PDA

Se full versjon : Oppgitt..

Ingvild
28-09-2007, 17:27
Dette er berre ein liten sytetråd frå mi side.. Eg starta jo som kjent på VG2 Heste- og hovslagarfag i haust.. Søkte på to skular, men kom ikkje inn på den eg hadde mest lyst til. Rekna med at det kom til å gå greitt der eg begynte, men no har eg gått der i seks veker og det svarar ikkje til forventningane i det heile tatt..

Eg rekna med at me kom til å vere innom litt forskjellig, og at det kom til å bli lagt opp litt etter elevane sine ønskje.. Det er mange som har ytra at dei har lyst til å ha om forskjellige ting no før jul, men lærarane har tydelegvis bestemt seg for korleis ting skal gjerast, og bryr seg ikkje om kva vi seier. Eg trudde også at sjølv om alle lærarane har eitt felt dei er gode på (alle har det same), så hadde dei sett seg litt inn i forskjellige ting. Det har dei ikkje, og det verker som om dei ikkje kan ein dritt om det eg interesserar meg for.

Eg forventer at viss eg spør ein lærar om noko eg lurer på, så skal vedkommande ha eit svar på det (det er ikkje snakk om vanskelege spørsmål, men småting eg er litt usikker på). Eg vert så lei av at dei ikkje kan noko som helst her, anna enn det dei interesserar seg for...!

I tillegg er alt så "smått" her. Eg er einig i at alle må starte i det små, men det betyr ikkje at eg som føler meg sånn litt oppegåande i dressuren må skritte rundt på volte i ein halvtime. Eg har sagt frå til læraren om kva eg treng å jobbe med, blant anna voltesits på høgre hand i trav, då eg er skeiv i ryggen og sitt dårleg. Likevel måtte eg skritte rundt og rundt og rundt, og på slutten fekk eg ta to runder i trav. Greitt nok at det er mange som treng å jobbe i skritt, men når eg føler at eg meistrar den øvinga me gjor godt, skal ikkje eg få gå vidare kun fordi ikkje alle andre er klare til å gå vidare??

Vi skal også ha open dag neste veke, og me skal vise litt til elevar som kjem som er interesserte i hest. Eg foreslo at nokon kanskje kunne ri gjennom eit dressurprogram (Det var snakk om at nokon skulle ri på bana, og det var eit forslag til kva som skulle visast). Nei, det var alt for innvikla.. det var snakk om eit LD eller LC-program - er det for stort no då?? kva er lite nok? Eg tilbydde meg også å køyre litt presisjon på bana, det var snakk om tre-fire hinder.. "nei kan du ikkje kjøre litt fram og tilbake på vegen istaden?"

Eg vert oppgitt. Sukk... sytetråd, ja eg veit, men eg er berre lei av dette styret no!! har lyst å bytte til den andre skulen om dei har ledige plassar, men det er i grunnen uaktuelt for mamma og kjærasten min...

Filizity
28-09-2007, 17:34
ååå... hadde blitt frustrert!!!! er det flere i klassa de som føler det på samme måte?? ta en snakk med rektor foreksempel?

Ingvild
28-09-2007, 17:38
Eg veit ikkje.. Det eg veit er at eg er ein vanskeleg elev, så det kan hende eg overdriv her.. Men skal det ver sånn som det her får eg ikkje noko ut av det. På nesten alle timane eg har hatt for instruktør har eg tenkt "wow" når eg går av bana, det har eg til gode å gjere her, både når eg rir sjølv, ser på at andre rir og høyrer kva folk seier, etter undervisning, demonstrering av rundpaddock etc...

folk har sagt at dei vil lære om spesielle ting (tenkjer på køyring) no ganske snart, då det er fleire som vil køyre inn hestane sine.. men dette "skal vi ta uti april ein gong.."

Filizity
28-09-2007, 17:40
lærerene bør jo høre litt på hva elevene vilogså da:( kjedelig!!

Ingvild
28-09-2007, 17:43
Jepp.. Men nei, dei har sin egen plan... Blææ.. For cluet er at ingenting står i læreplanen, så me får i grunnen mykje meir enn me har rett på. Det brukar lærarane mot oss når me seier om andre ting me vil lære..

Viss me skal skritte rundt på bana der resten av året så.. sukk..

Filizity
28-09-2007, 17:46
jeg hadde nektet! det skal vel ikke gå utover DEG at de andre ikke kan styre hestene sine?? (noe de helt sikkert hadde kunnet om de hadde fått muligheten til å bevise det), DU har vel like stor rett til å lære noe som de?

Ingvild
28-09-2007, 17:51
Det er alle typer rase og utdanningsnivå på hestane. eg og Karisma er vel av dei som har ridd mest dressur, sjølv om me ikkje er så veldig flinke. Eg er einig i at ein skal begynne i det små, men eg tykkjer det er dumt at alle må gjere det samme kvar time kun fordi det skal vere likt for alle. Me må bli behandla forskjellig for at det skal vere rettferdig..

Tone Kristin
28-09-2007, 18:07
har lyst å bytte til den andre skulen om dei har ledige plassar, men det er i grunnen uaktuelt for mamma og kjærasten min...
Quote Ingvild

Og hvorfor det? Hvorfor skal de styre livet ditt? Videregående er en kjempeviktig del av livet ditt, og hvis du ikke trives så går det utover mye annet i livet ditt også. Jeg vet, for jeg mistrivdes sterkt på hestelinja på min skole. Jeg angrer som en hund nå for at jeg ikke begynte et annet sted, eller byttet i løpet av året.

