PDA

Se full versjon : Mønstring med nasereim

Ingvild
28-04-2007, 21:25
Kva tykkjer de om mønstring med nasereim? var på unghestsjå i dag, og overraskande mange mønstra med nasereim. Tykkjer det er mykje finare når dei mønstrar uten, så ein kan sjå hovudet skikkeleg.

Shadowfax
28-04-2007, 23:57
Synes nesereima ødelegger en del, spesielt dersom hesten har et pent hode.
Ha på så lite reimer som mulig slik at man ser mest mulig av hesten ;)

Astrid
29-04-2007, 00:07
Det har vel litt med at hodet ofte ser lengere ut uten nesereim...?

Shadowfax
29-04-2007, 00:14
Kan godt være.. men utstilling er da utstilling. Man skal jo se og bedømme hesten ut i fra slik den er... ;)

Nina & Flight
29-04-2007, 00:19
Synes det er finest uten, synes det skulle vert påbudt å ha hodelag uten nesereim jeg..

RenateSJ
29-04-2007, 05:01
Synes det er finest uten, synes det skulle vert påbudt å ha hodelag uten nesereim jeg..

Eller å være i stand til å vise pånnisen uten bitt i kjeften ;)

Wilisia
29-04-2007, 07:30
Vi med welsh må jo vise de i sånn rar grime. Hrmf..

Santia Cheyenne
29-04-2007, 08:14
Eller å være i stand til å vise pånnisen uten bitt i kjeften ;)

Det hjelper lite hva vi er i stand til når regelen sier at 2åringer og eldre skal vises med bitt og hodelag:rolleyes:
Jeg ble anbefalt å vise med nesereim for å unngå at hesten skulle komme til å spise på tøylene under oppstilling. Tanken er god, men hesten har et kort hode og hun er "tjukk i hue" på alle måter, så en nesereim gjør at hun ser enda styggere ut enn det hun egentlig er.

Mari
29-04-2007, 10:34
Nesereim er noe man kan bruke, men ikke må bruke. Opp til hver enkelt. Dessverre må man bruke bitt fra 2 år og opover, men de aller fleste bruker det på åringer også. Jeg synes det blir feil med leiekjetting, tøyler, bitt, nesereim og lang pisk på unghester, det blir litt for mye...! Pisk, tøyler og et enkelt bitt bør holde lenge.

Ingvild
29-04-2007, 12:20
Einig med deg Mari.

Eg skjønner det viss hesten har ein uvane som skjemmer den, men å vise hestar med SLAKK nasereim - som ikkje har noko for seg, er i grunnen ganske teit ::P:

Tykkjer godt ein kan vise 2-åringar og oppover med bitt, det gjer meg ingenting...

Linda
29-04-2007, 16:39
Jeg skal vise hoppa mi på 2år 2.juni, og jeg har vært litt usikker på om jeg skal vise med eller uten nesereim. Men jeg fikk høre at hvis hesten har bredt bless(noe hesten min har) så lønte det seg å vise med litt bred nesereim.
For å få litt brudd i blesset.

Nina
29-04-2007, 20:52

Hvorfor i all verden burde det være det?

Ingvild
29-04-2007, 20:59
Karisma skal stillas 9. juni, utan nasereim.

Therese
29-04-2007, 22:06
For noen er det vel fordel med, og for noen uten (med tanke på hvordan hodet er).

Men synes helt klart det er penest uten. Det er mye penere :)

Mari
29-04-2007, 22:30
Det er jo greit slik det er nå, der man velge mellom å ha og ikke ha.

Nina
30-04-2007, 13:05
Valgmulighet er det beste ja! Sandy ser nok best ut uten nesereim, men når han blir litt stressa begynner han fort å gape og herje med munnen. Så da er det greit å ha noe som hindrer han i å gjøre nettopp det da..:)

Løkki
30-04-2007, 13:37
Nokre hestar er finast utan nasereim, andre er finast med. Slikt prøver ein seg jo fram med før utstillinga. Ville nok aldri stilt mine utan nasereim, da eg synest det øydelegger inntrykket og i dei fleste tilfelle gir hesten eit langt hovud. Må legge til at eg er av dei som bruker nasereim av skjønnheitsgrunnar, ikkje fordi eg treng den. Så får andre meine det dei vil om det.

NinjaChristin
30-04-2007, 17:55
Sånn generelt er vel hester med konvex nesebein penest med nesereim, og hesten med konkavt nesebein ofte like pene uten. Synes at det blir veldig mye hode med konekse neser om man bare skal ha sidestykket ned til bittet, selv om romerneser ofte er veldig pent.

Min skal vises med nesereim, nettopp på grunn av nesa. Hun har litt konvex nese, noe jeg egentlig er usikker på om er ønskelig i den 'moderne' ridehestavelen, og en nesereim (engelsk) vil da være med å dempe inntrykket litt, og hun ser rettere ut. På samme måte som du kan fremheve knekken i nesa med å plassere en engelsk nesereim på riktig sted på en oknkav nese ;)

HesteHeidi
10-09-2007, 12:13
Synes hester skal stilles uten nesereim jeg, evt. en stilren, middels/smal engelsk neserem. Var på etne, der var den en skimmel sportsponni (ligna en blanding av araber/welsh) som ble stilt med aachen og dritstram hakereim. Var helt gyslig! men det er nå min mening...

