PDA

Se full versjon : Hovslager i ringsaker området?!?

Asa Garsy
10-05-2007, 20:31
Joda, trodde jeg hadde funnet meg hovslager, men nå har visst denne mannen tatt på seg for mye.. jaja... Må ha hovslager snarest, finner ikke tlf nr til den andre jeg bruker, har slettet meld med navn og tlf nr... Er jo så flink!

Men tilbake til tråden, veit noen av hovslagere i ringsaker? Pm eller noe da...

Asa Garsy
10-05-2007, 22:32
Thomas ett eller annet, samt Skal ringe kjell juliussen i morra... Men virker som det blir ferre og ferre å ta av... Kjell er jo masse flink men.. ja...

LisaFi
10-05-2007, 22:38
Thomas Mathisen?

Altså.. Kim Mathisen jobber på Nes, kunne jo høre med ham? Stallmenn har alltid bruk for ekstra penger på og sko... ?

Asa Garsy
10-05-2007, 22:41
Sikkert Thomas Mathisen ja... Skal høre med kjell først, skal jo ha hesten min til han nå, så kan hinte på at jeg vil flytte nå... Men greit å ha noen i reserve, el som fakstisk holder avtaler da...

Embla72
11-05-2007, 11:21
Ring Vegard Loddgård. Han er kjempedyktig og blir anbefalt av Starum om du hører der :-) Bor i Brumunddal og kommer når han sier han skal... (mange andre er dårlige på det...:-( )
Sender deg nr på pm jeg...

Asa Garsy
11-05-2007, 14:03
Nå skal vegard komme på mandag! jipii, får han se stygge hovene til Garsy, ja hun hr ikke pene hover nå.. jeg veit... Men blir godt for henne å få av skoene og få på nye uten brodder og få kortere hov... Og Godt for matmor å ikke få dårlig samvittighet for at hovene kom i andre rekke denne gangen...

Solan
17-11-2010, 19:39
Noen som har erfaring med Anne Ch. Glemmestad fra Brumunddal? Hun er faglært, men ingen jeg kjenner har en gang hørt om henne.
Eller Knut Olav Hovde?

Solan
23-11-2010, 14:07
Ingen?

Asa Garsy
23-11-2010, 20:57
Kjenner a fra andre plasser, men viste ikke hu hadde tatt den utdannelsen, har itte dekk bra hovslager a? Tror stine bruker samme som meg.

Theodor
24-03-2011, 15:25
Hvis du ikke får tak i noen får du slå på tråden, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg ;)

www.hovslagern.no