)

men skal ikkje seie det heilt sikkert, for eg er ikkje sikker på kva slags myndigheit FDAT har.

Lovise_Felex
11-10-2007, 02:21
bør jeg få sletta tråden da ?

Ingvild
11-10-2007, 02:22
Nei, ikkje for min del.. :p Eg tykkjer berre det er litt dumt å reklamere for ulovlege stemner - sjølv om eg som sagt ikkje veit kva slags myndigheit FDAT har til å arrangere stemner.. ;)

Om nokon veit det, opplys meg gjerne!

Fleur
11-10-2007, 11:33
Såvidt jeg vet er ikke FDAT medlem av nryf...
Mener å ha hørt om liknende foreninger (for travere) som ønsker å bli medlem i nryf, og det blir jo noe annet.

Ingvild
11-10-2007, 12:25
Nei, eg veit dei ikkje er med i NRYF, men eg lurer på om dei har myndigheit/dispensasjon til å arrangere stemner likevel?

For ut i frå det eg les i KR så tolkar eg det slik at dei ikkje har lov..

1. KR gjelder under hele stevnet ved alle stevner i Norge hvor ikke reglement gitt av høyere myndighet skal gjelde, innen alle grener under NRYF. Visse bestemmelser gjelder også før stevnestart og etter stevnets avslutning der dette fremgår av reglementet. Enkelte bestemmelser gjelder uavhengig av stevner der det er særskilt angitt.

Ida_Edel Gutten
11-10-2007, 13:05
FDAT, er ikke medlem i NRYF, men ønsker å bli det.
Kanskje meg å deg Loi sgo ha starta lag hoppingå :D hehe, bare for å prøva

Lovise_Felex
11-10-2007, 13:34
jaaa! hadde vert tøfft ida ;)

Fleur
11-10-2007, 13:48
Om de har lov eller ikke, kan jeg ikke svare på. Men ryttere som er medlem av nryf har egentlig ikke lov å starte da..