PDA

Se full versjon : Stalloversikt: Vestfold

ChristineR
17-03-2007, 17:20
Dalsrud Gård 3070 Sande i Vestfold
Eier: Christine Røkaas Tlf 48 24 37 24

Antall bokser: 2 hestebokser, 2 ponnibokser. Mulighet for løsdrift.

Stall-leie: Kommer litt an på formengde, men ca 2500 kr

Inkluderer: Boks, høy, komplett, foringer, inn/utslipp, bruk av ridebane.

Utslipp/innslipp: Utføres av stalleier om hesteeier(e) ikke er i stallen.

Fôringsrutiner: Fores 4 ganger daglig med høy, kraftfor til kvelden.

Treningsmuligheter: "Ridebane" ca. 25x45 meter. Fine turmuligheter, Hestesenter med instruktører og ridehall 15 min skritting unna.

Tilgjengelighet: Buss som går hver time fra Drammen.Stopper 700 meter fra stallen. 15 min med bil fra Drammen.(evnt. Holmestrand)

Annet: Oppvarmet utstyrsrom/oppholdsrom, beite på sommerstid(kr 1200 pr mnd),stalleier kan møkke evnt annet ved krise , liten privat stall,rimeligere stall-leie ved hjelp,instruktører kan komme til stedet.
Ly på 40 kvm i luftegård. Store luftegårder.

http://www.hestemarked.no/vip/4641/boksene.jpg

ChristineR
17-03-2007, 17:44
3070 Sande i Vestfold

Antall bokser: 45 , fordelt på skolestall,løpsstall,ungheststall,utebokser og hovedstall.

Rideskole: Ja.

Stall-leie: fra 4000 kr

Inkluderer: Boks, mat, foringer, dekkenskifte, inn og utslipp.

Utslipp/innslipp: Utføres av ansatte

Fôringsrutiner:4 ganger daglig...

Treningsmuligheter:
Instruksjon for oppstallører, og andre, flere dager i uken. Baard Solberg Nilsen og Bente Killingmo (dressur), Johnny Bjørnsen og Suzanne Bjørnsen (sprang). Rideskole med ca 100 elever.

Ridehall 20x40, gressbane, dressurbane, sprangbane og feltrittsbane, samt galloppspor.Gode turmuligheter. Grenser til skogen.

Annet: Driver med oppdrett av fullblods.Arrangerer store stevner hvert år.
I 2006 bla Baltic,Glava og Landstevne...Fint stevneområde med ny tribune, og store og gode baneforhold.

http://www.bolstadstutteri-ridesenter.no/

Ta forbehold om skrivefeil.

Bubble
22-04-2007, 03:25
Her har vi 9 bokser og er på leting etter flere hester som vil stå her. Jeg selv ønsker meg noen ridehester her altså!

Annlegget er helt nytt, ridebanen holder på å bli ferdig. Vi har greie turmuligheter, men snart gruslagt runde vi kan ri på.

Hestene har mye utegang.

Prisen er 2500,- Som er inkludert boksleie, fasaliterer -ridebane, skog, og grusa vei, knall bra høy og flis.

Kraftfor må vi holde selv. Jeg trives kjempe bra her, men ønsker litt mere liv:)

Opal
23-05-2007, 14:12
Her har vi 9 bokser og er på leting etter flere hester som vil stå her. Jeg selv ønsker meg noen ridehester her altså!

Annlegget er helt nytt, ridebanen holder på å bli ferdig. Vi har greie turmuligheter, men snart gruslagt runde vi kan ri på.

Hestene har mye utegang.

Prisen er 2500,- Som er inkludert boksleie, fasaliterer -ridebane, skog, og grusa vei, knall bra høy og flis.

Kraftfor må vi holde selv. Jeg trives kjempe bra her, men ønsker litt mere liv:)

Bilder?

Ragnhild
23-05-2007, 14:46
Stall Verdens Ende på Tjøme: www.stallverden.no
Er ikke 100% sikker, men tror det koster 4000 mnd. i gamlestallen og 5000 mnd. i nyestallen. Er inkludert fôr, flis, innslipp, utslipp og dekken på/av. Hestene står i små paddocer. 20*60 ridehall, stor utebane, og tror det er kommet enda en utebane til. Lite turområder, men de som er der er idyllsike. Rideskole, men står man i nyestallen slipper man unna mye av rideskoleaktiviteten. Man må bare dele på ridehuset.

Reaper
23-05-2007, 14:53
Bilder?

Her er noen..

