PDA

Se full versjon : oversikt over stevner

Sol
29-03-2007, 00:50
Går det ikke an at de som driver med7pleier å se på stevner i vårt langstrakte land skriver ned hvor og når det skjer noe i western-Norge, evt skriver linker til vhor man kan skaffe seg en oversikt.. har så lyst til å se på/lære mer om hva disse konkurransene går på og plukke opp litt som jeg kan jobbe med til husbruk!;)

Sparkling
29-03-2007, 22:23
Værsågod :-D

http://nqha.net/terminliste.htm

...her finner du det meste utav stevner og clinics rundt om i vår vide verden. (Men i hovedsak Norge ja)

Sol
30-03-2007, 22:29
tusen takk.. hihi!

Sol
30-03-2007, 22:31
Alt skjer på Flisa eller??? det var jo et stykke å reise må jeg si...

marcello
30-03-2007, 23:41
Skal ikke på Norway Open da?Det er på Hamar i midten av juni.Det er vel det største stevnet med mange klasser.Svenske ryttere kommer også til Lykseth.
Kanskje vi kunne hatt et aldri så lite forumtreff?

Sol
31-03-2007, 00:14
ikke frist meg... hehe... har VELDIG lyst til å være på et sånt stevne jeg! men Hamar er sånn.. temmelig mange timer å kjøre.. alikevel hadde det vært VELDIG gøy!!

Sabina & Pedro
31-03-2007, 16:00
Sett i Ridehesten - bladet? Antageligvis er det ikke noe western der, eller? Men syns å huske det var vertfall mer en sprang/dressur.. *gidder ikke å lete fram bladet* :o

lillekira
05-04-2007, 15:30
Norway Open på Lykseth 15-17 Juni....
Jeg "bor" der hele helgen.Det er helt sinnsykt å være der den helgen. Er der fra morgen til kveld tre dager til ende.

Sol: du må bare ta deg en weekendtur da vet du;)
Skal nok få lagt deg ned på en campingseng den helgen,og tatt vare på deg. Og FRIDA!!!!!!!!!! Du kommer vel?

Sol
05-04-2007, 20:41
IKKE frist meg.. plutselig tar jeg det helt alvorlig vettu..:)

lillekira
05-04-2007, 20:56
Så fint da:) friste,friste,friste.........

Mener det jeg vet du.Har alltid en sengeplass til en FH-venn. Og jeg er der hele helgen,går ikke glipp av noe;)

Ajax
14-04-2007, 23:46
Hvis man har travhest få har FDAT endel Western i enkelte av sine stevner, særlig FDAT hedmarken.
Jeg skal være med på Western Walk&trot, (men med vanlig sal, ev. barbak, har ikke western sal) 28 april.

Sol
15-04-2007, 13:24
Så fint da:) friste,friste,friste.........

Mener det jeg vet du.Har alltid en sengeplass til en FH-venn. Og jeg er der hele helgen,går ikke glipp av noe;)

Du skal virkelig ikke føle deg for trygg! jeg syns western virker utrolig spennende og ville gjerne fått med meg mer av hva jeg og bajas må øve på.. tihi..:) Jeg er også rimelig sikker på at du og jeg hadde funnet litt av hvert å prate om så..

lillekira
16-04-2007, 13:25
Hehe,ja jeg er ikke redd for at det skulle blitt sånn "trykket,stille stemning" om vi møttes nei;)
Er bare helt herlig å tilbringe helgen på Lykseth.Og så er det fest på kvelden da;) Skikkelig cowboy-fest.Med dongeribukser,skjorte,boots og cowboyhatt. Det er stilig skjønner du,og ikke minst knallgøy....

Lage ett lite FH treff på Lykseth kanskje?

Frida&Jameel
17-04-2007, 22:29
Alt skjer på Flisa eller??? det var jo et stykke å reise må jeg si...

Klart alt skjer der :D Bare å bo hos meg hvis du skulle finne på å dukke opp ;) Er på stallen der jeg har holdt til i flere år, og nabostallen til der Nabih står ;)

Frida&Jameel
17-04-2007, 22:30
Norway Open på Lykseth 15-17 Juni....
Jeg "bor" der hele helgen.Det er helt sinnsykt å være der den helgen. Er der fra morgen til kveld tre dager til ende.

Sol: du må bare ta deg en weekendtur da vet du;)
Skal nok få lagt deg ned på en campingseng den helgen,og tatt vare på deg. Og FRIDA!!!!!!!!!! Du kommer vel?

Hehe ;) Hadde vært kjempegøy det ;)

Sol
17-04-2007, 22:46
Jaaaaaaaaaaaaa.. her omkring er jeg den eneste med ekte hatt.. hehe!

Frida&Jameel
17-04-2007, 23:05
Hehe ;) Hadde vært kjempegøy om vi kunne få til noe ;)

lillekira
17-04-2007, 23:58
Vi må prøve å få til noe der altså.
Jeg har ikke verdens største leilighet,men skal da klare å få "klemt" inn ett par FH"ere for en helg;)
Jeg skal iallefall dit hele helgen,så bare å henge seg på for den som vil....

Passer vel best på seniorforum men...... menn i fullt utstyr,cowboyhatt,OG hest..... sikle,sikle.....slurp;-)

Kristin og What
24-04-2007, 13:30
Det planlegges HUGE show i Asker helgen 20-22 juli. Det blir både APHA, AQHA, WRAN, NSBA, SRHA og Appaloosa klasser!! Ser ut til å bli største showet i Norge i år!

Følg med på www.npha.no for mer informasjon!