PDA

Se full versjon : Momarken unghestskue 2007

Stall Nakkim
30-03-2007, 10:52
Hvem skal på unghestskue på momarken???
Kunne vært artig å treffe noen herfra!!!
Jeg skal ha med meg frieserhingsten min på 1 år!!

http://i165.photobucket.com/albums/u47/stallnakkim/sprang018c.jpg

Frida&Jameel
30-03-2007, 10:53
Når er det? :)

Stall Nakkim
30-03-2007, 10:57
Det er søndag den 20. mai!!!!

Frida&Jameel
30-03-2007, 11:04
Midt i eksamenstida.... Ellers skulle jeg stilt Nabih :)

Stall Nakkim
30-03-2007, 11:06
er jo bare noen timer en dag da!!!!!!!!!!!!!!!!!

NinjaChristin
30-03-2007, 11:12
Alle utstillingene er jo så tidlig.. Mister alle som er i ok avstand, virker det som, da jeg ikke kommer meg hjem før juni i alle fall :/ Vil og være med på utstilling.

Vil du stille to, Frida? :p

Frida&Jameel
30-03-2007, 11:30
Hehe ;)

Tror det skal være noen som passer oss bedre litt seinere i sommer :) Tror det ligger en link på den araberutstillingstråden som anetex la ut med oversikt over unghestskuer. Mente det var en i Tynset som kunne passe.

Kan stille to jeg, hehe ;) Hoppe OG hingst, hehe ;)

NinjaChristin
30-03-2007, 11:57
Den i Tynset er vel NV sin ofisielle. Veit den skal være på Tynset i alle fall, men mulig det er fler? Ellers er NV også på N.. like ved Gardermoen/Jessheim. Husker aldri det navnet! Satser jo litt på den du nevnte på Vestby da. Skulle liksom fått henne litt ut før den ofisielle liksom, så hun blir vandt til litt liv og slik, og ikke blir like 'borte' som sist.

Tja, er vel kanskje ikke no sjakktrekk å dytte dem på samme transport. Hu fort gjort litt brunstig (måtte vel bytte boks der hu var i vinter, fordi hu nesten slo i stykker boksen inn til åringshingsten ved siden av) og han begynner å finne ut at han faktisk er gutt.

Frida&Jameel
30-03-2007, 12:00
Hehe ;)

Jeg husker ikke hva slags utstilling det var.... Men hadde jo vært gøy om vi fant noen å reise begge to på i sommer ;) Med en eller to hengere, hehe ;)

ZK
30-03-2007, 12:41
Innmeldings fristen er vel på søndag eller?
Eller så kunne vi meldt tror jeg...
Men har planlagt i september..

Må jeg stille før august for å få det i stamboka, hørte noe om det en gang?

Stall Nakkim
30-03-2007, 12:42
Det er frist den 1. apr ja!! Men det er jo enuofissiel utstilling da! Så hvorfor ikke dra på begge? Vi gjør det kunn for treningen og erfaringens skyld!!
For det er jo ingen frieserdommere der...

NinjaChristin
30-03-2007, 13:27
Innmeldings fristen er vel på søndag eller?
Eller så kunne vi meldt tror jeg...
Men har planlagt i september..

Må jeg stille før august for å få det i stamboka, hørte noe om det en gang?

Har ikke hørt det, men du må stille på offisiell utstilling om det skal være gjeldende resultat. Og om du har treåring, kan du stille som unghest før 1. august, og som hoppe fra og med 1. august. Teoretisk sett betyr dette at du kan stille på offisiell utstilling både vår og høst, da det er to ulike klasser

NinjaChristin
30-03-2007, 13:28
Hehe ;)

Jeg husker ikke hva slags utstilling det var.... Men hadde jo vært gøy om vi fant noen å reise begge to på i sommer ;) Med en eller to hengere, hehe ;)

Ja! Prøve å få til det :)

Kristin og What
24-04-2007, 12:22
Min mor skal dit med sin 2 år gamle kbl. hoppe Petronella. Store muligheter for at jeg blir med! :)

Stall Nakkim
24-04-2007, 16:48
hey! Da sees vi!!