PDA

Se full versjon : Vil gjerne på horsemanship kurs..

Henarn
09-10-2007, 15:51
Men hvor ? Vet dere om et kurs som ikke er alt for langt unna Flå i hallingdal?(dere vet sikkert ikke hvor Flå er, et utrolig lite sted :p) Men i vertfall i nærheten av Buskerud ?

Har utrolig lyst til å lære litt horsemanship :)

Ingus
09-10-2007, 16:10
Slenger meg på denne jeg ;) Mamora er horsemanship trent - vil lære jeg og!
Anyone?

Sol
09-10-2007, 16:39
hm... om det er flere i Flå som er interessert så går det kanskje an å arrangere et selv? Ellers går det an å sjekke når evt Uvdal aktivitetsgård/Reidun Lassegård skal arrangere noe. Hender hun har noe på gården sin.

Sofie&Lavageitene
09-10-2007, 20:43
Thæhæ.. Jeg skal ha kurs på Hvile Gård i Asker.. Er ikke sikkert dere er så keene på å bli belært av meg da:p

Sol
09-10-2007, 20:59
når? hvor mye? opplys meg menneske.. for du er god på klikker du!:D

Sofie&Lavageitene
09-10-2007, 21:01
når? hvor mye? opplys meg menneske.. for du er god på klikker du!:D

Det morsomme er at jeg aldri har brukt en FAKTISK klikker:P hehe.. Har vist drevet med klikkertrening i år uten å vite det:P
Men herregud da, jeg kan jo ikke ha DEG på kurs:O DET hadde vært skummelt da..

Sol
09-10-2007, 22:38
Pøh.. jeg kan kle meg ut som en litt blond rosa-ting og spørre kursets teiteste spørsmål:D

Men du, ærlig talt... du kan masse som ikke jeg kan og som jeg selvsagt vil lære.. så jeg syns det er dårlig gjort om du ikke tør det altså:D jeg kan det jeg kan jeg.. og resten er jeg en ordentlig dust på.. sikkert akkurat som alle andre som driver med hest.

Henarn
09-10-2007, 23:06
Jeg er helt fersk når det gjelder horsemanship :p bare sier i fra jeg :p

Sofie&Lavageitene
09-10-2007, 23:24
Pøh.. jeg kan kle meg ut som en litt blond rosa-ting og spørre kursets teiteste spørsmål:D

Men du, ærlig talt... du kan masse som ikke jeg kan og som jeg selvsagt vil lære.. så jeg syns det er dårlig gjort om du ikke tør det altså:D jeg kan det jeg kan jeg.. og resten er jeg en ordentlig dust på.. sikkert akkurat som alle andre som driver med hest.

Hvis du gjør det, kan du bli med;) Litt alla det her eller: http://atvs.vg.no/player/index.php?id=8243 ? hehe.. Men nei, tid og pris er ikkehelt bestemt enda, men skal ihvertfall være på hvile gård i asker;) Kan jo komme tilbake til det sendere:)

Sol
09-10-2007, 23:29
ja DET er akkurat sånn som jeg er dah:lol:

men send meg et lite hint du, for hadde vært moro om det passet å ta seg en tur ja.

Sofie&Lavageitene
09-10-2007, 23:38
ja DET er akkurat sånn som jeg er dah:lol:

men send meg et lite hint du, for hadde vært moro om det passet å ta seg en tur ja.

"Og alle blir sikkelig glade og sånn dah" haha

Nei, men jo, skal si fra;)

Og til alle dere andre der ute, om dere vil, så er det bare å sende meg en mail eller en pm eller si fra vet dere;) Kurs er gøy:D

CalixLavec
07-11-2007, 12:13
Thæhæ.. Jeg skal ha kurs på Hvile Gård i Asker.. Er ikke sikkert dere er så keene på å bli belært av meg da:p

Jeg er veldig intressert! Alt av kunnskap kommer til nytte uansett!! Hvor og når?:)

Sofie&Lavageitene
07-11-2007, 12:15
Det kurset her i Asker, på hvile gård. Dato er ikke bestemt. Skal kanskje ha et oppe ved hamar også. ellers går det anne å samle en liten gjeng, så kan jeg komme opp til dere;) Send meg en PM du!

Kaja
07-11-2007, 15:18
Så moro at du skal ha kurs da, har du hatt det før?

Line Christine
07-11-2007, 17:40
Næh? Skal du ha kurs i "nabolaget" mitt? :)
Hamar er 20 min. med bil fra meg!

Korumdalen
22-11-2007, 15:41
Kurs i Østfold den 1. og 2.desember i lederskap og kommunikasjon med hest. 2ledige plasser igjen med hest!!

Kurset blir holdt av Ina Schjerpen som er student hos Kelly Marks (Monty Roberts høyre hånd) i Storbritannia.

Kurset vil dreie seg om kommunikasjon og lederskap. Dette er grunnlaget for videre læring innen håndtering av hest. Det blir teoridel på lørdag og praksisdel på søndag. Det er plass til 10 deltagere med hest og også plass til deltagere uten hest. Prisen er inkl lunch, mineralvann og kaffe begge dagene.

Pris for deltagere med hest: 1000 kr

Pris for deltagere uten hest: 500 kr

Kurs program:

Lørdag: Rudskogen motorsenter i Rakkestad på NAF’s øvingsbane (uten hester)

10.00: Oppstart av teori.

12.30 ca-1300: Lunch med servering av mat

13.00 –17.00 ca: Fortsettelse av teori og en seanse med menneske til menneske øvelser ute. Video og gruppeoppgaver.

Alle deltakerne skal ha med seg en longerings line og godt med klær. Ev skriveutstyr. Vi skal være på NAF øvingsbane i Rakkestad, som ligger ved Rudskogen motorsenter

Søndag: Stall Heia, ved Torp ( veibeskrivelse blir gitt på lørdag)

10.00 eller 11.00 ca (avtales på lørdag) : Oppmøte av alle deltakere. Demonstrasjon av join up, longering med to liner og leieteknikk av Ina.

Evt join up med en av deltakernes hester. Gruppa deles i to puljer. Første pulje skal trene leieteknikk

Ca 14-15: Lunch

Ca 15.00: Andre pulje trener leieteknikk.
Ina demonstrerer lasting av hest, med fokus på sikkerhet for menneske og hest.

Ca 16: Oppsummering og avslutning

Alle deltakerne skal ha med seg en longerings line, grime som passer til hesten, hjelm, hansker, gode sko, ev dekken og mat til hesten.

Påmelding til:
Julie Dahl: julied_dahl@hotmail.com
eller
Maria Størløs: maria3gs@hotmail.com

Stall Nakkim
23-11-2007, 12:51
Gå inn på www.norskfrieserforbund.no Vi skal ha kurs i østfold nå, og det er ledige plasser igjen!!!

Martine93
15-01-2008, 19:29
:wav:
Det kurset her i Asker, på hvile gård. Dato er ikke bestemt. Skal kanskje ha et oppe ved hamar også. ellers går det anne å samle en liten gjeng, så kan jeg komme opp til dere;) Send meg en PM du!

åssen får du til alle de triksa du har på filmen din?
jeg okså er interiset og være med på kurs, det ser kjemmpe morsomt ut:)
bor i hallingdal jeg også:)

RenateSJ
15-01-2008, 19:49
Snakk om å ødelegge tråden til Henarn :lol: