PDA

Se full versjon : På utkikk etter kaldblodstraver!

LinnMerethe
05-07-2007, 17:56
Jeg har lagt ut annonse på "hest kjøpes",men tenkte jeg kanskje skulle spørre her også:)

Han karen som vi leier stall osv. av har lyst til å kjøpe seg hest igjen.Han holdt på med travere før,men måtte selge alt da han ble skadet etter at han falt av vogna,uten hjelm!
Det han ser etter er en startklar kaldblods,helst hingst eller hoppe.En som man kan starte "imorra".
Det er jeg og typen som kommer til å stå for alt det praktiske da mannen er godt over 70 år,og noe dårlig til bens.
Han har satt en prisgrense på 50 000,-men er sikkert villig til å strekke seg litt hvis rette hesten dukker opp.

Noen som vet om noen kandidater?
Eller som vet om noen personer som vi kan ringe,som kan hjelpe oss?

Han var faktisk inne på å kjøpe Lome Kongen her for noen uker tilbake,men budet hans ble overbudt(og det var ikke på 50000,- akkurat!)

silje993
25-07-2007, 21:34
Er du intr. i ung hester da, har 2 fine kaldblods unghester for salg:)

Sol
25-07-2007, 21:35
Send en pm til LisaFi, Ole som hun bor med vet garantert om MANGE,siden han jobber som trener:)

LisaFi
25-07-2007, 21:42
Hmm. Drav Svint er jo litt på gang igjen etter pause, har hørt rykter om at den skal selges...? Det er jo en hyggelig hest som med litt klaff fort vinner i rikstoto også... :)

LinnMerethe
26-07-2007, 09:18
Nå har det seg slik at mens jeg har vært litt fraværende på FH-fronten så har gamlegubben gått avsted og kjøpt seg hest.
Fronskrema heter hun,er 4 år,etter Krembest og Frons Nora.
Etter å ha tittet på travsport.no så ser at Ole til Lisa her har kusket henne i et løp.
Hun er ei ålreit frøken med en god speed,men mangler visst litt vilje når hun er ute i banen.Her hjemme har hun vilje så det holder.Litt tøff i tryne og skummelt lett i fremparten hvis hun må stå stille.

Det blir spennende å se hva dette bringer.Forhåpentligvis blir det litt penger ut av det;)
Gamle mannen er ihvertfall fornøyd.Er ute å børster frøkna opptil flere ganger om dagen og greier!Og det ekke verst når han er over 80 år:)

juliekj
26-07-2007, 10:01
Så moro.
Du får holde oss oppdatert på "Starterklæringer" tråden om når ho skal ut i banen framover!