PDA

Se full versjon : Er dette no bra sal :s ??

Lovise_Felex
14-05-2007, 20:45
jeg har en westeren sal her hjemme som jeg skal kjøpe for 4500 kr.
men på bole fant jeg en westeren sal til 1609 kr, blir 2011 kr inkludert moms.

http://bole.no.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=NO&wts.ACTION=loginguest&p=H&wts.LANGUAGE=NO

OBS: på linken blir du ledet til fremsiden, men bare gå inn på hest-westeren, åsså er det den billigste westernsalen der!

her er et bilde av den billigste.
http://bole.no.e-line.nu/e-line/images/products/23962.jpg

åsså har jeg jo en hjemme som jeg ikke har betalt for som jeg kan kjøpe til
4500,- 1294

Noen som har annbefalinger:s ??? så blir jeg vedi glad for det :) hehe

Harneshaug
14-05-2007, 20:54
Nå er jeg ingen ekspert på westernsaler, heller mer mot Stocksaler, men det jeg har lest all tid, er at de billige westernsalene stinker... altså, de er vonde og dårlig kvalitet.
Line vet vel en del mer om det, du kan jo høre med henne...
Er det en spesiell grunn til at det skal være western?
Du har ikke urdert Stock da? :D

Uansett hadde jeg nok gått for den nederste!! Ser ut som det er mye bedre kvalitet...

Lovise_Felex
14-05-2007, 21:17
hvordan er stock ? jeg har sett bilder osv, men vet ikke noe om det:s! men vill gjerne vite!! :D ?!

Maria
14-05-2007, 21:29
Åhh. Den dagen jeg får meg hest, skal det spares til stocksal!
Ville gått for den nederste jeg.

Harneshaug
14-05-2007, 21:31
Stocksal er en Australsk westernsal.
Den er ganske ulik i utforming men veldig god å ri på turer i, man kan pakke uante mengder med saker og ting, hornet er ikke bare til pynt!, man har fantastisk støtte både foran og bak, går fint ann å ri dressur i og man får trent sjenklene til å ligge på rett plass uten støtte :lol:

Billige men helt ok stocksaler www.salmarked.no (fra 2800,-)
Dyre , arvegods-saler, superior kvalitet www.tofhesteutstyr.no (fra 5000,-)

Gjest-
14-05-2007, 21:31
Det var veldig billig, ville ikke regna med at den er noe særlig god eller av kvalitet...
Jeg hadde styra unna i alle fall, uten å tenke to ganger

Tonje
14-05-2007, 21:33
Det var veldig billig, ville ikke regna med at den er noe særlig god eller av kvalitet...
Jeg hadde styra unna i alle fall, uten å tenke to ganger

Har hørt de fra www.salmarked.no ikke er av dårlig kvalitet i forhold til prisen.

Gjest-
14-05-2007, 21:36
Har hørt de fra www.salmarked.no ikke er av dårlig kvalitet i forhold til prisen.

Men man kan jo spørre seg hvor god den faktisk er til hesten likevel, når den er så billig, uansett om noen sier at den er bra til den prisen

Lovise_Felex
14-05-2007, 21:48
Stocksal er en Australsk westernsal.
Den er ganske ulik i utforming men veldig god å ri på turer i, man kan pakke uante mengder med saker og ting, hornet er ikke bare til pynt!, man har fantastisk støtte både foran og bak, går fint ann å ri dressur i og man får trent sjenklene til å ligge på rett plass uten støtte :lol:

Billige men helt ok stocksaler www.salmarked.no (fra 2800,-)
Dyre , arvegods-saler, superior kvalitet www.tofhesteutstyr.no (fra 5000,-)

Så veli god ut ! men jeg har liksom ikke prøvd det før :s vet ikke om noen i ommrådet som har heller =/ !

marcello
14-05-2007, 22:00
Den nederste salen er den fra Canada?Er jo et firma som jeg ikke husker navnet på som selger westernsaler i Rogaland.

Ellers ville jeg absolut styrt unna de billigste westernsalene.Da hadde jeg heller kjøpt en brukt sal.

Nora
14-05-2007, 22:23
Jeg synnes stocksalene ser gangske sygge ut. Min mening, men klart. Sikkert ganske gode å ri i.

Tonje
14-05-2007, 22:25
Jeg synnes stocksalene ser gangske sygge ut. Min mening, men klart. Sikkert ganske gode å ri i.

Stygge?:O
Synes de er nyydelige jeg:D Iallefall om du har sett dem med egene øyne.
Ikke alle er like pene, helt klart.

Nora
14-05-2007, 22:30
xD

Lovise_Felex
14-05-2007, 23:21
Den nederste salen er den fra Canada?Er jo et firma som jeg ikke husker navnet på som selger westernsaler i Rogaland.

Ellers ville jeg absolut styrt unna de billigste westernsalene.Da hadde jeg heller kjøpt en brukt sal.

etter som jeg finn vite, så er den hondskåren og importert fra canada !? :) den er brukt, og jeg skal kjøpe den for 4500,- jeg hadde ikke tenkt å satse på den billie, men ville bare høre hva dere synst!:)

Seniora
14-05-2007, 23:24
PSST (http://www.saddlecomfort.com/)

;-)

marcello
15-05-2007, 00:41
Da kan du trygt kjøpe den.Det er en helt grei sal,og når du får den brukt til den prisen så hadde jeg gått for det.Har solgt flere av de salene tidligere.(;

Lovise_Felex
15-05-2007, 12:36
PSST (http://www.saddlecomfort.com/)

;-)
Takk seniora :) :D !

Mocca84
18-05-2007, 13:28
Hmmmm, du må holde deg langt unna den salen til bole, den som fant opp den salen har antagligen ikke sette en hest før :p

Jeg vet ikke hva kvaliteten på de andre salen din er, men vær forsiktig med brukte saler også. prisen på salene kan stige betraktelig... Det er et skummelt marked... sånn som det ser ut for meg synes jeg brukt salen din var høy i pris, så det beste hadde vært å sett kvittering på salen.

Ønsker deg lykke til med sal kjøpet :)

Lovise_Felex
18-05-2007, 15:13
ja :) er jo Kjempe fornøyd med den Dyrere salen ;)! hadde ikke planer om å kjøpe den andre, men ville bare høre hva dere hadde å si om den !:P
en westeren sal til 1000,- kan ikke vere noe bra for hesten heller..!