PDA

Se full versjon : Gnager

Bobbibrown
23-05-2007, 17:02
Når jeg legger salen på Stjerna, legger hun litt på ørene å begynner å gnage illtert på pålen hun står fast i. Når salen lagt på å strammet, vipper ørene fram og hun oppfører seg helt fint!
Hvorfor gjør hun sånn egentlig?
.. Salen passer jo, og jeg vet hester kan være sure fordi de ikke liker å få salen strammet, men skjønner ikke helt hvorfor hun gnager av sinne.

Wilisia
23-05-2007, 17:04
Gjør ponnisen min og. De syns vel ikke det er så gøy å få en ting strammet rundt magen sin?

Bobbibrown
23-05-2007, 17:05
Vil nok ha noe å gå løs på når hun ikke kan gjøre det på salen eller rytteren. ;)

ponnitrollet
23-05-2007, 17:17
Almira prøver av og til å bite meg. Almira gnager også på pålen. Kanskje hesten din syns det er irriterende å få gjorden strammet? :lol:

Asa Garsy
23-05-2007, 17:52
Garsy leser meg som en åpen bok, om jeg føler at i dag skal vi skikkelig kline til å strigle lenge, kansje ha på noe showshine på kroppen bare for å se litt pen ut å det tar lengre til å fikse henne så driter hun nærvøsdriting, bittelitt, ikke masse, samt ofte. Slik er det om vi skal bort på noe, da tar jeg det groveste dagen i forveien å siste pussen samme dag, da blir hun som et nærvevrak stresser og driter i ett...

Hva er det med henne? Er litt søtt, men om hun føler seg nærvøs om jeg føler for å strigle litt ekstra eller pynte henne litt for meg selv så er jo ikke det hensikten... Noen som erfarer det samme?