PDA

Se full versjon : Feit hest på utstilling

Ingvild
01-04-2007, 10:47
Eg skal kanskje kanskje kanskje ha Karisma til hausten også, då tek eg ho med meg når eg flytter. Både eg og eigaren er veldig interesserte i å få ho stilt, så det skal vi nok prøve å få til.

Problemet er at Karisma går på sommarbeite om sommaren. Foreldra til eigaren driv turistverksamheit i bygda der dei bur, og Karisma er der fordi mange av dei faste gjestane er glad i ho og likar å ri på ho.

Karisma er god å rund heile året, men om hausten får ho - som mange andre - bollemage. Vil dette ha noko å seie på utstilling, vil det trekke veldig ned? Den aktuelle utstillinga er 1. september, og det er ikkje sikkert at eg får ho så lenge før det. Vil det berre stå som merknad "hest møtt i veldig godt hold" eller? (Har sett dette før, i stamboka på nett ::P:)

Biletet er av Karisma midt på sommaren.

Ragnhild
01-04-2007, 17:35
Unnskyld altså, men.. Tjukkebolla feita! :D

Mari
01-04-2007, 17:38
Ja, det vil da stå noe om at hun vises i for godt hold, ikke i utstillingskondisjon osv. Det kan trekke ned på kroppsbygning og muskulatur karakteren. Fedme kan også hemme bevgelesene.

Harneshaug
01-04-2007, 23:17
Om utstillinga er viktig går det jo ann å begrense matinntaket en del siste tiden og sørge for trim, selv om det er "sommer"?
Skrinnere beite, evt på gruspaddock om natta ol. Er jo ikke SÅ lenge som skal til før de taper seg litt. Muskler derimot trenger jo lengre tid...
Om hun ikke er så tykk er det i alle fall større sjans for at de vises de som evt. ER der, under alt dette andre søte utenpå :lol:
Men seriøst, er utstilling viktig, ta henne av beitet mot slutten og tren (-:

Ingvild
01-04-2007, 23:19
Unnskyld altså, men.. Tjukkebolla feita! :D
Pass deg du, eller så kjem 475kg-Karisma og sett seg på deg!!

Ja, det vil da stå noe om at hun vises i for godt hold, ikke i utstillingskondisjon osv. Det kan trekke ned på kroppsbygning og muskulatur karakteren. Fedme kan også hemme bevgelesene.

Det var det eg trudde.. Men eg får gjere så godt eg kan for at ho ikkje skal vere overfeit på utstillinga, då! :)

Ingvild
01-04-2007, 23:22
Om utstillinga er viktig går det jo ann å begrense matinntaket en del siste tiden og sørge for trim, selv om det er "sommer"?
Skrinnere beite, evt på gruspaddock om natta ol. Er jo ikke SÅ lenge som skal til før de taper seg litt. Muskler derimot trenger jo lengre tid...
Om hun ikke er så tykk er det i alle fall større sjans for at de vises de som evt. ER der, under alt dette andre søte utenpå :lol:
Men seriøst, er utstilling viktig, ta henne av beitet mot slutten og tren (-:

Det er enklare sagt enn gjort.. Eg kan ikkje få hest før rundt 20 august, pga at eg har ikkje stall før det. Eg har ikkje ansvaret for hesten om sommaren i det heile.

Karisma går på fjellet på beite, så ho er ikkje så musellaus som ho ville ha vore om ho gjekk på flatt område. Gruspaddock om natta var ikkje dårleg idè. Eg får høyre med dei som har ho om sommaren, kva som er mogleg å få til.

Det er i grunnen ikkje viktig med utstilling, vil berre gjere det fordi det hadde vore kjekt å få ho stilt.

marcello
01-04-2007, 23:39
Det er så mange fjordinger som blir vist i for god stand,så du blir nok ikkje aleine(;Som sagt paddock med begrensa mat inntak er ikkje dumt

Ingvild
02-04-2007, 10:58
Det er så mange fjordinger som blir vist i for god stand,så du blir nok ikkje aleine(;Som sagt paddock med begrensa mat inntak er ikkje dumt

Dei fleste som stiller er jo litt over normalt hold, på grunn av at utstillinga er etter beitesesongen. Syns hoppeutstillinga burde ha vore på våren, slik som unghestutstilling og hingstsjå. Men det er vel pga drektigheit at dei visas om hausten.

Mari
02-04-2007, 11:02
Hingsteuts. er på våren pga. at hingstene skal kåres før de evt. brukes i avlen, hoppene må gjøre fra seg følling osv. før de kan vises.

Jeg har faktisk ikke sett så mange lubne fjordhester de siste årene, med noen enkelte unntak.

Ingvild
02-04-2007, 11:10
Hingsteuts. er på våren pga. at hingstene skal kåres før de evt. brukes i avlen, hoppene må gjøre fra seg følling osv. før de kan vises.

Jeg har faktisk ikke sett så mange lubne fjordhester de siste årene, med noen enkelte unntak.

Karisma? :lol:

Nora
02-04-2007, 11:14
Hvis hun var feit, skulle du sett de fjordingene på stallen !:D

Løkki
02-04-2007, 11:28
Eg skal stille Løkki til hausten men har planar om at ho skal få gå på beite store delar av sommaren. Men eg kjem til å halde ho i hard trening, i tillegg til at ho skal få gå på magert beite. Dvs eg flyttar ho ikkje sjølv om det blir lite gras på marka, så forar eg heller med høy på beite. Det er planen i alle fall, så gjenstår det å sjå kor ho ser ut til hausten. Har også sjeldan sett feite fjordhestar på utstilling. Løkki var feit og drektig når eg stilte ho som treåring; http://www.hestemarked.no/vip/2750/hoppeutsilling%20022.jpg

Ingvild
02-04-2007, 12:02
OT, men skal du stille i Sykkylven eller på Breim?

Det som er med Karisma er at eg har ikkje anledning til å trene ho.. Men får finne ei ordning på det! :)

Løkki
05-04-2007, 21:57
Skal stille på Førde tenkte eg :) Du da?

Ingvild
06-04-2007, 17:18
Viss eg skal ha Karisma til hausten flytter vi til Vikebukt, og der vert jo Sykkylven nærare enn Førde. Skulle eg hatt ho i Volda trur eg at eg hadde stilt i Førde.. :)

Løkling Nini
07-04-2007, 19:31
Har fortsatt et lite håp om å stille nini i førde, men har omtrent samme problemet som ingvild... xD

Tjukkebollefeita: (april 2007, lite trent, ingen musklar..)
http://www.hestemarked.no/vip/7807/11.JPG

Mai 2005, 6 år... Ja, har ikkje vore i form sia då!
http://www.hestemarked.no/vip/7807/nini.JPG

Ingvild
08-04-2007, 00:37
Kanskje vektklubb.no hadde vore noko for hestane våre? Eg har sjekka Karisma sin BMI (på menneskje, så klart), den er 226 xD

Løkling Nini
08-04-2007, 00:41
hahaha... ¤kari-anne surfe på nette og finne ut nini sin...¤ sss..

¤back for rapport¤ xD

hadde ikkje vore dumt!! ;D

Ingvild
08-04-2007, 00:53
Evt kan vi lage tjukkefeitebollaklubb.no ;-)