PDA

Se full versjon : Da er gutta på beite

lillekira
04-06-2007, 10:48
Fredag kjørte jeg mine på beitet. De skal være på beitet 2-4 mnd,alt etter hvordan været blir,og hvor lengde det er mat der. De skal bare kose seg og få "være hest" i hele sommer.
Hmmmm,kan man bedre ha det da?
Kjedelig beiteslipp for fotografen,for ingen av dem gadd å løpe noe som helst.De hilste på hverandre,og alt var liksom bare greit:p
Et lite hils og ferdig,ferdig.... Men skal innrømme at med de erfaringer jeg har med beiteslipp er jeg MEGET fornøyd med hester som ikke gidder løpe. Takk gud,for at de bare hilste på hverandre og begynte spise.Gjør så vondt å se hester som løper som vilmenn på beitet.Er så redd for at det skal "smelle" igjen. Selvom jeg jo vet at det ikke skjer igjen da men......

Her er da noen bilder av det "kjedelige" slippet....

lillekira
04-06-2007, 10:50
Her kommer det to bilder til.

Sleipnir
Shalimar Zhetan
Solander

steinur__
04-06-2007, 10:52
Så fine de er. Så er det bare å planlegge slanke- og treningskur snart da! :lol:

Sol
04-06-2007, 12:01
Hvordan syns Sleipnir det var å møte Solander?? Etter det du fortalte så har jeg jo mine anelser om at han blei riktig så fornøyd, eller?
Pene, pene Zhetan

Santia Cheyenne
04-06-2007, 12:31
Så koselige bilder.
Pene, pene sleipnir:)

lillekira
04-06-2007, 13:33
Hehe,pene pene gutta mine:p
Det var så fredelig når vi slapp dem sammen.Jeg grudde meg som besatt,og hadde ikke lyst på beiteslipp.Samtidlig turte jeg ikke å ikke være der heller da,om noe skulle skje.
Solander og Sleipnir løp bort til hverandre,luktet på hverandre og så bare ruslet de sammen bortover alle tre. Var tydelig at de kjente hverandre,for det var liksom ikke sånn "ukjent" hilsing.
Tenkte kontakte hun som tolket ham,og spørre om han hadde truffet "vennen" sin igjen nå da;)

Sol
04-06-2007, 14:03
å ja, det må du gjøre!:)

Maren<3
04-06-2007, 14:34
Fine, fine guttene!*smelt*
Og gud for et flott sommerbeite da gitt!:D

Cezaree
11-06-2007, 17:58
åååå.. nå har nok gutta "våre" (kremt,kremt) det fint:digger:

lillekira
11-06-2007, 22:00
åååå.. nå har nok gutta "våre" (kremt,kremt) det fint:digger:

Hehe,de har det fint nå ja,gutta våre ;)
Og så nydelig avatar du har fått. Herlige lille Cezaree......

lillekira
11-06-2007, 22:17
De står på beite ikke langt fra Ringnes. Du svinger mot Arneberg,og under brua(E6) så står de på beite på høyresiden der.Du ser dem fra E6 også ;)

Frida&Jameel
11-06-2007, 22:21
De står på beite ikke langt fra Ringnes. Du svinger mot Arneberg,og under brua(E6) så står de på beite på høyresiden der.Du ser dem fra E6 også ;)

Heter Arneberg på Flisa også :D