PDA

Se full versjon : Reglar for premiering

Ingvild
07-10-2007, 17:27
Når det gjeld kor mange som vert plasserte i ei klasse, kva skal ein gå ut i frå då? Alle som er påmeldte i klassa, eller alle som fullfører?

Eg meiner at så lenge det står feks 9 stk på resultatlista, der 2 er trukke/eliminerte, så skal det likevel vere 3 premierte.

Stussa litt på det på stemne i går, det var 5 startande, ei trakk seg fordi hesten var halt, men det vart berre ein premiert. I LD derimot, med 4 startande vart det 2 premierte - og det er jo feil uansett..

Diskuterte det med ei venninne av meg (ho som var dommar i går), og når eg stilte spørsmålet vart ho veldig usikker på kva som var rett.

I KR fann eg dette:

§ 148 – Plassering og premiering 1. a) Ved premiering og som grunnlag for beregning av stevnepoeng, regnes et visst antall ekvipasjer i klassen som plasserte. Dette antall er avhengig av antallet startende og utgjør følgende: 1 plassert pr. påbegynt 4. startende. Antall startende delt på 4 og opphøyd til nær-meste hele tall er lik antall plasserte. Eks.: 13 startende : 4 = 3,25, dvs. 4 plasserte. Definisjon av startende se § 121.16. Medaljefordeling i mesterskap skal være i hht § 153. Medaljetildeling regnes ikke som plassering i klasse.

Liv&Lilja
07-10-2007, 18:06
Ville nok trodd at det var alle som var startet i den klassen.. Uansett hvor mange som blir eliminert, eller trekker seg underveis..
Men vet egentlig ikke..!

Løkki
07-10-2007, 18:29
I LD var det to premierte fordi ein trudde det var ein premiert pr påbegynt 3 startande. Dette har visst blitt forandra til 4, men ungane som starta hadde då allereie fått beskjed om at det vart to premierte så vi delte ut to sløyfer i den klassa sidan det vart oppdaga så seint. Veit ikkje kor det er når ein trekker seg rett før klassa, så burde det kanskje vere ut i frå kor mange som var påmeldt ja.. Vart litt usikker på det.

Ingvild
07-10-2007, 18:29
Tykkjer det ikkje er så gale at det vert ein ekstra, men når det vert ein for lite tykkjer eg det er veldig dumt for vedkommande.

Hege
07-10-2007, 18:50
Det står jo i det du har klippet ut at man må se under §121.16 for å se hvem som regnes som startende. Uten å se der, er det nok alle som kommer inn på banen, som dermed enten fullfører (med eller uten feilpoeng), blir eliminert eller trekker som under rittet.

Ingvild
07-10-2007, 19:00
Der står det:

16. En ekvipasje regnes som startende når den har startet konkurransen som angitt i grenreglementene. I kombinerte konkurranser er ekvipasjen startende når den har startet i første deløvelse. Vedrørende dopingkontroll, se § 177.

I tilfellet i går var det ei ekvipage som var påmeldt, sto på startlista, ankom stemneplassen, men starta ikkje pga halt hest. Eg meiner då at dei skal stå på resultatlista som trukket, og at det difor skal vere to plasserte.

Liv&Lilja
07-10-2007, 19:02
Ville nok ikke regna med henne av de som var startende da (altså av de som det blir tatt 1/3 / 1/4, av får å få de som skal ha sløyfe..).
Var det noen som skjønte dette ?:p

Løkki
07-10-2007, 19:08
Eg trur ho hadde telt startande om ho hadde byrja på programmet sitt og så trukke seg. Men ho trakk jo seg før klassen begynte.

Ingvild
07-10-2007, 19:09
Ja, men ho skal vel stå på resultatlista då, eller?

Liv&Lilja
07-10-2007, 19:31
Ikke viss hun ikke deltok i det hele tatt eller?!

Ingvild
07-10-2007, 19:37
Det er berre det eg tykkjer hørest mest logisk ut, men eg veit ikkje, eg laga denne tråden for å få eit svar:P

Men ut i frå mitt syn så skal ein stå på startlista så lenge ein ikkje trekk seg før fristen for negativ starterklæring er over. Og alle på startlista skal vel stå på restultatlista, anten som trukket, eliminert eller fullført?

Ann Lajla
07-10-2007, 19:46
På utstillingar er ein på resultatlista så lenge ein har meldt seg på og betalt, anten ein møter opp eller ikkje. Då står ein som "trukket" om ein ikkje stiller av ein eller anna grunn (som regel ved halt hest), "brutt" om hesten er halt under programmet, eller "ikkje møtt" om hesten ikkje møter. Hesten i går møtte jo opp, hadde betalt og alt, men starta ikkje klassa pga halt hest, då er det vel logisk at den står som "trukket" ?

Liv&Lilja
07-10-2007, 19:47
Dersom ein har betalt meiner eg han bør stå på resultatlista ja..!

Edit; Kremt, ble visst på nynorsk dette her..(Helt ubevisst altså; ble bare så naturlig når jegnettopp hadde lest nynorsk..:p:lol:)

Hege
07-10-2007, 19:49
Til oss står de på startlisten som fullfører, blir eliminert eller trekker seg under rittet, og dette regnes også plasseringene ut etter. De som trekker seg før de går inn på banen (ikke møter opp, skader seg i oppvarmingen, har trukket seg etter fristen av andre grunner osv), er ikke med på resultatlisten og regnes da ikke med.

Lucinda
07-10-2007, 20:30
Som Hege over skriver så er det dei som har starta, dvs kryssa f.eks startlinja i sprang eller dei som har begynt oppvending på midtlinja for å helse dommar i dressur. Dei er startane og tellande i klassa. Er det nokon som startar utanfor konkurranse er dei startande men ikkje tellande i klassa.

Så er det fire som har starta er det ein premiert uansett om der var 5 påmeldte. Sidan den påmeldte trakk seg før start.

Slik er i allefall KRI om dette.

Og få klubben til å bruke horse pro så får dokke det rett derifrå. ;)

Hanna
07-10-2007, 21:59
dette har jeg også lurt på. greit å vite!

det er litt surt når folk plutselig trekker seg og man dermed ikke får premie, men noe annet hadde vært urettferdig egentlig - man vet jo aldri om den personen ville slått deg. Da får man liksom fordelene ved å ha mange startende i en klasse, OG fordelene ved å ha få startende! ;)