PDA

Se full versjon : Protrainer Trykkvogn

AnetteH
03-09-2007, 16:52
Noen erfaringer med denne ?

insolita
03-09-2007, 20:10
Tja.. Kjørt litt i den. Synes den er ok jeg, men tror jeg ville gått for Grafstrøms til samme prisen om jeg skulle hatt.

CecilieS
05-09-2007, 17:49
Hater å kjøre i den. Synes jeg sitter så vondt. Dårlig sete, og den er dårlig utformet i forhold til hvordan du kan sette beina. I tillegg er det dårlig støtdemping. Når du kjører på en liten sten, eller noe ulendt, spretter du godt. Når setet i tillegg er lite er det ikke like gøy alltid :D

Custom trykkvogn er superdigg derimot! Utrolig god og stabil å kjøre i, og mye enklere å regulere trykket. Det er en fot pedal som trykker inn, alt etter hvor mye trykk du vil ha på. Det er mye mer praktisk dersom du kjører i bakker eller ulendt terreng, for da er det lettere å stille trykket alt etter hvor mye du trenger. Denne vogna er mye bedre spør du meg. Anbefales!

JiviDream
05-09-2007, 17:57
Hadde en sånn når jeg jobbet på banen. Brukte den mye på toåringene.Veldig fin vogn, men skummel i krappe svinger;) Var utrolig dårlig å sitte i for meg pga ryggen min, så om man har ryggproblemer vil jeg ikke anbefale den..

Men sånn sett god vogn, digget den maksimalt før jeg fikk problemene med ryggen!(De kom ikke pga vognen btw, det er arvelige ryggproblemer jeg har;))

insolita
05-09-2007, 18:01
prøvesatt denne og jeg ble forelska! Kanskje ikke dødskul med møkkstri hest, men jeg tror jeg skulle kunne overleve det med det setet der (= deilig for ryggen).

http://www.grafstroms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=9

Fåes altså også med trykk.

Sagitaria
05-09-2007, 19:41
Custom trykkvogn er superdigg derimot! Utrolig god og stabil å kjøre i, og mye enklere å regulere trykket. Det er en fot pedal som trykker inn, alt etter hvor mye trykk du vil ha på. Det er mye mer praktisk dersom du kjører i bakker eller ulendt terreng, for da er det lettere å stille trykket alt etter hvor mye du trenger. Denne vogna er mye bedre spør du meg. Anbefales!

Enig, den er kjempebra. Setet er også helt nydelig synes jeg :)

Elisabeth j
05-09-2007, 19:52
Jeg har trent hest i protrainer trykkvogn i to år. Jeg sitter godt og alt det der.

Men Custom sin er ti ganger bedre.

GranlyRigel
05-09-2007, 20:42
Har protrainer hjemme, syns den er super :)

silje993
08-09-2007, 22:44
Hvor mye koster en sånn vogn?:-J

insolita
08-09-2007, 22:46
Ca 26 000 for Protrainer og ca 24 000 for Customen

Eva
09-09-2007, 20:50
Har Protrainer, og synes den er helt knall å sitte i. Synes støtdempingen er mye bedre enn masse annet man kjører i, og det er veldig enkelt å stille setet etter beinlengde.