PDA

Se full versjon : Kjæledeggen -> Tølthester

Silje og Tindra
07-05-2007, 18:35
Tølthester
Spørsmål om virksomheten, og anmeldelse av nettbutikken kan legges inn her. Forslag til innhold i anmeldelsen er priser, service, kvalitet, leveringstid med mer.

Tølthester (http://www.tolthester.no)

31.o8.o8: Denne tråden er nå markert som Tølthester etter endring av butikken Kjæledeggen.

Rosita!
06-10-2007, 01:44
Kjæledeggen har nå fått nytt navn

www.tolthester.no

Hestegutt
07-10-2007, 19:34
Tølthester er ikke samme butikken som Kjæledeggen. Det er en gammel butikk, som har overtatt noen av leverandørene på islandshestutsyr fra Kjæledeggen.
Sulky og Sadel i Kristiansand har kjøpt Kjæledeggen og driver den videre under sitt navn. De skal fortsatt ha butikk på Fevik.:razz:

Hönnu
24-11-2007, 14:25
Det er da www.tolthester.no .. Er det ikke slik at kjæledeggen har fått nye eiere da?

Bryghaug
07-02-2008, 15:29
Noen som har handlet fra nye kjæledeggen, altså www.tolthester.no? Og som har erfaringer slik butikken fremstår nå?

Bryghaug
08-02-2008, 21:16
Ingen? Vurderer handle nuuuu!

Karen
21-03-2008, 01:21
Ingen? Vurderer handle nuuuu!

Hanne(&Embla) har iallefal det.
Prisene er gooode, men tror det koster 200 i frakt:S

hmósi
22-03-2008, 14:45
Jeg kjøpte et par hodelag på nettbutikken for en mnd siden, jeg fikk en mail hilsen fra Anita "Takk for at du handler hos oss" en liten time etter, pakken var der etter 1 1/2 uke, frakten var vel på 125 eller noe. Vet ikke om det er noen standard, men jrg syntes da et var en ganske så smertefri prosess;)

Silje og Tindra
31-08-2008, 13:22
Denne tråden er nå ryddet opp i, ettersom Kjæledeggen er ute av drift og nå er kjent som Tølthester. Dermed fortsetter vi denne tråden som anmeldelse for Tølthester.

Issa
31-08-2008, 21:46
Takk Silje :)

Bestilte en ridebukse ++ for en mnd siden. Sendte mail og sa at jeg fikk feilmeldinger på bestillingsskjemaet (php-kode-/databasefeil), og lurte på om de fikk bestillinga. Fikk tilbake "vi fikk den!". To uker går, jeg sender mail og lurer på om pakken er sendt. To nye uker går, jeg handler en annen plass, og sender dem en ganske sur mail, om slett kundebehandling og at de bare kan drite i å sende varene (sagt på en litt penere måte, men essensen var nå så), men NADA svar. Dette var varer for over 2000 kr. Kommer aldri til å prøve og handle der igjen. Ærlig talt!

duredillen
24-09-2008, 20:53
Takk Silje :)

Bestilte en ridebukse ++ for en mnd siden. Sendte mail og sa at jeg fikk feilmeldinger på bestillingsskjemaet (php-kode-/databasefeil), og lurte på om de fikk bestillinga. Fikk tilbake "vi fikk den!". To uker går, jeg sender mail og lurer på om pakken er sendt. To nye uker går, jeg handler en annen plass, og sender dem en ganske sur mail, om slett kundebehandling og at de bare kan drite i å sende varene (sagt på en litt penere måte, men essensen var nå så), men NADA svar. Dette var varer for over 2000 kr. Kommer aldri til å prøve og handle der igjen. Ærlig talt!

Opplevde mye av det samme. Først problemer med bestillingsskjemaet. Det var jo litt ekstra kinkig i og med at jeg hadde forhåndsbetalt.

Purring frem og tilbake, etter ca 4 uker kom varene. Hjelmen var i feil størrelse, pad'en jeg bestilte kom ikke og nesereima var ødelagt i tillegg til at spennende var i feil farge i forhold til det som sto i annonsen. Jeg fikk faktisk beskjed om at hjelmen kom i feil størrelse "fordi de ikke hadde riktig størrelse på lager"...

