PDA

Se full versjon : Unghestbeite

lukka, solfari og greta
22-05-2007, 13:33
Fikk en liten isis hingst for en uke siden, tenkte å høre med dere om dere vet om noen unghestbeite i AKershus? Tenkte å høre litt rundt i god tid ;) vil helst ha han litt i nærheten men ikke betale de største summer;) er da snakk om til vinteren igjen.. Noen som vet?

Silje og Tindra
22-05-2007, 14:04
Jeg anbefaler Lene Borud på Utveien Gård i Trøgstad på det sterkeste. Det er der Tindra står, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Hestene blir godt oppfulgte, får kvalitetsfôr, blir tatt inn når været tilsier det og har ellers fine områder å gå på - blant annet ligger det mye gummimatter ute i luftegårdene for å unngå den verste gjørmen. Veldig betryggende er det også å vite at Lene er veterinær og tar seg av alt slikt selv. Hun er også veldig dyktig med hestene og gjør ting på en ordentlig og god måte.

Det koster 1400 første vinter, deretter 1200 og 1300 fjerde vinter, om jeg ikke husker helt feil.

Kan sende deg telefonnummer på PM dersom du er interessert.

Måne
22-05-2007, 14:09
Kan også anbefale Lene. Dimma er oppvokst hos henne, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. I tillegg til å være flink og seriøs, er Lene også veldig koselig og morsom. Vet ikke om hun tar imot hingster nå, men det er ikke verre enn å ta en telefon og spørre. :)

lukka, solfari og greta
22-05-2007, 14:13
Okai, hehe.. silje svarte deg på pm, men får jo fosåvidt svarene her da ;) men når du skriver 1400kr første vinter, hav mener du med det? i mnd eller?