Du får ihvertfall et inntrykk av hvordan det ser ut her inne selv om bildene ikke var tatt for å vise frem stallen.

http://i40.photobucket.com/albums/e223/SanneQ/Hestebilder016.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e223/SanneQ/Hestebilder015.jpg

Ja, jeg har litt støvete linse...

Opal
23-05-2007, 15:14
Hvordan er det på Hesby? Noen som vet...Har hørt så meget.....:confused:

Og på Freste?

Reaper
23-05-2007, 15:16
Fint på Hesby, men har hørt at det er helt sinnsyke priser der oppe og kanskje litt vanskelig å komme inn i "gjengen" der.
Men er lenge siden jeg har vært der.

Men det er flott stall og fine fasiliteter selv om underlaget i ridehuset var vanvittig tungt og støvete..

Reaper
23-05-2007, 15:16
tror forresten ikke paddockene er mye større der oppe..

SilvanDutch
17-09-2007, 23:02
*Stall Bjønnes*
Ligger på Nøtterøy. Det er fem bokser pluss utegang, fortiden så står det 6 hester der. To store gress padocker og to små, Og en passelig stor ridebane..

Opal
08-10-2007, 14:20
Hva skjer på Hesby egentlig ? http://www.smilieportal.de/midi-smileys/verwirrt/0002.gif

Var jo nesten tomt der (også).....

Cammie
08-10-2007, 14:59
Opal: skjer vel litt av hvert der oppe, men ikke noe som burde legges ut på et forum kanskje...kan ta det på PM hvis du vil vite..

Opal
08-10-2007, 15:51
Kvakkvarakk. Ble nesten ikke nysgjerrig.... Send gjerne en PM.

Cammie
08-10-2007, 16:46
PM sendt;)

ChristineW
17-10-2007, 18:07
Søndre Fritzøe Gård. (På barkåker)
Antall bokser: 7bokser (stallen er tilpasset islandshest).

Stall-leie: ved etterspørsel;)

Inkluderer: Boks, høy, kraftfor, foringer, bruk av ridebane.

Treningsmuligheter: Utendørs ridebane (fullt opplyst om kvelden/hvis du vil ri etter at det har blitt mørkt. Fine turmuligheter.

2 Store luftegårder.

Musical Missile
21-10-2007, 20:48
Spider Stable, Kobberbekkveien i Sande. 3 bokser, store paddocker. Tilgang til ridebane, treningsløype, rideavstand til Bolstad ridesenter med ridehus. Flotte tur områder. Stalleie etter avtale. Stalleier driver med galopphester, og er amatørtrener selv.

Hanna&Brá
07-01-2008, 03:20
Vår lille stall på Skallevold utafor Tønsberg, mulig en eller to ledige bokser snart!!
4 bokser, tre ordinære og en føllboks, automatiske drikkekar.
Litt dårlig med lagerplass for utstyr, jobber litt med saken om det blir aktuelt å leie ut flere bokser.
2 store luftegårder, mulighet for å dele opp om det ikke er ønskelig å ha hesten i flokk..
Stall-leien er 1000 kr mnd og dekker boks med flis. Inn- og utsettinger på dugnad, sånn ca 1 morgenfôring, en middagsfôring og en kveldsfôring i uka pr hest, pluss hver 4/5 helg. Eventuelt kan leien økes og fôringer/ut-/innsettinger følge med.
Fôrer høyensilage, bestiller felles. Mulighet for å lagre høy i firkantballer på loftet om det er ønskelig å fôre med dette i stedet.. Kraftfôr holder man selv, kan eventuelt samarbeide om henting.
Har Essoskogen med tilhørende turområder rett utenfor døren. Her kan man videre komme seg milevis av sted i retning Åsgårdstrand/Borre osv om man vil på riktig langtur! Skallevoldstranda like ved, der er det flott å ri høst/vinter/vår, men forbudt på sommer såklart.
Ingen egen ridebane, men har noen venner som har en som vi kan få låne etter avtale ca 10-15 min skrittetur unna.
Veldig god tilgjengelighet. Bussen stopper omtrent utafor stalldøra og går hvert 20.min på hverdager.
Kunne det være interessant så send PM:)

Eliz&KreisiMi
14-04-2008, 15:37
Stall Riber i Sandefjord.

www.ribers.no

Siljur
19-06-2008, 13:45
www.stallt.no

Noen som har erfaringer derfra? gjerne pm eller noe:)

Siljur
22-06-2008, 18:26
Ingen?

