PDA

Se full versjon : www.one.com

KatrineB
22-07-2007, 15:37
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg har nå betalt for dette her, men kommer ikke inn på mitt brukernavn en gang. Er jeg nødt å ha et program på maskinen for å kunne lage hjemmeside her?
Noen som har hjemmeside med dette her?

Nina & Flight
22-07-2007, 15:57
Du må vente til du får brukernavn og passord på mail.. Det gjorde jeg. Bestillte vell på søndagen og fikk det på tirs/ons..
Jeg TROR de har med program, men jeg er ikke sikker... Jeg hadde ihvertfall mitt eget program :)

KatrineB
22-07-2007, 16:12
Jeg har fått logget meg inn nå :)
En kamerat kom inn, så han endret han passordet. Plutselig kom jeg også inn. Og nå sitter jeg å lurer, hvordan i alle dager skal jeg få dette til! Synes du det er vanskelig? Vet ikke hvor jeg må begynne jeg.
Han mente man ikke trenger ekstra program, det stemmer? eller?

Liz
22-07-2007, 16:47
Dette blir litt som å kjøpe seg bil uten å ha sertifikat. :P

Strengt tatt kan du vel bruke hjemmeside-lage-dingsen til one.com som er der, men jeg aner ikke hvordan den fungerer, og jeg kjenner heller ingen andre som bruker den.

KatrineB
22-07-2007, 17:12
Hehe, du har rett:lol:
Får bare prøve meg fram:)

whisket
22-07-2007, 17:14
alt man trenger er Notisblokk ;D

Liz
22-07-2007, 22:15
Hvis man kan det ja. ;)

Hva er det du er ute etter da KatrineB? Man kan gjøre veldig mye om man feks bruker WordPress. Det er egentlig en bloggløsning, men du kan lage en ganske grei hjemmeside med den også, fordi den har mulighet til å vise statiske sider som "førsteside". Om du ønsker dagbok-muligheter får du jo det også. WordPress kan laste opp bilder og kanskje andre filer også. Det finnes masse "themes" du kan laste ned, så slipper du skrive det selv også.

Sol
22-07-2007, 23:19
jeg driver å lager meg en one.com via den ferdigsaken der inne. Syns den var helt grei, og man kan forandre det aller meste der inne når man først kommer igang.

Vil ikke legge ut adressen dit enda, da den er veldig langt fra ferdig, OG har mitt nye etternavn i domenenavnet.. men du kan jo sende meg en pm, eller legge meg til msn, så kan vi finne ut av det sammen. vel og merke om du kan tenke deg å bruke det ferdige oppsettet da:) For det andre skjønner jeg ikke filla av!

Lene(miss France sin hjemmeside er laget på one.com og er laget helt fra scratch, så hun kan mer om saken enn meg:)

Nina & Flight
23-07-2007, 12:31
Min er også laget på one.no sin domene, men med Adobe dreamwaver CS 3 :)
En komplisert program til tusen :p
Link i signaturen :)

KatrineB
23-07-2007, 13:52
Min er også laget på one.no sin domene, men med Adobe dreamwaver CS 3 :)
En komplisert program til tusen :p
Link i signaturen :)

Så fin hjemmeside :) Tipper det ikke var helt enkelt å lage den nei!Litt OT, men hva gjør du i Scottland? :)

KatrineB
23-07-2007, 13:55
jeg driver å lager meg en one.com via den ferdigsaken der inne. Syns den var helt grei, og man kan forandre det aller meste der inne når man først kommer igang.

Vil ikke legge ut adressen dit enda, da den er veldig langt fra ferdig, OG har mitt nye etternavn i domenenavnet.. men du kan jo sende meg en pm, eller legge meg til msn, så kan vi finne ut av det sammen. vel og merke om du kan tenke deg å bruke det ferdige oppsettet da:) For det andre skjønner jeg ikke filla av!

Lene(miss France sin hjemmeside er laget på one.com og er laget helt fra scratch, så hun kan mer om saken enn meg:)

Jeg vil gjerne bruke det ja, jeg hadde nok aldri klart det andre selv. Problemet er bare.. Er siden nede hos dere for øyeblikket? For når jeg trykker på den der "ferdi-saken", så komer det bare opp [Couldn't access webhotel information.] :(

Jaja Sol, tror det er bra du ikke deler den med noen enda. Jeg vil ikke vite hvordan den ser ut før jeg har begynt på min, i fare for å stjeler idèer fra deg:lol:

KatrineB
23-07-2007, 13:58
Hvis man kan det ja. ;)

Hva er det du er ute etter da KatrineB? Man kan gjøre veldig mye om man feks bruker WordPress. Det er egentlig en bloggløsning, men du kan lage en ganske grei hjemmeside med den også, fordi den har mulighet til å vise statiske sider som "førsteside". Om du ønsker dagbok-muligheter får du jo det også. WordPress kan laste opp bilder og kanskje andre filer også. Det finnes masse "themes" du kan laste ned, så slipper du skrive det selv også.

Jeg vil egentlig bare ha en enkel side hvor jeg kan legge ut bildene mine, skrive om dyra og alt annet ;) Hadde jo vert fint med en dagbok/blogg også, men det er jo ikke et must siden jeg har på hest.no .

Wordpress, er det noe du laster ned på nettet?

Liz
23-07-2007, 14:47
www.wordpress.org

Siden min er laget i WordPress, men den er jo stortsett ren blogg da.

smulemor
23-07-2007, 19:26
Jeg vil gjerne bruke det ja, jeg hadde nok aldri klart det andre selv. Problemet er bare.. Er siden nede hos dere for øyeblikket? For når jeg trykker på den der "ferdi-saken", så komer det bare opp [Couldn't access webhotel information.] :(

du har en feil i linken, du mangler et punktum etter "www" ;)

KatrineB
13-08-2007, 22:03
Sånn, kommer inn og alt det der nå, men skjønner ingenting. Får du det til Sol?