PDA

Se full versjon : Hvordan br jeg fre n fremover?...

Bente & Etanec
23-03-2007, 23:36
Har nettopp begynt og skritte opp igjen Etanec etter en vinter med laaang ferie. Som dere har sett opp flere bilder s er han i "godt" hold da, og planen er jo han skal g dette av seg..
Men hvordan br jeg fre ham fremover? Trenger han kr.fr (frer med St.Hippoly, Hestamix og mais til vanligt, men ikke n). Gir ham vitamin -og mineraltilskudd, men hva trenger han ellers?

Lopke
23-03-2007, 23:39
jeg hadde bare gitt ham høy og vitaminer..s er ikke ut som han trenger så mye mer..

Bente & Etanec
23-03-2007, 23:43
Ok, da er det ganske riktig det jeg gir ham da :) Phju, det var godt!

Torhild
24-03-2007, 00:51
Hvor mye forer du han når han er i normal trening da?
Jeg ville latt han gå på høy og vitaminer til han er nede i bortimot normal hold, og dere er klar for større oppgaver enn lange skritteturer.

Bente & Etanec
24-03-2007, 01:41
Nr han er i normal trening fr han 1 liter Hestamix og 1/2 liter mais.

Lopke
24-03-2007, 02:00
arabere er jo nøysomme utrolige hester.. shagyaen til tante fikk kun kraft da den gikk drektig.. ellers kun høy. Den har aldri vært for tynn for å si det slik..
Er heller ikke blitt ridd mye da, men likevel. Ikke så mye høy fikk den heller.. har gått på utegang i flere år.

stallflua
24-03-2007, 02:08
Enig med det de andre sier. Gi godt grovfor og anbefalt mengde multivitamin, så tenker jeg han kommer seg ganske fort. Evt kan man spe på med litt energifor ( havre e.l ) når man øker treningsintensiteten.