~Tina~
22-06-2008, 20:00
www.stallhaugan.no

Tar sprangtime her på tirsdager :)

Lenore
27-06-2008, 16:39
Stall Bergan
Lefdals Rideskole
Melsom(vik)/Melhus? (Husker ikke heelt...)

Og det er jo et drøss med "småstaller" rundt om i Vestfold da :)

Marte+Quicky
27-06-2008, 18:49
Lørge Hestalsgard

www.larsoromtveit.no

olstadstina
27-06-2008, 18:55
Stall jahren i sande ;D der styrer jeg på. (liten privatstall)

forresten jeg lurte på om det er noen som evt i fremtiden er innteresserte i stallplass i sande?

skal begynne å bygge stall til trollet mitt^^, og blir vel 3-4 bokser...

begynner å grave og hvertfall legge stein i år og håper å ha den ferdig til neste vinter...akk så herlig det blir å kunne ha dyra hjemme :)

insolita
27-06-2008, 18:58
Lørge Hestalsgard

www.larsoromtveit.no

Men er det vanlig oppstalling der og da?

Marte+Quicky
27-06-2008, 19:07
Men er det vanlig oppstalling der og da?

For travhester ja

insolita
27-06-2008, 19:08
For travhester ja

Ok. Skjønte at det ikke var dressurstall akkurat da, men trodde han fylte opp boksene med egne gamper og avlshopper til bedekning + deres;)

Marte+Quicky
27-06-2008, 19:12
Ok. Skjønte at det ikke var dressurstall akkurat da, men trodde han fylte opp boksene med egne gamper og avlshopper til bedekning + deres;)

Bare nesten;) Så lenge det er plass så er det fullt mulig å ha hesten sin oppstallet og trene selv.. (og noen har hesten sin her, hvor han legger opp opplegget og tar "hovedtreningen", mens eier rir litt og sånt)

insolita
26-08-2008, 19:11
Noen som har peil på staller i Holmestrandsområdet?

neopolitano
24-09-2008, 02:17

det er mange små staller i holmestrand + noen store!

travstaller,2 rideskoler + en masse andre privatstaller

Måne
22-10-2008, 23:29
Sjøl Gård, Sande i Vestfold. Østbygda.

Drift: Meg selv. Ta kontakt på PM.

Antall bokser: 6 bokser.

Stalleie: 2500,- for islandshest e.l. Noe mer for stor hest, avhengig av mengde fôr.

Inkluderer: Boks, grovfôr, kraftfôr, foringer, inn/utslipp, av/på med dekken, møkking.

Utslipp/innslipp: Tidlig ut, sent inn. (Mye utegang med andre ord, hvis det ikke er ekstremt dårlig vær.)

Fôringsrutiner: Fores 3-4 ganger daglig med ensilage eller høy, kraftfor til kvelden (evt også morgen om det er behov for det.)

Treningsmuligheter: Gode turmuligheter. Tilgang på bane i rideavstand.

Tilgjengelighet: 2 km fra Sande togstasjon.

Annet: Stort uteareale. Muligheter for sommerbeite. Liten og koselig privatstall.

Siljepilje
19-02-2009, 15:03

Jeg har tilgang på store beiteområder, stall, fantastisk turterreng og planer om utestall, men ingen stallkamerater. Og siden hesten min ikke skal stå alene, så blir det med planen.
Det blir plass til tre hester (inkludert min), og det er i Hillestad i Holmestrand.
Ta kontakt!
Send PM eller noe, men jeg er ikke så ofte på nett, så vær tolmodig :D

SaraM
19-02-2009, 16:13
Mulig jeg sliter med synet, men kan ikke se Kurre her?? Som Østbygdaværing hadde det vært gøy å se litt fakta om stallen din så jeg vet hvem jeg pleier å kjøre forbi :D:D

Hanna&Brá
28-04-2009, 18:55
Stall Granborg, Tønsberg.

Drift: Meg, Hanna. Ta kontakt på PM.

Antall bokser: 5 bokser

Stalleie: 1200 kr pr mnd.

Inkluderer: Boks, flis, lagerplass til utstyr. Grovfôr kjøpes inn på felles-ordning. Fôringer og ut/innslipp går på dugnad, men jeg kan gjøre det mot tillegg i prisen.

Utslipp/innslipp: Mye utegang(Min 12 timer) hvis det ikke er ekstremt dårlig vær.

Fôringsrutiner: Fôrer 3 ganger daglig med høy-ensilage.

