PDA

Se full versjon : Brunst og hormonsprøyte

Ann Lajla
18-05-2007, 23:50
Kjenner ei som skal bedekke merra si, men hoppa er ikkje så enkel å merke brunsten på. Skal reise eitt stykke med merra, og då må dette med brunsten klaffe bra. Ho er meget vanskeleg å merke brunsten på, og her heime har me diskutert litt dette med hormonsprøyter.
Då varmblodsen min blei bedekt i 2005 fekk ho sånn sprøyte, då ho ikkje ville bli bedekt under brunsten. Ho fekk ei sprøyte, og blei bedekt på første forsøk etter ho fekk sprøyta.

Nokon som veit kor lenge etter ein brunst/før neste brunst ein kan gi sånn sprøyte?

Har høyrt at ein helst ikkje skal transportere hopper under brunst, då dette kan øydeleggje brunsten. Kan ein transportere hopper etter dei har fått hormonsprøyte?

juliekj
19-05-2007, 08:10
Forstår jeg rett hvis dere skal transportere hoppa bort til bedekning og hjem igjen samme dag..?

Da vil det ikke være lett å treffe brunsten... Mange hopper viser brunst lite, og når de gjør det har som regel egget gått allerede - og da er det for seint.

Det beste man kan gjøre er å følge nøye med på når ho viser brunst, også reise et par dager før neste brunst (ca 21 dager mellom hver brunst) og la ho stå på bedekningsstedet slik at de kan kontrollere egget og bedekke idet egget går.

Når egget har gått kan man hente hoppa hjem igjen hvis man ikke vil la ho stå borte til ho er bekrefta drektig

Løkling Nini
19-05-2007, 08:33
Eg har same situasjon som den bekjente til Ann Lajla. :D
Langt å reise, merra er vanskeleg å vite når ho er brunstig. Står aleine på sommarbeite no, så då gjer det kun ting verre.

Men vi reiser uansett imåra, det er einaste dagen vi har sjans å reise før 20.juni. Ho blir ståande der på beite, så det er ingen problem..
hingstehaldaren skal prøve å finne ut av brunsten, evnt. få tak i ein dyrlege.

Eg skal reise 312 km, er litt langt, og "risikabelt" viss ikkje merra vil bli bedekt osv..merra har hatt føl før, så vi kryssar fingrane :p

Ann Lajla
19-05-2007, 11:15
Eigaren av merra sa at dei skulle frakte ho til hingsten å der skulle ho stå på stasjon. Meininga var at ho skulle stå der til ho blir bedekt. Dei har prøvd å bedekke ho før, men det gjekk ikkje pga ho er eigenrådig og vanskeleg med brunsten.

Drue
21-05-2007, 19:15
Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal det bedekkes 5 dager ette sprøyta er satt.