PDA

Se full versjon : Kurs innen föring..

Reaper
05-04-2007, 17:08
Jeg har veldig lyst til å være med på kurs som handler om föring og ernæring osv, men etter hva jeg har hørt har de fleste kursholdere vært mest intr i å selge sitt eget produkt(?!)
Så jeg lurer på om noen vet om noen som arrangerer slike kurs og som har litt info om dem osv:)

Anniken B
05-04-2007, 17:15
Jeg holder kurs på forespørsel (reklame reklame), og er nøytral, dvs jeg selger ingenting, hehe.. Men det er litt begrensa hvor jeg kan dra da, med tanke på reiseutgifter, så om det er langt unna må jeg ha nok deltakere til at jeg ikke taper på det.

~Anniken

Sara&Korak
05-04-2007, 17:20
Fôringskurs med Anniken på et FH treff!! :-D

tebj0
05-04-2007, 17:21
Jeg skal på forkurs med hest.no's forekspert Jon Ander Næsset i begynnelsen av mai. Kjenner ikke til han på forhånd, men virker som et bra opplegg. Først dagen er det et foredrag på rundt 5timer, og andre dagen så drar han rundt og ser på hestene og legger opp individuelle forplaner for hver enkelt hest. Gleder meg veldig og tror det blir veldig lærerikt.
Kan gi deg en tilbakemelding etter kurset viss du er interesert;)

Du kan lese om han her:

http://www.forkonsulenten.com/

Silje og Tindra
05-04-2007, 17:57
Hvor er dette kurset, tebj0?

tebj0
05-04-2007, 17:59
Kvinnherad i hordaland..

insolita
05-04-2007, 19:54
Jon Anders holder kurs stadig vekk han, og det er bare å ta på seg ansvaret med å arrangere et også.

Ellers har Nanna Luthersson vært i Norge to ganger tror jeg, og jeg har mast om nytt besøk.

Anita&Svarten
05-04-2007, 19:56
Noen som vet hvordan kursene hans er? Han skal ned hit og, men har egentlig ikke råd :(

insolita
05-04-2007, 20:19
Jon Anders legger vel opp kursene etter hva kursansvarlig ber om. Det er da trolig litt forskjell fra hva han sier til en gjeng travtrenere, og hva han legger vekt på med hobbyhester. Han legger nok nivået på ganske basic nivå om det er vanlig rideklubb e.l som arrangerer. Jeg ville tatt meg råd til det, for jeg tror du kan lære en god del.

Har ikke vært på kurs med han selv, men snakket ganske mye med han. Han klarer nok å gjøre seg forstått ;)

Anita&Svarten
05-04-2007, 20:47
Har ikke noe å ta av, så må prøve å få lånt..

Hafslinger Energi
05-04-2007, 22:17
Vært på flere kurs med Jon Anders jeg, og det var et veldig bra opplegg! Du får godt utbytte av kurset uavhengig av hvilket stadie du er på selv!

Vel anvendte penger og tid =)

Reaper
05-04-2007, 22:24
Ok, flott med tilbakemeldinger fra dere som skal/har vært på kurs!

Annikken:hvor holder du til?

Det er det å finne et sted å arrangere et slikt da, tror ikke jeg kan ta på meg noe slikt akkurat nå, men kanskje vi kunne lånt kafèteriaen på travbanen, om det blir nok etterspørsel da, selvsagt.

Dette er ihvertfall noe jeg vil lære mer om! Før jeg får min egen hest:)

Anniken B
05-04-2007, 22:45
Bor litt sør for Trondheim når jeg er i Norge, ellers bor jeg i England. Er i Norge i sommermånedene stort sett iallfall.

~Anniken

Reaper
05-04-2007, 22:48
Hohoi Anniken, når jeg arver gård (jajaja, jeg får ikke sagt det nok ganger:p)

Så er jo ikke den lange biten unna Trondheim, i Sunndal nemlig;)
da blir det noen turer på deg om du blir værende der:P

Drue
05-04-2007, 22:51
Bor litt sør for Trondheim når jeg er i Norge, ellers bor jeg i England. Er i Norge i sommermånedene stort sett iallfall.

~Anniken

HVis det skulle bli kurs så si ifra. Har slektinger i T.heim jeg kan besøke. Ellers bor jeg litt sør for oslo.