Jeg blir så lei meg når jeg ser at folk har lyst til å gjøre noe annet, men ikke gjør det fordi kjæresten holder h*n tilbake. Om det er ment to be, så vil faktisk ikke det året utgjøre noe.

Ingvild
28-09-2007, 18:09
Fordi kjærasten min har flytta ilag med meg no, og han har fått seg jobb og alt.. Vil liksom ikkje øydelegge for han no, når han har funnet seg til rette der me bur..

Ragnhild
28-09-2007, 18:14
Det å la kjæresten styre livet sitt når man er så ung er noe av det DUMMESTE man gjør!

Sol
28-09-2007, 18:20
nemlig, og det det her kommer til å ende i Ingvild, er at du dropper ut av skolen midtveis om ikke før.. og det tjener du hvertfall ikke noe på!

tutta23
28-09-2007, 18:21
Mange tror at å gå på hestelinje er å drive med hest hele tiden,men det er helt feil!Jeg har gått på hestelinje selv,og vi drev absolutt ikke med hest hele tiden.Mye annet også. Det er ikke meninga man skal bli en topp dressurrytter eller sprangrytter av å gå på ei landbruksskole.Man skal faktisk innom litt av hvert innen kjøring,ridning,foring osv. Jeg synes jeg lærte veldig mye på dette året.Kanskje ikke innen ridning(vi hadde ridetime hver 3.uke),men jeg lærte veldig mye om foring,stell ,sykdom.Sånne viktige ting man trenger kunne for å holde hest.Mange klaget på at lærerne var så sårlige,de kunne ingenting. Ble temmelig irritert på de 16 åringene som trodde de var verdensmestere.
Har du tenkt å gå ut som lærling etterpå bør du tenke deg om! D er iallfall ikke noe luksus tilværelse d kan jeg skrive under på.Tror ikke d er så mye bedre på den andre skolen heller sånn læremessig.Ville ikke ofra kjæresten min for d..

Ingvild
28-09-2007, 22:01
Det å la kjæresten styre livet sitt når man er så ung er noe av det DUMMESTE man gjør!

Sånn eigentleg så er det jo eg som styrer hans, sidan eg har fått han med meg opp dit..

nemlig, og det det her kommer til å ende i Ingvild, er at du dropper ut av skolen midtveis om ikke før.. og det tjener du hvertfall ikke noe på!

Ikkje sei det høgt dååå...

tutta23:
Eg vil jo lære alt mogleg, men det er jo det som er problemet - lærarane er einsidige..! Men me har jo 24 timar med hest i veka, og då held me jo berre på med ting som har med hest å gjere.

tebj0
28-09-2007, 23:37
Huff.. hørtes ikke kjekt ut. Hva er det dere har lært til nå da? Hva står det i læreplanen at dere skal gjennom?
Det kan jo hende at ting tar seg litt opp etter hvert? Det er jo bare september ennå, så skolen har vel ikke vart så mange månedene!

Alice
28-09-2007, 23:41
Ville bare si att jeg kommer på den åpne dagen:D

Ingvild
28-09-2007, 23:48
Huff.. hørtes ikke kjekt ut. Hva er det dere har lært til nå da? Hva står det i læreplanen at dere skal gjennom?
Det kan jo hende at ting tar seg litt opp etter hvert? Det er jo bare september ennå, så skolen har vel ikke vart så mange månedene!

Det einaste som står om riding og hestehandtering i læreplanen er at me skal kunne kontrollere hesten i skritt, trav og galopp.. Difor er me ganske heldige som får lære meir enn det, men eg skulle ønskje at det var litt meir variert enn det det har vore til no, og ut i frå slik eg har forstått det på lærarane.

Når det gjeld generell hestehandtering skal me temme unghestar, det skal me jobbe med fram mot jul.

Ellers er det vel dressur og litt sprang det går i, men konkret kva me skal gjere har eg ikkje fått informasjon om enda. Det kjem vel litt an på kor mykje me kan frå før.. Hittil har me jobba med sitsøvelsar, og skritta litt rundt på ridebana..

Ville bare si att jeg kommer på den åpne dagen:D

Så bra!! Må komme å sitte på i vogn då ;)

Alice
28-09-2007, 23:49
Så bra!! Må komme å sitte på i vogn då ;)

Nei, det tørr ikke jeg, jeg er beskjeden:P

Ingvild
28-09-2007, 23:58
Du må.

;)

Alice
28-09-2007, 23:59
Hjelp!:)

Ingvild
29-09-2007, 00:02
eg bit ikkje!

Alice
29-09-2007, 00:03
Sende deg PM jeg:)

Tone Kristin
29-09-2007, 13:03
Først ble jeg lei meg... Nå kjenner jeg jeg blir irritert! Du må ikke la kjæresten din være grunnen til at du ikke vil trives. For det er det du gjør! Flott, dere har flyttet sammen, flott, han har fått seg jobb. Men så lenge du ikke trives på skolen så kommer ikke du til å ha det noe bra ellers heller, og det kommer ihvertfall til å gå utover forholdet deres!

Tro meg, jeg mistet min beste venninne på en forferdelig måte det året. Jeg hadde nok mistet henne uansett, men måten jeg oppførte meg på førte til at vi aldri kan bli venner igjen. Og det grunner i at jeg var veldig ulykkelig på grunn av skolen.