PDA

Se full versjon : 2 månadar på veg - sur hoppe

Ann Lajla
07-10-2007, 21:31
Har merka at Regina har vore veldig sur i det siste, på magen. Sturderte det i dag, ilag med pappa, i frykt for kolikk. Dei siste dagane har ho stått å sparka litt i golvet medan ho har ete høy, og lagt på ørene, akkurat sånn Victoria stod då ho var mange månadar på veg. Regina tok seg 1. eller 2. august, og er litt over 2 månadar på veg, så eigentleg er vel ikkje fosteret stort nok til at verken me eller ho skal merke så veldig mykje av det? Ho stampa veldig mykje i dag, så me skal sjå etter ho litt seinare i dag. Ho åt som normalt og hadde normal avføring, ingen unormal oppførsel utanom den stampinga. Eller er dette "normalt", ho er jo førstegongsfødande..

Linda
07-10-2007, 22:08
Jeg har også drektig hoppe, men hun er dobbelt så langt på vei som di.
Merker på henne at hun har endret oppførsel, blitt litt sur kan man si. Men bare på de andre hestene da, jager de mer enn hun pleier.
Husker ikke når vi begynte å merke dette jeg, men når hun var rundt 3mnd på vei kanskje..?
Hun holder ikke på sånn som hoppa di, står ikke å stamper og legger på ørene, så veit ikke hvor vanlig det er.
Mi har heller ikke hatt føll før.

Ann Lajla
07-10-2007, 22:13
Trudde det var 4-5 månadar, då kunne ein byrje å merke forskjell på merra. Sånn har det vore med mine to andre hopper eg har hatt førstegongsdrektige. Einaste forskjellen på beite ilag med andre er at ho har sprunge veldig masse, "øst" og leika seg veldig. Såg ho seinast i dag, ho underkasta seg nordlandsmerra på beite, og ho brukar alltid å stå fast på at maten, jo den skal ho ha. Men i dag flytta ho seg, og blei "jaga" vekk av den andre.

Ann Lajla
27-10-2007, 20:10
Fredag er merra 3 månadar på veg, og i dag var ho sintare enn tidlegare. Eg skulle klippe mana, men hesten stod og sparka heile tida så dette blei nesten umogeleg. Ho stod roleg, men sparka og sparka i bakken. Eg gjekk bak og kjende på magen der ho reagerte, etter litt kjende eg eit SPARK ifrå følet. Eg blei heilt stum, og fekk akkurat ein telefon. Hesten sparka hardare i golvet, og søstra mi i telefonen spurte kva som foregjekk.

60 dagar- 7cm stort foster
90 dagar- 10?cm stort foster

Dvs umogeleg at ein kan kjenne følet... Kan ultralyden ha tatt feil med over ein månad? Forstår ingen ting..

Ingvild
27-10-2007, 20:13
Regina var jo på stasjon før ho var på slepp. Det kan ikkje tenkje seg at ho har tatt seg på stasjon,men at det ikkje syntes på ultralyd?

VeronicaogFrida
27-10-2007, 20:23
Regina var jo på stasjon før ho var på slepp. Det kan ikkje tenkje seg at ho har tatt seg på stasjon,men at det ikkje syntes på ultralyd?

Det kan fint ha skjedd ja. Min hoppe ble sjekket med ultralyd samme dagen som hun dro fra hingsten. Jeg fikk beskjed om at hun ikke kunne ta seg, for hun hadde cyster/væske i livmora. Noe som tydet på en infeksjon. Forrige fredag var jeg endelig på klinikken med henne for å få tømt henne, og da var hun drektig allikevel:D. Dyrlegen kjente føllet godt når han tok innvendig ultralyd, og han sa føllet var som en stor hånd i størrelse. Da var det 100 dager siden hun dro fra hingsten.
Men jeg kan ikke tenke meg at man kan kjenne spark så tidlig, føllet er jo godt polstret med mye vann rundt seg. Men jeg ville vært obs på kolikksymptomer, for det du tenkte var spark kan kanskje ha vært luft? Bare synser jeg altså..

Ann Lajla
27-10-2007, 20:37
Ang kolikk: Har hatt kolikk-hest her før, og dette kan ikkje heilt samanliknast. Ho sparkar liksom ikkje i magen, men i bakken. Ikkje antydning til rulling, ho et skikkeleg, drikk vatn, normal avføring. Dette er ikkje første gongen (månad sidan første gong ho gjorde det), det er det som gjer det så rart.

Ann Lajla
27-10-2007, 20:44

Her er datoar:

Køyrde Regina til hingst 28. mai
1. bedekking: 4. juni
2. bedekking: 5. juni
6. juni: sint på hingsten og ingen bedekking
Ultralyd etter 17 dagar: tom
Slepp og 1. bedekking: 11.juli
Henta frå slepp: 4. august
Ultralyd: 16. august - Drektig

Ultralyden sa at merra var ca. 15 dagar drektig (dvs ho tok seg 1/2. august).

fabolos_willow
27-10-2007, 20:51
Hoppa mi er også litt over 3 mnd på vei, og jeg merker godt forskjell. Før kunne jeg alltid pelle flott mellom bena og børste bort rusk under magen og jura... det hsr jeg ikke sjans til nå. Med en gang jeg kommer bort til flankene legger ut på øre for å varsle meg... tar jeg lenger nedover magen begynner hun å sparke.
Men hun pleier ikke trampe slik du beskrev din.

VeronicaogFrida
27-10-2007, 22:37
Da er det vel bare hormonene som er ute å flyr da. Lilledamen min er mye roligere enn før hun:D.

Ina&Gydja
27-10-2007, 22:43
Gydja var som vanlig når jeg var borti magen hennes. Hun reagerte ikke. Hun var "førstefødende".

Ann Lajla
27-10-2007, 22:55
Regina er også førstefødande, og reagerer ikkje om eg er borti. Men ho reagerer på det inni magen...