Treningsmuligheter: Veldig gode turmuligheter, sandstrand som kan benyttes utenom badesesongen i nærområdet. Det er flere ridebaner i ridbar avstand, men der må hver enkelt eventuelt lage egne avtaler med eiere av disse.

Tilgjengelighet: Ca 10 min biltur utenfor Tønsberg. Gode bussforbindelser med bussen forbi stallen hvert 20.min.

Annet: Store luftegårder med grasdekke. Liten og koselig privatstall.

Kurre
22-06-2009, 01:53
Har visst ikke svart her jeg...

Østbygda islandshester.Sande i Vestfold.

Driver: Meg "KurreNina"

Antall bokser: 9, to av dem føllbokser/plass til flerebokser.

Stalleie: 2500,- inkl for/flis/ut-innslipp etc. (Møkke får man gjøre selv eller avtale annen ordning)

Ut/innslipp: Stort sett ut fra morgen 8-9 og til kveld 8-10,om ikke vær etc tilsier annet.

Foringsrutiner: 4 ggr pr dag m grovfor (Høy sommerstid,høysialge når det er kaldt nok.) Kraftfor frokost og kveld.

Treningsmuligheter:Bane på 20/40 på gården.Annen ridebane noe større utenom skøytesesongen.Flotte turmuligheter både for langturer og kortere treningsøkter.
Kort kjøreavstand til Bolstad m mulighet for å leie ridehus.
20 min til Drammen travbane m ovalbane.

Tilgjengelighet:Ligger ca 3 km fra Sande sentrum /jernbanestasjon.
Busstopp rett ved innkjørsel,men ikke spør meg om hvor ofte de går/ikke går.

Annet. Mulighet for stallplass i år.Tar kun imot Islandshester.
Voksent miljø.B-instruktør tilgjengelig på stallen (undertegnede;))
Ryddige forhold,stort fokus på forkvalitet!

Hovslager,veterinær kommer jevnlig i tillegg til alternativ behandlier(e) (Holistisk hesteterapeut/massør)

33 års erfaring med hest.

(At jeg i tillegg er sær som et troll trengr jeg kanskje ikke si:p;))

Kurre
22-06-2009, 14:23
Noen staller i Vestfold med løsdrifts muligheter? Og evt. pris på dette?

Har en venninne som driver stall i Tønsberg der de har løsdrift for unghester mener jeg...
Aner ikke hva de tar i pris,men vet de har mye "fine" travere som kunder,så bør vel være ålreit og det er svært skikkelige folk.
Dyktig dame,red dressur tidligere.

Skal sende deg nr på PM.

Opal
14-07-2009, 22:56
Hvordan er det med stallplass og sånn der?
Pris etc?

Tror de er i ferd med å kutte nesten helt ut på oppstallører og satse på rideskole.

Opal
14-07-2009, 22:57
Er det noen som står på Nøtterøy ridesenter her på forumet??

Hanna&Brá
14-07-2009, 23:03

Modesty står vel der fra 1.aug, men er der mye nå også etter hva jeg har forstått.

aela
17-07-2009, 18:21

Vi kommer til Nøtterøy ridesenter 30. august :-) Står du/dere der?

Opal
19-07-2009, 01:40
Vi kommer til Nøtterøy ridesenter 30. august :-) Står du/dere der?

Det er oppe til vurdering. Må finne stall nærmere. Blir i overkant med nesten 7 mil i bil for å dra i stallen hver dag.

aela
24-07-2009, 00:02
Det er oppe til vurdering. Må finne stall nærmere. Blir i overkant med nesten 7 mil i bil for å dra i stallen hver dag.

7 mil?! Det var jo endel... Hvilke steder er det du tenker på som aktuelle? Det koster jo endel å stå på Nøtterøy ridesenter, men det er jo relativt dyrt nesten alle steder.

Modesty
27-07-2009, 16:07
Jeg har stått på nøtterøy ridesenter før og skal flytte tilbake dit 1. september. Er der ganske mye gjevnlig og har vært det i hele år da hehe. Leide jo ridehuset der i vinter osv.

Gleder meg helt utrolig til og flytte tilbake dit, selv om det blir litt mindre utetid så håper jeg hestene kommer til og trives. :)

Opal
03-08-2009, 23:23
7 mil?! Det var jo endel... Hvilke steder er det du tenker på som aktuelle? Det koster jo endel å stå på Nøtterøy ridesenter, men det er jo relativt dyrt nesten alle steder.

