PDA

Se full versjon : Faktor, NRK!

Ingeborg
29-04-2007, 16:29
Så reklame på NRK1 i går kveld, det skal visst gå en "dokumentar" om Atle Hamre i morgen kveld (mandag) kl. 19.55...

*en sånn for å sansynligvis sette travsporten i et dårligere lys igjen.*

Tenkte bare å sette ut et lite tips om det er noen interesse for det, sikkert noen søte hester å glo på om ikke annet..

LisaFi
30-04-2007, 00:09
Ja ikke sant... Ordet "finanscowboy" får jo stadig nye betydninger... Lest VG i dag også, kanskje?

*huff*

Birre
30-04-2007, 19:30
På NRK1 dere!

Ingeborg
30-04-2007, 19:51
Hva stod i VG??

Karoline og gutta
30-04-2007, 19:59
fra VG i dag. (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184328)

Ingeborg
30-04-2007, 20:31
Aha...

Noen som så det programmet nå, forresten??
Hva syntes dere?

Birre
30-04-2007, 20:32
Fikk dere med dere dokumentaren, og hva synes dere i så fall?
Hvordan kan det ha seg at det ikke går ett år en gang, og så er mannen siktet for nøyaktig det samme som forrige gang?

Er Atle Hamre bare uheldig som blir angitt av to torpedoer?

Forstå det den som kan...

Mandarinhest
30-04-2007, 20:34
Vet ikke hva jeg synes jeg.. Trist egentlig.. Selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal tro.

Skjønner ikke å bli tatt 2 ganger. Akkurat som noen er ute etter å ta han. Bare for at han er en god kusk og trener.

Karoline og gutta
30-04-2007, 20:37
Skjønner egentlig ingenting eg,men fikk bare med meg litt av dokumentaren da-hang meg litt opp i hesten som løp ut av boksen sin:D

Anita&Svarten
30-04-2007, 20:37
jeg fikk ikke sett hele. Jeg har null kjennskap til mannen, men for meg så virket han uskyldig.. Var liksom inntrykket jeg fikk av de minuttene jeg fikk sett..

Anita&Svarten
30-04-2007, 20:38
Skjønner ikke å bli tatt 2 ganger. Akkurat som noen er ute etter å ta han. Bare for at han er en god kusk og trener.

Var litt den følelsen jeg og fikk..

Seniora
30-04-2007, 20:43
Meninga mi har jeg sagt rett ut og direkte til fyren sjøl :D

Ellers er det sånn at de siste forholdene han er sikta for; fremdeles er under etterforskning. (Så jeg vil ikke uttale meg om det nå; det er og vil ikke være riktig.) "Man er uskyldig, inntil det motsatte eventuelt måtte være bevist", er det ikke så...? ;)

Birre
30-04-2007, 20:43
Det sier seg vel selv, at ingen torpedoer bare skylder på Atle hamre sånn uten videre? En finger eller to må da mannen ha med i spillet?

Jeg tror i alle fall at karrieren er over og Atle Hamre sine glansdager er over.

Anita&Svarten
30-04-2007, 20:45
Jo, det er klart. Men det er ikke nødvendigvis nødt å være så ille som media framstiller det..

Seniora
30-04-2007, 20:46

Tenk om det "bare" hadde vært så enkelt... Dommen han fikk sist (og nå har sonet), viste jo at han var en skikkelig kjeltring - i tillegg til at han var en god kusk.

Ingeborg
30-04-2007, 20:53
Har aldri hatt noen særlig sans for Hamre..

Han får ingen sympati av meg, for han har rotet seg oppi det selv..
Og når det skjer for annen gang på så kort tid, da føles det ikke tilfeldig..

(han skal også ha sagt at han savnet fengslet i et nummer av se og hør..)

Birre
30-04-2007, 20:57
Jeg kjenner ikke Hamre, men er han en dust kanskje? Ikke av de smarteste? Får vel inntrykk av at han er en liten fjåsadott...

Ingeborg
30-04-2007, 21:01
Litt vel overlegen har han vel "altid" vært.. (i allefall den tiden jeg har vært i gamet, og farta landet rundt på banene.. og "gått på" ham noen ganger når han kom med nesa i været rundt stallhjørnene) :lol:

Birre
30-04-2007, 21:04
Jeg regner med at nesetippen er vinklet andre veier i disse dager? -Burde i alle fall...