Jeg sendte mail og fikk nada svar. Ringte, men ingen tok telefonen. Trua med forbrukerrådet. DA fikk jeg svar! Det ordnet seg, jeg fikk igjen pengene for pad'en og hjelmen, hjelmen jeg hadde fått kunne jeg bare beholde. Nesereima gadd jeg ikke engang nevne.

jea
02-03-2009, 20:59
Drar opp denne litt jeg...
Noen som har positive tilbakemeldinger?? Vurderer sterkt å handle noe derifra nå, men ble litt i tvil når jeg leste det som sto her... :/

Vikingur
02-03-2009, 21:16
Jea: Både negativ og positiv erfaring... Jeg bestilte ett hodelag 22. desember som jeg ikke har sett snurten til :( Har ringt de flere ganger, fikk snakka med ei en gang og hun lovet å sjekke dette opp og gi meg tilbakemelding så snart hun visst noe, men har ikke hørt noe fra henne. Og nå når jeg ringer tar hun ikke telefonen.

Midt i januar hadde de salg, og da bestilte jeg vekter, de fikk jeg kun to uker senere. Regnet med at hodelaget også var i pakken, men neeei da....

Jeg kommer ikke til å bestille noe fra Tølthester mer!

Issa
03-03-2009, 11:45
Hvordan den butikken går rundt, er for meg et mysterium! Tullebutikk!

Skjóna
05-04-2009, 21:59
Utrolig frekt at de solgte utstyret dyrere på Istølt enn i butikken og. Også skrøt de av tilbud! Grrrr! Hodelaget var t.o.m for stort for Dona!

Hestegutt
06-04-2009, 12:45
Det er jo helt normalt at butikker selger billigere på nett enn i utsalg. Da har man ikke utgifter til standleie, ansatte og transport osv. Uansett var det jeg kjøpte langt billigere enn hos andre butikker. Det er da bra at det er en butikk som satser på islandshest?

Skjóna
11-04-2009, 19:50
Jo så klart men syns de burde selge til samme pris for det eller ihvertfall ikke skryte sånn av tilbud når det ikke er det! Også juger de på førprisene. Jakka jeg kjøpte sto det at har kostet 1499 før. Men det er bare tull! Den kolleksjonen ble sluppet for første gang på istølten og har aldri vært i salg før! Merkelig nok kostet den jakka det samme der som på nettet. Også er det dårlig at de ikke har bitt i 9,5. Er faktisk den str islandshester flest bruker.

Gamp
29-11-2010, 15:42
Bare for å oppklare litt rot og ting....
Kjæledeggen og tølthester har aldri vært den samme butikken. Da kjæledeggen skulle selges kjøpte eierene av tølthester kjæledeggen får å drive to butikker. Men de solgte kjæledeggen videre til sulky og sadel. Tølthester har vært og er en liten butikk som holder til på Grimstad Islandshestgård. Denne butikken blir drevet privat med eier som eneste ansatt. (og for de som lurer ja eiern er litt lat :D )

Skjóna
01-03-2011, 17:28
Bestilte noe derfra for tre uker siden og når jeg går inn på ordren står den ennå på venter. Dustebutikk! At det går an å være så trege! De er ikke tomme heller, står at det er på lager. Kommer til å avbestille om det ikke blir sendt innen få dager og si at jeg kjøper det på istølt i steden.

Hönnu
01-03-2011, 21:17
Jeg opplevde å vente i 6 mnd, før det endte at jeg "bare måtte få ta noe annet" da de var på et stevne i fjor sommer. Mye bra varer og priser, men kommer nok aldri til å handle der igjen, nei..

Skjóna
08-03-2011, 21:27
Drittbutikk! Sendte mail og ba dem kansellere ordren nå. Bestilte den 6/2 og ennå står den på "Venter". Snerr!

Issa
08-03-2011, 23:43
Har slettet hele butikken fra hukommelsen. Skal slett ikke kjøpe noe hos dem om de er i Asker heller *Grr*

Skjóna
08-03-2011, 23:51
Har slettet hele butikken fra hukommelsen. Skal slett ikke kjøpe noe hos dem om de er i Asker heller *Grr*

Ikke jeg heller. Men jeg kan jo la dem tro jeg gidder. :p Synd de er så teite, for de har mye fine hodelag.

xHelene
25-07-2011, 01:21
Bestilte derfra for flere månder siden, og forhåndsbetalte.. Har sendt mail, men får ikke svar. Skal aldri mer bestille derfra!