Har vel utgifter alt i alt pr i dag på godt over 6 000 i mnd så alt blir jo omtrent billigere (pluss all tiden man sparer...:rolleyes:)

Har ikke vurdert så mange andre steder egentlig. Dersom det kom opp ridehus hod Wibeke Jegard på Skoppum kunne det vært et alternativ....

Cammie
03-08-2009, 23:37
Hva med Eikstallen i Horten?

Opal
04-08-2009, 19:22
Hva med Eikstallen i Horten?

Prøver å komme meg unna laaaang vei til stallen. Til Nøtterøy er det 7 km fra jobben. Ca 17 til Horten.

Cammie
04-08-2009, 21:18
Ahhh, da skjønner jeg ;)

Opal
07-08-2009, 20:34
Ahhh, da skjønner jeg ;)

OT: Har du fått ordnet med sal?

Cammie
07-08-2009, 23:43
Roma er for tiden sykemeldt, så vi avventer salen litt, hun blir jo ikke ridd nå uansett....Men hun skal ha en Amerigosal, Wenche har vært hos oss og kikket, men anbefalte å bygge muskler først. Det er jo en stund siden, men så ble hun syk, så da får vi se hva som skjer.

SaraM
23-04-2010, 11:27
Er det noen som kan hjelpe meg litt? Lurer på staller/priser nedover i Vestfoldomr., i nærheten av HiVe. Om det finnes et sted med gode treningsmuligheter samt at man kan jobbe mot billigere stalleie er jo det helt max, men lurer sånn generelt. Er det noen som har hest nedover der som kan fortelle/tipse litt blir jeg kjempeglad! :) Helst PM ;)

insolita
23-04-2010, 11:38
Aner ikke hvordan det er på stall Teppa nå men. Gode treningsmuligheter for travhester og turhester, og muligens muligheter for å leie seg inn på en ridebane som ligger ca 15-20 minutters skrittetur unna. Det ligger svært nær Bakkenteigen (jeg står på nabostallen men vi har fullt opp).

Marte+Quicky
24-04-2010, 22:16
Er det noen som kan hjelpe meg litt? Lurer på staller/priser nedover i Vestfoldomr., i nærheten av HiVe. Om det finnes et sted med gode treningsmuligheter samt at man kan jobbe mot billigere stalleie er jo det helt max, men lurer sånn generelt. Er det noen som har hest nedover der som kan fortelle/tipse litt blir jeg kjempeglad! :) Helst PM ;)

Det ligger flere staller rett ved Bakkenteigen (HiVe), som alle har tilknytning til fine turområder, og treningsløype for travhest med grusveier. I tillegg ligger det en liten ridebane der på den ene av stallene som kan leies.

SaraM
25-04-2010, 00:03
Takk :) Vet dere hvem som har denne ridebanen, hva stallen heter?

My-Fleur
15-09-2010, 16:25
Stall Kjær har ledige stall plasser i våle om 1års tid, ca høsten 2011. Bygger ny stall, med totalt 8 bokser inne hvor 2 er føll bokser, 3 utegangs plasser (alle ute er opptatt). Ledig for alle slags hester og ærlige, hyggelig og ansvars fulle folk :) Egner seg meget godt for de med travere, med tanke på trenings muligheter.
Nybygd ridebane 20x40 med belysning samt rundpaddock. Travløype i skogen/jordet som er gruset opp med samme grus som er på travbaner, er under planlegging.
Hestene kan gå sammen ute, eller alene, alt etter ønske!
Mulighet for privat timer.
Koselig liten privat stall :)

Her kan du bestemme selv hva du vil ha inkl. i leien, og prisen er også deretter!

Lipizzaner
20-09-2010, 11:58
Noen som vet om flere staller i Sande/Holmestrand/Svelviksområdet, med mye utegang og ridebane? Bussmuligheter er ikke nødvendig.

Evt informasjon om hvordan utegangen er på stallene som allerede er listet opp.

Kakemonsteret
27-11-2010, 23:40
Antall bokser: 6 hestebokser, 1 ponni/liten boks (den er litt i ustand, men kan kansje fikses om noen ønsker å ha ponni der, bare si i fra så skal du får nr til stalleier..)

Stall-leie: 2000

Inkluderer: Boks, høy, bruk av ridebane, flis, eget salskap.

Utslipp/innslipp: Utføres av oss i stallen, ca 3 in/ut slipp hver i uka.

Fôringsrutiner: Fri tilgang på høy på beite.

Treningsmuligheter: liten men grei ridebane, samler seg ikke vanndammer på den i regnsesonger! Greie turmuligheter. Egen strand!!