Seniora
30-04-2007, 21:26
Jeg kjenner ikke Hamre, men er han en dust kanskje? Ikke av de smarteste? Får vel inntrykk av at han er en liten fjåsadott...

Han har både fått viljen sin i alt samt "alt opp i hendene" fra han var bitte liten. Alltid. Og da trenger man vel ikke å si stort mer... :lol:

Ingeborg
30-04-2007, 22:00
I følge faren var han visst elendig når det gjaldt "bedømming" av folk også..

Anita&Svarten
30-04-2007, 22:02
Det er nok ikke jeg heller så god på alltid :lol: neida..
Har null kjennskap til mannen, så kan egentlig ikke diskutere han hverken den ene eller den andre veien..

LisaFi
30-04-2007, 22:05
Må innrømme at jeg lo rimelig godt når de viste opptak fra "comebacktida" fra Bjerke, FØR han ble siktet for de nye forholdene, hvor han presiserte at det å komme igang igjen, skulle bli AKKURAT som før..

Jommen sa jeg smør...

Det som slo meg var hvor forskjellig han var på de forskjellige intervjuene, husk, han måtte da vite at de kom til å bruke det de måtte ville av tape?
Litt dr.Jekyll/mr. Hyde får jeg følelsen av, skifter jo nesten personlighet jo...?

*scaaryman*

Ingeborg
30-04-2007, 22:07
*mannen med 3 ansikter* kallte de ham i begynnelsen.. :p Heelt sant det..

gkf
01-05-2007, 18:43
Eg har snakka litt med han, og han verkar veldig real og flink. Det han er mistenkt for har eg ikkje sett meg inn i, veit berre at han var/er dyktig med hest.

Fekk dessverre ikkje sett det programmet.

Seniora
01-05-2007, 19:40
*mannen med 3 ansikter* kallte de ham i begynnelsen.. :p Heelt sant det..

Men hva mente de med det, da, tro? Å kalle ham "mannen med de tre ansiktene", altså?

Hilke tre ansikter? Hm.

Marte+Quicky
01-05-2007, 20:05
Må innrømme at jeg lo rimelig godt når de viste opptak fra "comebacktida" fra Bjerke, FØR han ble siktet for de nye forholdene, hvor han presiserte at det å komme igang igjen, skulle bli AKKURAT som før..

Jommen sa jeg smør...

Ja ikke sant, og han sa at han var så skuffet, fordi han "bare" hadde tatt så og så mange seiere, og ikke var i nærheten av de beste kuskene her i landet...:rolleyes:

Ingeborg
01-05-2007, 20:49
På et punkt var han i allefall "unik" i sin tid! Og det var på "bøtetoppen" :lol: Den toppet han med god margin vært bidige år!!

Seniora
01-05-2007, 20:51
Hva fikk han bøter for, da?

Ingeborg
01-05-2007, 20:55
Uregelmentert driving, omstarter, komme for sent til defilering, sjenering og slik.. (høylydte skrik på oppløpet gis det også bøter for..)

Kruttbolla
08-05-2007, 19:09
Jeg så hele programmet fra start til slutt, og siden han forløbig ikke er dømt til noe er det dårlig gjort å kalle han skyldig, mener nå jeg. Men man kan få mene hva man vil:) jeg tror ikke Hamre er så dum at han roter seg oppi noe nytt, selv om den første saken var alvorlig.
Mannen sa jo i programmet "Hesteeierne bruker meg som "rundingsbøyer" " I dette tilfellet mente han nok Trond Willy Wilhelmsen.

De gangene jeg har møtt på Atle Hamre har jeg alltid synes det var en grei og morsom fyr! (Kanskje fordi han er bergenser, hvem vet? hehe..)
Jeg tror og håper for hans skyld at han ikke har rotet seg oppi enda mer tullball..!
Men det finnes ingen fasiter på det enda, så vi får bare vente spent å se hva som skjer:)

Marte+Quicky
08-05-2007, 19:13
Jeg sier ikke bestemt at han er skyldig, men når han blir satt i varetekt og isolat i en måned (lenger..??) så må det jo være noe..

Ingeborg
08-05-2007, 19:17
Enig Marthe.. "merklig" at han får nye 4 uker i varetekt hver gang det nærmer seg slutten på den ene..

Og nå i helga hadde vel torpedoene hans blitt pågrepet i en narkosak?! Begge fra Sandefjord og den ene var en tidligere reality deltager..