PDA

Se full versjon : Naturlig hestehold-forum!

Kaja
02-07-2007, 21:14
http://www.naturlighestehold.no

Må bare reklamere litt, er litt lite liv der for tiden. :)
Her er det mye interessant, dog det meste er Parelli-metoder.

ponnitrollet
04-07-2007, 11:03
Yeah! Kult!:D Meldte meg inn jeg :)

Sol
04-07-2007, 11:16
mnnja.. skeptisk...

Rikke
04-07-2007, 15:16
mnnja.. skeptisk... Tenkte samme tanken. Naturlig hestehold, og så lyser det Parelli av hele forumet?

Kaja
04-07-2007, 16:31
Hehe, jaja, men navnet er vel ikke helt tenkt gjennom. ;)

Telenor
05-07-2007, 01:39
Litt OT men har fått hele "naturlighestehold" opplegget litt oppi halsen.. :rolleyes:

JiviDream
05-07-2007, 01:41
Hehe.. Kunne meldt meg inn jeg, men hadde jo aldri skrevet noe.. Er medlem her og på et lastebilforum, har jo nesten ikke skrevet noen innlegg på sistnevnte fordi jeg er så opptatt her:p

anita&el-key
14-08-2007, 15:52
Jeg har vært medlem på naturlighestehold.no i en periode og synes det er bra diskusjoner der, eneste minusert er at det er liten aktivitet.
I alle fall veldig bra moral, ingen som driver med skittkasting eller andre usakligheter;)

Tonje
14-08-2007, 16:13
Ting som diskuteres der kan også diskuteres her.!
Eget forum for naturlig hestehold?
Naturlig hestehold er da noe vi alle gjør hele dagen sammen med hesten.

Rikke
14-08-2007, 16:17
Ting som diskuteres der kan også diskuteres her.!
Eget forum for naturlig hestehold?
Naturlig hestehold er da noe vi alle gjør hele dagen sammen med hesten. Nei? Du driver ikke med naturlig hestehold hvis du har hesten på stall;)

Tonje
14-08-2007, 16:22
Nei? Du driver ikke med naturlig hestehold hvis du har hesten på stall;)

Njaa.. Sant nok.
Men Janico går så å si på utegang, inne i stallen nå å da.!

Anita&Svarten
14-08-2007, 17:00
Er faktisk medlem der.. Rosalita som er på framside bildet;)
Hadde lite å bidra med, så ble mest for å lære.. Men har msitet både brukernavn og passord..

Sabina & Pedro
14-08-2007, 19:04
Næ, holder meg her. Leste noe, er dem veldig imot dressur?? var en unghest - traver som gikk litt bak lodd - der ble det kritisert og at det var for stamme tøyler. Bedre at hesten går med laange slakke tøyler slik at den får tenke selv...
Fikk ikke med meg alt, kommer nok til å lese litt rundt der vertfall :)

Anita&Svarten
14-08-2007, 19:32
Nå har jeg i det minste skrevet et innlegg ;)

Veldig hyggelige folk der. Husker det fra jeg meldte meg inn:)

henny-penny
15-08-2007, 12:25
er medlem men er dessverre litt for opptatt her gitt! en av grunnene til at jeg meldte meg inn var for å lære mer om parellis metoder=) og det var der jeg fant linken til detta forumet også!.. hmm, kanskje prøve å være litt mer aktiv der inne...

anita&el-key
15-08-2007, 12:34
Næ, holder meg her. Leste noe, er dem veldig imot dressur?? var en unghest - traver som gikk litt bak lodd - der ble det kritisert og at det var for stamme tøyler. Bedre at hesten går med laange slakke tøyler slik at den får tenke selv...
Fikk ikke med meg alt, kommer nok til å lese litt rundt der vertfall :)

Det er godt mulig at det er jeg som har sagt noe om at hesten må få mulighet til å tenke selv, det husker jeg ikke. Men i alle fall det er en stor misforståelse hvis det blir tolket som motstader av dressur, tvert i mot jeg er meget fasinert av dressur og vil svært gjerne lære mer av det etter hvert:p

Uansett ridegren så er jeg tilhenger av hestevennlige metoder - så lenge hesten synes det er morsomt/givende så er jeg for det;)