Tilgjengelighet: Buss som går hver time til/fra Tønsberg

Hanna&Brá
01-12-2010, 01:20
Stall Roberg, Tønsberg.

Antall bokser: 39 bokser(20 i hovedstallen, 3 i privatstallen, 9 i store kjellerstall, 5 i lille kjellerstall og 2 utebokser)

Stall-leie: Fra 3500 til 4500 alt etter om du har ponni/hest og litt etter hvilken av stallene du står i.

Inkluderer: Boks, flis, egen luftegård, så mye høy du ønsker, div kraftfôrvarianter fra FK, fri bruk av ridebane og ridehall.

Utslipp/innslipp: Utføres av ansatte i stallen.

Fôringsrutiner: 3 fôringer pr dag.

Treningsmuligheter: Stor ridebane(40x60 tror jeg), ridehus, gode turmuligheter.

Tilgjengelighet: Buss fra Tønsberg hvert 20.min, den stopper omkring 10-15 min gange fra stallen.

Annet: Oppvarmet kantine/oppholdsrom, egne låsbare utstyrsskap til alle hestene.

Innmari trivelig miljø. Hester og folk i alle varianter med ambisjoner fra hobbyrytter til konkurranseryttere. Div grener; sprang, dressur, kjøring, mounted games, islandshest(bare meg det da, men flere hårdotter hadde vært trivelig..!)
Ledige plasser med jevne mellomrom. Ta kontakt med stalleier for mer info. http://stallroberg.com

Charmani
12-01-2011, 11:17
Stall Klinestad har 2 ledige bokser fra mars.

Er 7 hester/isiser tilsammen.

Stall-leie er ca 2500, spørs hvor mye hesten din spiser, flis er inkl.

Inn og utslipp blir for det meste tatt av gårdseierene, mens resten går på rundgang. (ca 1-3 foringer i uka)

Hestene får frokost og middag ute, kveldsmaten inne.

Det går buss forbi stallen, men også går det ant å gå av ved byggmakker i Sandefjord.

Det er egen oppvarmet oppholdsrom i stallen.
Liten og koselig miljø, passer nok ikke de statsende rytterene. (må ha bil og henger i såfall)
Fine turmuligheter rundtom, dog ikke milevis med turstier.
Liten ridebane som kan brukes nå og da.

Ta kontakt med meg om dere trenger nr til stalleier.

Peace Of Mind
20-10-2011, 12:45
Jeg er på leting etter stallplass i Vestfold (Sandefjord/Larvik/Stokke-området cirka).
Jeg har en varmblodstraver som er i opptrening etter en skade, skal (forhåpentligvis) bli løpshest igjen.
Vi har ikke mange krav, men vi trenger områder så vi kan ri, kjøre, longere osv.
Trenger stallplass så fort som mulig da hesten står på jobben min hvor jeg har sagt opp (jobber i stall).

Ta gjerne kontakt, takker masse for hjelp!
PM, mail ( tupzzi@hotmail.com) eller 91194408.

elx
20-10-2011, 13:37
@ Peace of Mind
Sjekk Holtet Hestesenter i Stokke hvor jeg har hestene mine. Usikker på om de har noe ledig, og det er hovedsaklig ridehester (ridebane, ridehall snart ferdig) men det står to travere (en varm og en kald) som trenes og de er fornøyde med fasilitetene. Kort vei til Jarlsberg for hurtigjobb osv.

Opal
20-10-2011, 14:02
@ Peace of Mind
Sjekk Holtet Hestesenter i Stokke hvor jeg har hestene mine. Usikker på om de har noe ledig, og det er hovedsaklig ridehester (ridebane, ridehall snart ferdig) men det står to travere (en varm og en kald) som trenes og de er fornøyde med fasilitetene. Kort vei til Jarlsberg for hurtigjobb osv.

Er det denne stallen som ligger like ved Gjennestad?

elx
20-10-2011, 22:26
Jepp. Tusleavstand fra skolen.

C'est La Vie
21-10-2011, 19:08
Vi har en ledig stallplass i sandefjord. 3500 inkl alt, kvalitets høy, flis, kraftfor, sport og havre, ut og innslipp, dekkenskift. Stor opplyst ridebane 20*60.
Stallen er nesten ny, oppført i 2008, 3*3,5 bokser, vaskespilt med varmtvann, og oppvarmet oppholdsrom. SUPERT miljø

Stallen
http://i53.tinypic.com/10ek61g.jpg

Ridebanen
http://i51.tinypic.com/za49l.jpg