Ingvild
10-09-2007, 12:18
eg stilte Karisma utan nasereim, då ho er mykje finare utan. Ho har ganske kort hovud, og det ser enda mindre ut med nasereim.

anettex
10-09-2007, 14:29
Jeg har araber, og har vist både med og uten.
Før jeg kjøpte min første showgrime brukte jeg et tynt hodelag uten nesereim.
2 av de 3 showgrimene jeg har hatt har vært uten nesereim.
Synes det er finest uten, som andre allerede har skrevet så får det fram hodet bedre.

TuLLa
01-01-2008, 02:31
synest det er heilt toppers at det er valgfritt!
er faktisk mange hestar som kler nasereim mykje betre enn uten og under mønstring er det jo korleis hesten ser ut som tel og då er det best om ein framhevar det ein tykkjer er bra og tonar ned det ein ikkje likar så godt...
så sånn sett synest eg det er det samme...
og på stas hodelag kan man ofte regulere høgda på nasereima så får man ulike effektar...
trur ikkje nasereima har så mykje praktisk betydning under utstilling men som nokon nemde tidlegare her så skal utstyret sitte ordentlig viss det fyrst skal vere der..

har sjøl stilt merra mi eit par gongar og nokre andre hestar men eg har brukt både med og uten nasereim på ho...
det må ein prøve ut heime i god tid før så ein kan få bestemme seg for kva ein likar og kva hesten kler..
her er det jo og stor forskjell på unghestar og eldre merrar/hingstar...

så eg tykkjer det er smak og behag og bra med litt valgfriheit!

St. einar
01-01-2008, 21:16
Nasereim på lange hovud. Det gjer hovudet kortare. På fine hovud brukar eg ikkje nasereim.

Ingvild
01-01-2008, 21:28
Eg tykkjer kanskje lange hovud vert enda lengre av at dei vert delt opp med ei nasereim? Det kjem så klart an på individet, men det er mi oppfatning. Kor ein legg nasereima er vel også ganske vesentleg for lange hovud.

Edit for å seie at av dei hestane eg tykkjer kler nasereim har dei fleste konkav naserygg.

St. einar
01-01-2008, 22:11
Det er eg ikkje enig i. Men sånt er vel igrunnen smak og behag.

Team Nini
01-01-2008, 22:12
EG er einig med Ingvild eg,
men - som sagt, det kjem veldig an på kvart enkelt individ. ;)

Eg syns ikkje spesielt dei med konkav naserygg kler nasereim. . . tykkjer det er omvendt eg.

TuLLa
01-01-2008, 22:19
EG er einig med Ingvild eg,
men - som sagt, det kjem veldig an på kvart enkelt individ. ;)

Eg syns ikkje spesielt dei med konkav naserygg kler nasereim. . . tykkjer det er omvendt eg.

*kremte* ka e konkav? *kremte*

Ingvild
01-01-2008, 22:54
Konkav naserygg er når naseryggen buar litt innover. Konveks er når den buar litt utover.

Det er så klart ei smakssak kva ein tykkjer er penast :)

Team Nini
01-01-2008, 22:58
Konkav naserygg er når naseryggen buar litt innover. Konveks er når den buar litt utover.

Eg tykkjer ein mellomting. :D

Syns ikkje det er fint med for MYKJE utovernase:p

Heller ikkje innovernase, for då liknar fjordhesten ein arabar, og det vekje vi ha noko ta! :mad:

Nils fan
01-01-2008, 23:02
greit nokk at det er valgfritt. den som vil "ødlegge" intrykket ved og bruke nesereim nåe en hest blir vist må jo bare det...

de som avels rytter ( på et høyt nivå) vet akkurat hva de skal gjøre og ikke gjøre.
samma for meg hva de gjør så lenge det er lovelig-

TuLLa
01-01-2008, 23:04

takk^^
trudde det var omvendt eg då:P

Ingvild
01-01-2008, 23:06
Eg tykkjer ein mellomting. :D

Syns ikkje det er fint med for MYKJE utovernase:p

Heller ikkje innovernase, for då liknar fjordhesten ein arabar, og det vekje vi ha noko ta! :mad:

Ein svak konkav bue er berre fint, med mindre den får eit "hakk". Konveks naserygg tykkjer eg er stygt.

TuLLa
01-01-2008, 23:09
Ein svak konkav bue er berre fint, med mindre den får eit "hakk". Konveks naserygg tykkjer eg er stygt.

der er vi to du.
likar best at dei er mest mogeleg rette, kanskje svakt konveks, men blir det for mykje likar eg det ikkej men no er vi litt OT her...

Henarn
12-01-2008, 11:53
Hvis det er unghester det er snakk om, så kan det være at de bruker det fordi de vil ungå at de lærer seg uvaner som å gape, ta tunga over bittet osv. Det er veldig mange som bruker nesereim på unghester av den grunn!